Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ooo... jeg synes hun er veldig pen! Liksom pen uten å "doller seg opp" for mye. PRETTY PRETTY PRETTY!

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte på henne i Oslo en gang, hun smilte til meg! Det satt jeg faktisk veldig stor pris på. Folk pleier ikke smile til meg, haha :) Jeg ble så sjokkert at jeg glemte å smile tilbake!! Synes også at hun er veldig pen, og hun virker så snill.

Anonymous poster hash: 035e5...c9b
  • Liker 5
Skrevet

Ooo... jeg synes hun er veldig pen! Liksom pen uten å "doller seg opp" for mye. PRETTY PRETTY PRETTY!

Synes hun doller seg ganske mye opp. Men enig i at hun er pen, egentlig den peneste norske kjendisen jeg kommer på.

Anonymous poster hash: c3b64...d31

• Liker 3
Skrevet

Sympatisk, nydelig jente. Og veldig naturlig, sammenliknet med mange, mange andre bloggere og jenter på samme alder. Hvis Voe hadde brukt mer make-up og retusjert bilder, hadde resultater blitt noe sånt som bildet (lenke) viser http://seniorn.blogg.no/1299969234_voecomeback.html

Smellvakker.

Anonymous poster hash: 968b0...78a

• Liker 3
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg synes hun er veldig søt, og mye penere enn de fleste andre bloggerne, Men ikke Norges peneste

Gjest Katten.
Skrevet

Hun er gjennomsnittlig pen, etter min mening. Altså ikke superpen, bare pen.

• Liker 3
Skrevet

Hun mangler personlighetspreg i utseendet, i den forstand at man ser dette overalt ergo blir det ikke sånn WOW. Men hun er bildepen. Ikke stygg i det hele tatt. Men glatt-pen.

Anonymous poster hash: 6cae6...a75
  • Liker 4
Skrevet

Hun er gjennomsnittslig og er både dobbeltmoralsk og sossete. Ekstra underholdende var det jo når hun gikk med et wwf merke på en jakke med pels (er ikke noen stor anti-pels fanatiker men det var underholdende). :P I tillegg er jo nesten alt på blogget kontrollert av faren som driver henne som et selskap nærmest.

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet av utstengt bruker, samt svar.

Tråden flytttes.

Bond, adm

Skrevet

Hun er kjempesøt og virker veldig hyggelig. Av de unge bloggerne er hun vel det beste forbildet også!

Det eneste som irriterer meg litt når jeg innimellom leser bloggen er de tåpelige amatørmodellbildene moren tar av henne i diverse oppstilte positurer. ;)

Anonymous poster hash: 3e08d...f06
  • Liker 2
Skrevet

Søkte på henne og hun er jo fullstappa i sminke???Både over hele huden i ansiktet og over øynene, brynene og munnen og alt!

Anonymous poster hash: 3ed8a...ecc

• Liker 1
Skrevet

Hun er en av de få skikkelig pene bloggerne i mine øyne. Synes det ropes "Nydelig!" om omtrent hver blogger og jeg tenker stort sett "Normalt pen jente med masse sminke og god retusjering", men Voe er et unntak. Kanskje ikke Norges peneste, men hun har et virkelig pent ansikt.

I tillegg virker hun som en positiv og glad jente, ikke så dårlig innflytelse på barn og unge som mange av de andre rosabloggerne.

Anonymous poster hash: a09cb...8be
  • Liker 10
Skrevet

Veldig søt. Kikket raskt på bloggen nå, synes hun minner litt om en blond Marion Ravn på noen bilder.

Mangler merking i toppen av annonseinnleggene sine da. Fy fy! :P

Skrevet

Oops, mente ikke å skrive svaret mitt inni dialogboksen.

Anonymous poster hash: 7a740...2ac

Gjest Coolaid
Skrevet

Sånne tråder er latterlige uten at ts legger ut bilder. Det er ikke alle som er så opptatt av kjendiser som enkelte av dere jenter her inne. Får vel Google litt igjen....sukk....

Gjest Coolaid
Skrevet

Ferdig googlet. En helt vanlig fjollete rosablogger. Norges peneste? - neppe...

Skrevet

Hun er pen, men for min del så blir utseende hennes veldig typisk nordisk, og ikke veldig spennende.

Skrevet

Kjempeflott jente :) Gode verdier, godt forbilde, positiv, ærlig, blid, pen, smart og klok :) Tommel opp for Emilie!

Anonymous poster hash: 274ac...c3a
  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...