Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun Norges peneste jente/dame?

I tillegg virker hun å være utypisk for de fleste bloggere. Jordnær og flott jente:-)

Er neppe noen som kan ha et negativt inntrykk av henne?

Anonymous poster hash: 5671f...438
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er pen ja, men jeg vet ikke helt om jeg synes hun er Norges peneste! Kjenner folk som er penere enn henne. Men ja, jeg også synes hun er en flott jente. Jeg møtte henne en gang før hun ble kjent (men oppdaget lenge etter at hun ble kjent at det var henne, da jeg så at jeg hadde henne på vennelista på facebook), og da var hun kjempesøt og hyggelig, noe det virker som at hun fortsatt er. Hun har gode verdier og hun virker som et godt forbilde for tenåringsjenter!

• Liker 12
Gjest TheRighteous
Skrevet

Syns hun er veldig vanlig, ikke norges peneste nei. Men skjønn og pen er hun absolutt ja.

• Liker 4
Skrevet

Vakker er hun rett og slett.

Anonymous poster hash: f1a87...d80
  • Liker 6
Skrevet

Etter å ha tatt en titt på blogger, ser jeg at hun skriver "Ettersom jeg la ut bildet over, føler jeg at jeg må si at jeg aldri redigerer noe annet enn kontraster og farger på bildene mine. Jeg kommer ikke til å bruke appen over på bildene mine, jeg vil ikke være med på å skape et urealistisk skjønnhetsideal, hehe. Så vet dere det!"

Det gjør at jeg respekterer henne mer. Det ser heller ut som at hun har behov for å fremstille seg selv som tilnærmet perfekt, forfriskende med tanke på hvordan de fleste jentene innenfor bloggverdenen er.

Anonymous poster hash: 957c6...2d4
  • Liker 3
Skrevet

Definitivt ikke Norges peneste, hun ser ut som litt over snittet på VGS.... :-)

• Liker 3
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Aldri hørt om henne.

Så jeg må google henne

Svaret er nei

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun er over snittet pen. Hun er helt skjønn :)

• Liker 4
Skrevet

Det er negativt at når hun hadde voe-bloggen, så løy hun om hvor prektig hun var uten alkohol osv. Så lekket alle festbildene med ei stupfull Emilie... og hun ble vekke en stund ja..

Anonymous poster hash: 77416...c29
  • Liker 7
Skrevet

Veldig skjønn jente, virker jordnær og grei.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dette "Voe" eller hva hun kalte seg?

Jo, for all del, pen jente - men Norges peneste? Det ville jeg vel ikke akkurat påstå. Men smaken er jo som baken :)

Skrevet

Nei, det er hun ikke.

Hun er en av mange, mange pene, unge jenter. Og jada, de er pene, veldig pene mange av de. Men, når man bare ser på bilder, så mangler det noe. Livet, sort of.

Jeg forbeholder meg retten til å mene at vakker, det er det som oftest noe eldre kvinner som er, som har mistet denne "babyskjønnheten" sin, som på en måte har vokst inn i seg selv. Det er sjelden jeg ser 20-åringer som jeg tenker passer inn i denne kategoriseringen av kvinner.

• Liker 5
Skrevet

Søt jente, og mye penere enn mange av de andre bloggerne som er full av Botox,restylane,løshår,løsvipper osv...

Anonymous poster hash: 4867e...c35
  • Liker 8
Skrevet

Det er negativt at når hun hadde voe-bloggen, så løy hun om hvor prektig hun var uten alkohol osv. Så lekket alle festbildene med ei stupfull Emilie... og hun ble vekke en stund ja..

Anonymous poster hash: 77416...c29

Er ikke så unormalt da, hun var jo under 18, hadde vært verre hvis hun skrev rett ut om drikking.

• Liker 6
Skrevet

Er ikke så unormalt da, hun var jo under 18, hadde vært verre hvis hun skrev rett ut om drikking.

Nettopp. Hvordan hadde det tatt seg ut, at en jente under 18 som er en populær blogger for småbarn, deler bilder av en fest hvor det er alkohol innblandet? Ja, hun var for ung til å teste ut alkohol da, men hun er da vel ikke perfekt, så bra at hun ikke skrev om dette, for det hadde gjort henne til et dårlig forbilde itillegg.

Anonymous poster hash: 957c6...2d4

• Liker 8
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hun har et veldig innbydende utseende, typisk "pen skandinavier". Ikke unik vakker nok til å være norges vakreste, men hun er definitivt penere enn gjennomsnittet. Av alle toppbloggerne er nok hun den med mest oppi toppen i tillegg, så liker henne :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg har ikke lest bloggen hennes mye, men synes hun er en nydelig, veldig pen jente. Virker veldig jordnær og ordentlig. Leser her at noen visstnok hadde funnet bilder der hun drikker - det er da vanlig at unge eksperimenterer med slikt. Synes voksne mennesker på forum burde holde seg for gode til å ta dette opp som en kritikk av denne unge jenta. For øvrig reagerer jeg også på at denne tråden er under seksualitetsforumet - hvorfor valgte du det, TS?

Skrevet

Hvor uvanlig er det at fjortisser fester da?

Skrevet

Det er helt klart at hun er vakker. For min del blir hun nok derimot litt for "vanlig" til å være norges vakreste. Jeg liker ett litt mer særegent ansikt.

For eksempel syns jeg at Kylie Minogue er utrolig flott!

https://www.google.no/search?q=voe&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=KXjQUrOuBqLG7Aa77IHQDQ&sqi=2&ved=0CDkQsAQ&biw=1366&bih=666#q=kylie+minogue&tbm=isch&imgdii=_

Hun er jo også et eksempel på en som har blitt penere. Se på henne fra Naboer, kjedelig. Nå som hun har fått litt alder i ansiktet, så er hun jo mye penere.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...