AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #21 Skrevet 11. januar 2014 Men da har du jo fasit. Hva enkelte andre skulle tro er dermed revnende likegyldig, eller? Jeg syns det er interessant å lese Mange bra svar her.Anonymous poster hash: 7f637...005
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #22 Skrevet 11. januar 2014 Maskuline?? Jeg er da vitterlig meget kvinnelig men liker å ta styringen i sengen. Faktisk liker jeg å pynte meg i hverdagen og vise at jeg er kvinne, så å si at kvinner som er dominante i sengen er maskuline er bare tull Jeg regner med at de fleste par veksler mellom hvem som tar styringen og at kvinnen er aktiv under god sex. Jeg responderte rett og slett på tittelen på tråden - ettersom dominans er relatert til testosteron og dette er bevist, så er det åpenbart at testosteron-drevne kvinner er mer maskuline i tankesettet. Uten at det er noe galt i det. Anonymous poster hash: 9f0e4...0cd
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #23 Skrevet 11. januar 2014 Men da har du jo fasit. Hva enkelte andre skulle tro er dermed revnende likegyldig, eller? Når ble det forbudt å spørre hva andre mener om ting man selv har gjort seg opp en mening om? Anonymous poster hash: d0dfc...a1c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #24 Skrevet 12. januar 2014 Jeg regner med at de fleste par veksler mellom hvem som tar styringen og at kvinnen er aktiv under god sex. Jeg responderte rett og slett på tittelen på tråden - ettersom dominans er relatert til testosteron og dette er bevist, så er det åpenbart at testosteron-drevne kvinner er mer maskuline i tankesettet. Uten at det er noe galt i det. Anonymous poster hash: 9f0e4...0cd Så dominante kvinner har mye høyere sexlyst da, siden testosteron styrer sexlyst?Anonymous poster hash: 7f637...005
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #25 Skrevet 12. januar 2014 Jeg responderte rett og slett på tittelen på tråden - ettersom dominans er relatert til testosteron og dette er bevist, så er det åpenbart at testosteron-drevne kvinner er mer maskuline i tankesettet. Uten at det er noe galt i det. Anonymous poster hash: 9f0e4...0cd Kilde på at dominans er knyttet til testoteron hos kvinner? Kvinner som har naturlig høyt testo-nivå er ofte svært feminine. Jeg har det selv, og veldig feminin og underdanig seksuelt. Anonymous poster hash: d0dfc...a1c
Gjest Vampen Skrevet 12. januar 2014 #26 Skrevet 12. januar 2014 Selvfølgelig! De har klitoris på størrelse med en penis, og hår på ryggen, alle sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #27 Skrevet 12. januar 2014 Mye idiotisk her på kvinneguiden (jeg er nok litt masochist som fortsetter å lese her, siden man blir lettere misantrop); men dette er kvinne til etterfølgelse Hva mener du med kvinne til etterfølgelse?Anonymous poster hash: 410e2...854
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #28 Skrevet 12. januar 2014 Dominante kvinner er ofte MER feminine enn andre kvinner. Se nå bare på "typiske" dominaer: høye hæler, korsett, mørk sminke rundt øynene, strømper og rød leppestift. Alt for å fremheve det feminine.Anonymous poster hash: 410e2...854
interessert Skrevet 25. januar 2014 #29 Skrevet 25. januar 2014 Hva mener du med kvinne til etterfølgelse?Anonymous poster hash: 410e2...854 Tja. Vet ikke hva jeg skal si..føler ikke det er så mye å utdype, men siden du lurer så skal jeg gi det med universets minste skje; JEG MENER: JEG SYNES AT DET HUN SIER GIR UTTRYKK FOR HOLDNINGER SAMT VERDIER SOM JEG (SUBJEKTIVT. ALTSÅ, AT JEG SNAKKER FRA MITT EGET STÅSTED) SYNES ER GODE, OG DERMED ER VERDT Å STØTTE OPP OM. obs. mistet en ambolt på capslock, men har heldigvis klart å smelte den vekk fra tastaturet med en fyrstikk. Uansett, jeg mener bare at hvis flere tenkte slik ville en bli kvitt jævla mye unødvendige konflikter, i den forstand at: A: Man kan velge å tenke på en viss type atferd som selve identiteten til personen foran seg, og dermed faller noen millioner år følelsemessig ned til reptilhjernetenkning. (dette fører også til at man klager over at spanjoler ikke kan norsk i norske kolonier i Spania, samt føle at skattelette og tobakkpriser er viktigere enn at barn får skjært ut øyeeplene sine i Syria.) Evt. såklart B, som rasjonelt sett, tenkt og følt ut ifra en litt evolusjonsmessig nyere del av hjernen (fremre deler), er det riktige alternativet; hvor en kan anstrenge seg en mikrosmule, krever ikke mer anstrengelse enn det å laste ned java, for å forstå personen istedet for behandle han/henne som et objekt. Ps. Kanskje du nå kommer til å spørre om jeg mener at alle skal ha like preferanser og/eller at det er jeg som er dømmende som ikke aksepterer at folk har forskjellig tenningsmønster, så er svaret mitt: Nei. Samt at jeg ikke dømmer tenningsmønster. Hvis det er noe som fortsatt er uklart, så beklager jeg ikke dette. (må også tilføye at jeg er motstander av for mye bruk av capslock, det blir bare useriøst, vi er da ikke 14 år ! Det var som sagt pga. en ambolt.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå