Gå til innhold

Forslag til litt utradisjonelle brudebilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en fotograf som er svært dyktig, men hun er ofte litt tradisjonell i oppstillingen av sine fotoobjekter.

Jeg kunne tenke meg noen bilder som er mer utradisjonelle og som virkelig gjenspeiler glede og lykke.

Gjerne noe med litt humoristisk innslag også.

Har dere sett noen bilder som virkelig var stilige/morsomme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips henne om at du ønsker bilder med liv, glede, humor og kjærlighet i. Gjerne noen nærbilder av dere. Finn en egnet plass til å ta bildene. Det er jo uante muligheter til å ta slike bilder. Se på noe av det som ligger ute på nett av brudebilder, både brukere her inne og på nettsider til fotografer.

Skrevet

Fame-fotografene reklamerer for at de tar annerledes og levende bilder, du kan jo ta en titt og se hva du synes på: www.fame.no

Vi skal også ha litt "utradisjonelle" bryllupsbilder, men ikke slik fame-bildene er. Vi vil ha dem utendørs, men asfalt fremfor grønt.

Skrevet

Kikk litt på noen av bryllupsbildene som denne fotografen har tatt: http://www.fotografmesteren.no/

Jeg har sett en utstilling han har hatt av bryllupsbilder og han hadde ufattelig mange fine bilder, mange flere enn de som vises her. Jeg likte spesielt bildet av paret i sjøen, hvor mannen har brettet opp buksebeina og holder bruden. Jeg så også et nydelig bilde av en brud, et nærbilde av øverste delen av henne og ned til brudebuketten og bare havet litt uklart i bakgrunnen. Vi skal bli fotografet (ikke av han) ved sjøen og jeg vil ihvertfall ha to slike bilder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...