Veronal Skrevet 22. mai 2004 #21 Skrevet 22. mai 2004 Men kan noen av dere svare meg på hvor mye Microgynon koster? Jeg fylte 20 relativt nylig, så jeg har ikke vært nødt til å betale for p-piller før nå. Har overhodet ingen anelse om hvor mye slikt koster. :oops: Fra Felleskatalogen: Pakninger og priser: Datopakn.: 3 × 21 stk. kr 66,20.
Gjest Virvel Skrevet 22. mai 2004 #22 Skrevet 22. mai 2004 Det var ikke verre, nei. :-) Takk skal du ha!
Gjest Gjest_Jente 18_* Skrevet 10. mars 2009 #23 Skrevet 10. mars 2009 Microgynon er det verste jeg noensinne har gått på i hele mitt liv. Jeg la på meg nesten ti kilo på 3 mnd, ble dypt deprimert, suicidal, mistet kjæresten min og så og si alle vennene mine. Jeg var helt ødelagt. Det siste jeg ville anbefale noen er Microgynon. De ødela livet mitt.
Gjest Sissi Skrevet 2. desember 2010 #24 Skrevet 2. desember 2010 Hei!! Jeg har gått på Yasmin i mange år, før jeg nå for 3,5 mnd siden begynte på Micrgynon. Jeg har vært plaget med mellomblødninger, noe som er veldig frustrerende. Legen min sa at jeg burde bytte merke da yasmin og microgynon var så og si det samme (bare forskjell på pris) Men jeg ser etter å ha lest på nettet at microgynon inneholder mindre østrogen, og jeg mistenker at det kan være grunnen for disse mellomblødningene.... jeg vet ikke, men frustrerende er det hvertfall! Jeg vurderer å bytte til et annet merke (evt tilbake til yasmin), men har fortsatt et håp(ønske) om at det skal ordne seg.... Syns det er litt pes å bytte merke, og la kroppen bruke tid til å vende seg til noe nytt (igjen)... hilsen usikker på hva jeg skal gjøre...
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #25 Skrevet 2. desember 2010 Så rart! Jeg fikk dem nettopp fordi de skulle inneholde mindre hormoner enn andre p-piller! Så rart... Jeg fikk dem , og han sa det var MER hormoner enn de jeg hadde. PRoblemet mitt er litt blødninger og mye migreneanfall, så jeg skulle ikke ha opphold fra pillene, men at kroppen min tydligvis måtte ha like stor dose hormoner hver dag for å unngå migrene da. Og at fordi de inneholdt mer så kunne det hende det hjalp og holdt hormonnivåene mine høye slik for å unngå anfallene.
sinne Skrevet 2. desember 2010 #26 Skrevet 2. desember 2010 jeg begynte på pillene i april og innen juni sluttet jeg pga 0 sex lyst og mye sure miner... føler meg nesten som et nytt menneske etter jeg kutet de ut.. men bortsett ifra de bivirkningene er det de pillene jeg har vært mest fornøyd med bortsett ifra det som en gang het trionetta.
chui Skrevet 2. desember 2010 #27 Skrevet 2. desember 2010 Da jeg begynte på p-piller fikk jeg først Loette, fordi denne har minst hormoner. Jeg var plaget med mellomblødninger og byttet raskt til Microgynon, som skulle ha hakket mer hormoner enn Loette. Har brukt microgynon siden (5-6 år nå) og har vel ikke noe å klage på. Mensen kommer når den skal, og har ikke merket noen andre bivirkninger:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå