Gå til innhold

Badedrakt og nipples? What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Når jeg ser etter, så synes brystvortene gjennom på denne modellen også ja. Så da kan jeg slå meg til ro med at andre kvinner helt sikkert får det samme som meg. Takk!

Anonymous poster hash: e6eff...277

Jeg har tenkt litt... og prøvd å huske nårtid jeg la merke til en brystvorte i svømmehallen sist... og det er en menneskealder siden... om det ikke er to (menneskealdere altså=.

Om du vil kompensere litt så er nok en drakt med mønster litt mindre avslørende enn en ensfarvet drakt... tror jeg.

Kos deg :)

Det finnes ikke hverken bedre trening eller avslapning enn akkurat å svømme :)

Edit: Sparte på vokalene i første omgang.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt litt... og prøvd å huske nårtid jeg la merke til en brystvorte i svømmehallen sist... og det er en menneskealder siden... om det ikke er to (menneskealdere altså=.

Om du vil kompensere litt så er nok en drakt med mønster litt mindre avslørende enn en ensfarvet drakt... tror jeg.

Kos deg :)

Det finnes ikke hverken bedre trening eller avslapning enn akkurat å svømme :)

Edit: Sparte på vokalene i første omgang.

Takk! Jeg prøvde en i blå og det var den eneste fargen jeg prøvde, og der synes jeg at det synes veldig godt.. så kanskje en med litt mønstre i mørke farger. Jeg kan jo prøve svart først og se hvordan det er også.

Føler at en del badedrakter passer til kvinner på kanskje 30+, så er ikke så enkelt når jeg er under 20 :P

Tenkte at jeg skulle begynne med svømming som i at jeg skal melde meg inn i en klubb nå etterhvert (svømmer alene i alle fall et par måneder til) og da føler jeg kanskje også at det har litt å si hva man har på seg.

Anonymous poster hash: e6eff...277

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte badedrakt på butikken som heter Change, alle de hadde padding over brystet så man ikke trenger å eksponere seg fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt problem med stive brystvorter. Til å begynne med brukte jeg plaster og teip men det skapte bare oppmerksomhet. Så begynte jeg med hel badedrakt. Det skapte også mye uønsket oppmerksomhet men dog mer positiv enn når jeg bare hadde tape/plaster. Så jeg fant ut etterhvert at jeg bare fikk "manne"-meg opp og bade toppløs uten plaster/tape. Puter har jeg ikke prøvd. Hilsen mann (32)



Anonymous poster hash: 5b54f...301
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville kjøpt en pakke med vannsikkert plaster, det gir ingen bretter og faller ikke av. Plastre på do før du går ut, og ta av på do før du dusjer.



Anonymous poster hash: d4abf...2be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke alle stive brystvorter når de blir kalde...?? Har aldri tenkt over dette som noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke alle stive brystvorter når de blir kalde...?? Har aldri tenkt over dette som noe problem.

helt enig.

Anonymous poster hash: d3fd7...4cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting man skal bry seg om hva andre syns... Stive brystvorter under badedrakten - hva med cameltoe da? Kan jo like gjerne både teipe seg både her og der da når en først er i gang :sarkasme:

Gi f TS - det tror jeg de andre gjør også :)



Anonymous poster hash: f1cae...e20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo f. eks. slutte å seksualisere pupper så mye at det blir flaut for damer å ha dem i det hele tatt! Kjør toget i front og ikke bry deg om brystvortene dine, mannfolka ser veldig komfortable ut der de går rundt med brystet ut, gjør de ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle får stive brystvorter i bassenget. Men jeg kan aldri huske å ha lagt merke til det, så det er sikkert ikke så synlig som du frykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...