Gå til innhold

Badedrakt og nipples? What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei! Tenkte kjøpe badedrakt, men har et problem. Jeg får sykt harde brystvorter spesielt i "kaldt" vann, sånn at det synes utenpå badedrakten.

Det er såå kjipt.. Så hva gjør man med det?

Og ikke kom med "det er så deilig med nipler som synes gjennom badedrakta" og så videre :P For det er ikke det jeg spør om.



Anonymous poster hash: e6eff...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får kjøpt nipplecovers, har sett på Lindex. Eller finn noe annet å tape over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt nipplecovers, har sett på Lindex. Eller finn noe annet å tape over?

Men det detter vel av i bassenget. Tape også holder vel ikke i vann :) Skjønner meg ikke på hvordan alle de andre damene gjør det. Jeg kan vel ikke være den eneste i verden som har stive nipples?

Anonymous poster hash: e6eff...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn noe teip eller en badedrakt med padding.

Finnes det badedrakt med padding? Har jeg ikke sjekka. Takk

-TS

Anonymous poster hash: e6eff...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vi andre vi blåser i det. Vi er i svømmehallen for å trene og da svømmer vi. Vi bruker ikke tiden til å niglo på andres stive brystvorter i badedrakter uten fôring.

En svømmedrakt er så ettersittende og gir så liten vannmostand at fôr er 'døden' for en slik drakt. .

En normal badedrakt er da mer enn ok, og de fleste svømmer jo stort sett bryst... og noen crawler litt.

Stive brystvorter under en svømmedrakt... i en svømmehall har jeg aldri engang tenkt tanken om at skulle plage meg.

Jeg er i hallen for å trene, ikke vise meg frem.

Jeg aner ikke hvorfor andre går i svømmehallen.

Edit: TyrkLeif

Endret av Lille-pus
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man er vel mest under vann med kroppen og driver ikke med utstrakt sprading?

Badedrakter pleier være ganske tettsittende, om TS ikke har tenkt å svømme så fort burde ikke limet på evt tape være noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi andre vi blåser i det. Vi er i svømmehallen for å trene og da svømmer vi. Vi bruker ikke tiden til å niglo på andres stive brystvorter i badrdrakter uten fôring.

En svømmedrakt er så ettersittende og gir så liten vannmostand at fôr er 'døden' for en slik drakt. .

En normal badedrakt er da mer enn ok, og de fleste svømmer jo stort sett bryst... og noen crawler litt.

Stive brystvorter under en svømmedrakt... i en svømmehall har jeg aldri engang tenkt tanken om at skulle plage meg.

Jeg er i hallen for å trene, ikke vise meg frem.

Jeg aner ikke hvorfor andre går i svømmehallen.

Okei.. Flott å høre :) Jeg er bare redd for å bli glodd på.

Anonymous poster hash: e6eff...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man er vel mest under vann med kroppen og driver ikke med utstrakt sprading?

Badedrakter pleier være ganske tettsittende, om TS ikke har tenkt å svømme så fort burde ikke limet på evt tape være noe problem?

Men det er litt flaut å stå i dusjen med tape på puppa også da synes jeg kanskje:p

-TS

Anonymous poster hash: e6eff...277

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det detter vel av i bassenget. Tape også holder vel ikke i vann :) Skjønner meg ikke på hvordan alle de andre damene gjør det. Jeg kan vel ikke være den eneste i verden som har stive nipples?

Anonymous poster hash: e6eff...277

Nei, men du ser hvor mange du har lagt merke til? ;) Like mange ser på dine brystvorter...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du ser hvor mange du har lagt merke til? ;) Like mange ser på dine brystvorter...

Ja, du har vel helt rett :)

-TS

Anonymous poster hash: e6eff...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste badedrakter idag har bh-del øverst. Hvis man går i type Baywatch-badedrakt i tynt stoff, så synes jo brystvortene igjennom, det gjør det for alle...

Jeg har begge deler, spiller ingen rolle for meg at man ser konturene av brystvortene i vann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tenker mest på svømmedrakter av denne typen jeg, - siden jeg er mest opptatt av at ryggen skal være funksjonell for å svømme i.

Og også disse draktene har 'liner' i front.

pSPDO1-17306167p275w.jpgpSPDO1-17306167_alternate1_p275w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei.. Flott å høre :) Jeg er bare redd for å bli glodd på.

Anonymous poster hash: e6eff...277

Som mann hadde jeg nok kastet et blikk på noen flotte stive nipler ja. Men det holder med ett blikk altså, noe annet blir bare creepy.

Anonymous poster hash: 84031...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste badedrakter idag har bh-del øverst. Hvis man går i type Baywatch-badedrakt i tynt stoff, så synes jo brystvortene igjennom, det gjør det for alle...

Jeg har begge deler, spiller ingen rolle for meg at man ser konturene av brystvortene i vann.

Men jeg skal ikke ha en sånn drakt som skal se pen ut.. Da kan jeg like så godt bruke min bikini. Tenkte å kjøpe en på sportsbutikk for formålet med den er at jeg skal få bedre teknikk.

Men kan være det finnes badedrakt i tykkere stoff enn de jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: e6eff...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mest på svømmedrakter av denne typen jeg, - siden jeg er mest opptatt av at ryggen skal være funksjonell for å svømme i.

Og også disse draktene har 'liner' i front.

pSPDO1-17306167p275w.jpgpSPDO1-17306167_alternate1_p275w.jpg

Når jeg ser etter, så synes brystvortene gjennom på denne modellen også ja. Så da kan jeg slå meg til ro med at andre kvinner helt sikkert får det samme som meg. Takk!

Anonymous poster hash: e6eff...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...