Gå til innhold

"Mas" etter lettkleddbilder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er nok ikke seksuelt interessert i deg, hvordan kan du i det hele tatt spørre om det .. :rolleyes:

Jamen han tar jo aldri steget videre...

Anonymous poster hash: 66972...39a

Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Jamen han tar jo aldri steget videre...

Anonymous poster hash: 66972...39a

Hvor gammel er han da? Kanskje han er litt uerfaren og derfor ikke tør?

Eller liker å holde spenningen med teasing osv, før man faktisk har sex

Skrevet

Når en mann (som egentlig har mer enn nok dametilbud) gjentatte ganger ber om lettkleddbilder - betyr det at jeg virkelig tenner ham?

Jeg stoler på fyren i den grad at jeg ikke tror han kommer til å spre bildene, men jeg lurer på om jeg bare er en i mengden, eller om "maset" beviser at han faktisk har lyst på meg..

Anonymous poster hash: a9990...f3f

Her bør nok forhåpentligvis alle dine varsellamper lyse godt. Han er en som liker å ha flere muligheter. Reagerer på at du er så sikker på at han ikke sprer bildene, da du bør kjenne person veldig godt før du kan si noe slikt. Sannheten og det mest lure du gjør er å få fiksa pæra i varsellampen din før mister håpet i menneskeheten.

Anonymous poster hash: c2353...4f3

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir glad over å se alle Dr.Phil spirene her inne... (Ironi)

Han virker ung, og da er det ikke uvanlig at gutter spør mye etter slik. Det kan hende han ikke har sett mye til en kvinnekropp før, og da har gutter en tendens til å virke ekstremt innpåslitne når det gjelder bilder osv. Hvis det er så ille som du viser til, så si direkte "Nei!", det er bedre det enn å lyve til han. Hvis det blir til at dere har sex (Bruk prevensjon, barn!), så kommer maset til å avta. Forhåpentligvis. Alle gutter er forskjellige, selv om en del andre her inne på Kvinneguiden mener noe helt annet...
Bare forsikre deg om at han er seriøs. Hvis dere er inne i samme vennekrets, er det best å forhøre seg litt rundt om han flørter med andre jenter, etc.

Bare mitt tips. Hvis noen av dere er under 16, IKKE ha sex. Det kan føre til store problemer.

Skrevet

Jeg blir glad over å se alle Dr.Phil spirene her inne... (Ironi)

Han virker ung, og da er det ikke uvanlig at gutter spør mye etter slik. Det kan hende han ikke har sett mye til en kvinnekropp før, og da har gutter en tendens til å virke ekstremt innpåslitne når det gjelder bilder osv. Hvis det er så ille som du viser til, så si direkte "Nei!", det er bedre det enn å lyve til han. Hvis det blir til at dere har sex (Bruk prevensjon, barn!), så kommer maset til å avta. Forhåpentligvis. Alle gutter er forskjellige, selv om en del andre her inne på Kvinneguiden mener noe helt annet...

Bare forsikre deg om at han er seriøs. Hvis dere er inne i samme vennekrets, er det best å forhøre seg litt rundt om han flørter med andre jenter, etc.

Bare mitt tips. Hvis noen av dere er under 16, IKKE ha sex. Det kan føre til store problemer.

Herregud da mann. Han er ung og spør etter bilder, hvor seriøs er han egentlig da? Og du er laaangt under Dr. Phil sitt nivå når det kommer til å forstå den menneskelige psyke. Du sa alle gutter er forskjellige og det er vi, for jeg var aldri opptatt av å se eller få naken bilder av damer da jeg var under 25 år. Var faktisk jomfru til 29 år og det fordi jeg ønsket å ta meg god tid. Så ja det er ikke så lett å lage prosenter, men er enig med at det er mange "dumme" menn der ute som ikke vet hva de vil ha, og som gjerne tar hvert bilde eller alt de kan få tak i. Men da må jo damene ha noen innebygde varsellamper også da, fordi en mann som møter en kvinne på samme nivå, vil aldri være desperat.

• Liker 2
Skrevet

Herregud da mann. Han er ung og spør etter bilder, hvor seriøs er han egentlig da? Og du er laaangt under Dr. Phil sitt nivå når det kommer til å forstå den menneskelige psyke. Du sa alle gutter er forskjellige og det er vi, for jeg var aldri opptatt av å se eller få naken bilder av damer da jeg var under 25 år. Var faktisk jomfru til 29 år og det fordi jeg ønsket å ta meg god tid. Så ja det er ikke så lett å lage prosenter, men er enig med at det er mange "dumme" menn der ute som ikke vet hva de vil ha, og som gjerne tar hvert bilde eller alt de kan få tak i. Men da må jo damene ha noen innebygde varsellamper også da, fordi en mann som møter en kvinne på samme nivå, vil aldri være desperat.

Hvor seriøs han er? Det kan jeg ikke svare deg på, for jeg kjenner vedkommende ikke. Lett å sitte og dømme noen man ikke kjenner, kan hende han er mer seriøs enn deg og meg til sammen, vi vet rett og slett ikke. "Laaangt under Dr. Phil sitt nivå"? Ingen grunn til å eskalere her, Mr.

Har hverken nå eller tidligere sagt at jeg på noen måte er noen psykolog, men MINE varsellamper lyser, når de fleste her på forumene drar grupper med kjønn over en kam.

Bra for deg at du ventet hvis du var 29 hvis det føltes riktig for deg, men trenger dermed ikke å bety at han må vente...

Som du så fint selv legger det frem: Alle er forskjellige. Om TS vil sende bilde, la hun gjøre det. Om han maser, og hun ikke liker det, så må hun si ifra om nettopp dette! Det skjønner du vel? Han kommer til å fortsette med det intense maset hvis han ser muligheter der han kan få bilde.

Vi får bare være enige om å være uenige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...