AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Når en mann (som egentlig har mer enn nok dametilbud) gjentatte ganger ber om lettkleddbilder - betyr det at jeg virkelig tenner ham? Jeg stoler på fyren i den grad at jeg ikke tror han kommer til å spre bildene, men jeg lurer på om jeg bare er en i mengden, eller om "maset" beviser at han faktisk har lyst på meg..Anonymous poster hash: a9990...f3f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Det betyr at du er en av dem han har lyst på ja. Anonymous poster hash: 137cf...64a 10
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Det betyr at du er en av dem han har lyst på ja. Anonymous poster hash: 137cf...64a Okei, så jeg kan stole på at han faktisk har lyst på meg, at han ikke bare maser for moroskyld? Anonymous poster hash: 66972...39a
Silfen Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 (endret) At noen gjentatte ganger ber om slike bilder tilsier at de ikke er noe å samle på. Endret 9. januar 2014 av Silfen 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Okei, så jeg kan stole på at han faktisk har lyst på meg, at han ikke bare maser for moroskyld?Anonymous poster hash: 66972...39a Er sikkert menn som bare samler på lettkledd-bilder av jenter også, uten at de trenger å være interessert i noe mer. Men sannsynligvis er han nok interessert i få deg til sengs ja. Anonymous poster hash: 7b1ca...687
Gjest Morgun Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Jeg synes det er jævlig frekt og respektløst å mase om lettkledte bilder. Har du møtt ham? 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Jeg synes det er jævlig frekt og respektløst å mase om lettkledte bilder. Har du møtt ham? Jeg har møtt ham, ja. Og han flørter, klår og står i når vi møtes også...Anonymous poster hash: 66972...39a
Noteknekk Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Dere dater ikke en gang og du sender ham lettkledde bilder? Syns du skal passe deg litt, hvis du ikke kjenner ham bedre enn dette så kan bildene fort komme på avveie. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Bildene vil han ha fordi han har lyst å se om kroppen din er så fin som den ser ut som. Først da, når han ser mer av puppene, rumpa, fitteparti så vil han kunne ta en endelig avgjørelse om han virkelig vil ha deg. Anonymous poster hash: 34f3b...d7a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Dette er en jeger på jakt etter trofeer. Anonymous poster hash: 137cf...64a 3
Bernardette Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Menn som MASER generelt er veldig lite sjarmerende. Han virker jævelig enkel. 4
Gjest New_Girl Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Noe skurrer når han maser. Hva sier du når han spør da? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Hmmm... Vet ikke med menn, men både hun som maste om å få sende til meg og hun som maste om å få av meg hadde veldig lyst på meg. Anonymous poster hash: 3abe2...176
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Jeg klarer ikke å lese ut ifra det du skriver om du allerede har sendt bilder til ham, eller om du fortsatt sitter på gjerdet (og er i ferd med å hoppe). Har du allerede gjort det, så synes jeg ikke du skal skamme deg. Det er det han som bør gjøre, det er han som er grisen her. Hvis du ikke allerede har gjort det, så synes jeg du skal droppe hele greia. I hvertfall til dere er mer eksklusive for hverandre. Anonymous poster hash: 2e706...a20 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Noe skurrer når han maser. Hva sier du når han spør da?Jeg klarer ikke å lese ut ifra det du skriver om du allerede har sendt bilder til ham, eller om du fortsatt sitter på gjerdet (og er i ferd med å hoppe). Har du allerede gjort det, så synes jeg ikke du skal skamme deg. Det er det han som bør gjøre, det er han som er grisen her. Hvis du ikke allerede har gjort det, så synes jeg du skal droppe hele greia. I hvertfall til dere er mer eksklusive for hverandre. Anonymous poster hash: 2e706...a20 Jeg må innrømme (ung og dum som jeg er) at jeg ved et par anledninger har gitt etter for "presset". Han er noen år eldre enn meg, og jeg hadde siklet (på avstand) etter han en god stund da han plutselig begynte å vise "interesse" for meg. Før jeg ga etter, svarte jeg noe sånt som at vi skulle spare oss for det, det fikk bli en annen gang, at jeg ikke var alene....Anonymous poster hash: 66972...39a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Og ja, nå skammer jeg meg jo da. Det er jo forsåvidt bare han og jeg som vet om det, men jeg skammer meg fordi jeg gikk så til de grader på limpinnen..Anonymous poster hash: 66972...39a
Mike Waters Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Mas er ikke et uttryk for lyst, men umodenhet. Når det er sagt så kan det godt tenkes at han har lyst på deg så du får vurdere om du burde "belønne" en slik strategi 2
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Når en mann (som egentlig har mer enn nok dametilbud) gjentatte ganger ber om lettkleddbilder - betyr det at jeg virkelig tenner ham? Jeg stoler på fyren i den grad at jeg ikke tror han kommer til å spre bildene, men jeg lurer på om jeg bare er en i mengden, eller om "maset" beviser at han faktisk har lyst på meg..Anonymous poster hash: a9990...f3f Nei, det betyr at han tror du er dum nok til å gi ham det. 1
KatjaKaj Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Nei, det betyr at han tror du er dum nok til å gi ham det. Det er nå så. Men hva skal han med bildene hvis han ikke blir tent av dem?
Gjest Awzm me Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har møtt ham, ja. Og han flørter, klår og står i når vi møtes også...Anonymous poster hash: 66972...39a Nei, han er nok ikke seksuelt interessert i deg, hvordan kan du i det hele tatt spørre om det .. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå