Gå til innhold

Hvorfor vil du ha kjæreste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene, og har aldri hatt kjæreste. Har de siste par årene begynt å føle meg nedfor fordi jeg føler at det er noe galt med meg.

Absolutt alle mine venninner har kjæreste. Dette gjør ting verre for meg fordi samtaler ofte handler om kjæresteting. Verst er det når de begynner å snakke om sex, fordi jeg aldri har hatt det (vil ikke debutere men en random på byen), og da har jeg ingenting å tilføye samtalen, og føler meg utenfor.

Jeg føler meg også veldig utenfor i sommerferien fordi jeg faktisk ikke har noen å reise på ferie med. Alle mine venner reiser sammen med kjærestene sine, og da sitter jeg alene hjemme. Jeg har heller ikke mulighet til å reise med familien min. Dette har medført at jeg ikke har vært på ferie de siste årene.

I tillegg føler jeg meg rett og slett ensom. Jeg ønsker å ha noen å dra hjem til etter jobb, sette meg i armkroken hans på kvelden og bare slappe av. Jeg ønsker å ha noen i livet mitt som virkelig bryr seg om meg (noe mer enn en venn), oppleve ting sammen med meg, og synes at jeg er en fin jente han vil dele livet sitt med.

Men er vel for kravstor...

Anonymous poster hash: 09244...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...