Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.4.2019 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Den var på salg på 80 tallet, i vertfall.

Anonymkode: 4e1db...57b

Den smakte godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Kellogs frosties.

Anonymkode: 9781f...8e2

Den finnes da enda, har en i skapet som jeg kjøpte rett før påske.

Anonymkode: 4e1db...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2014 at 8:53 PM, AnonymBruker said:

Kaptein Sabteltann-isen, slik den var tidligere.

 

SHIO (blank brus). Denne brusen husker jeg godt fra jeg var liten. Den fantes vel på slutten av 90-tallet en gang.

 

 

 


Anonymous poster hash: 72581...687

 

JAAA skulle akkurat til å si det samme (kaptein sabeltann isen) og elsker Shio med fersken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heidi786543 skrev:

JAAA skulle akkurat til å si det samme (kaptein sabeltann isen) og elsker Shio med fersken

Jeg savner Kaptein Sabeltann med cola smak, så god 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig dagen kommet. De har fått inn Smørbukk med sjokolade i smågodt avdelingen på den lokale Coop butikken. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, kaninen skrev:

Da var endelig dagen kommet. De har fått inn Smørbukk med sjokolade i smågodt avdelingen på den lokale Coop butikken. :nigo:

Var det du som etterspurte den i høst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær-oboy var nydelig. Savner også ferdiglaget Kiwi-kake som ble solgt i dagligvarebutikker. Den etterligningen de har på Europris er IKKE det samme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig savner denne isen her :grine:Elsket den som barn. Bestemor hadde den alltid i fryseren, så var gøy å dra dit. Den var jo så god!

11842.jpg.9178f9f4dc35a3170ac55fb237c5e1e7.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, smalls skrev:

Virkelig savner denne isen her :grine:Elsket den som barn. Bestemor hadde den alltid i fryseren, så var gøy å dra dit. Den var jo så god!

11842.jpg.9178f9f4dc35a3170ac55fb237c5e1e7.jpg

Savner SjokoAppelsin eller Orange eller hva de kalte den, jeg. Samme som den der, bare med appelsinsmak *yummy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anki- skrev:

Savner SjokoAppelsin eller Orange eller hva de kalte den, jeg. Samme som den der, bare med appelsinsmak *yummy*

Den var og god, men likte best den med kirsebær. Faen, hvorfor måtte de ta den ut fra markedet?! Har smakt andre is med kirsebær, men er ikke det samme 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, smalls skrev:

Den var og god, men likte best den med kirsebær. Faen, hvorfor måtte de ta den ut fra markedet?! Har smakt andre is med kirsebær, men er ikke det samme 

Er alltid favoritt versjoner av produkter man liker som forsvinner :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Winza skrev:

Er alltid favoritt versjoner av produkter man liker som forsvinner :sukk: 

Så enig. Jeg savner den sjokolden fra stratos. Lyseblått papir. Husker ikke hva den heter. Plutselig fant jeg den ikke i butikken mer :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, smalls skrev:

Så enig. Jeg savner den sjokolden fra stratos. Lyseblått papir. Husker ikke hva den heter. Plutselig fant jeg den ikke i butikken mer :snurt:

Den med melkekrem i? Stratos dobbel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Den med melkekrem i? Stratos dobbel?

Noe sånt. Jeg er kresen når det kommer til sjokolade, så møkk at den forsvant! 😬 2 av mine favoritsmaker av skyr forsvant og. Rips og granateple 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savner også Oboy med jorbærsmak. Likte den bedre enn den vanlige med sjokolade. Så klart måtte denne forsvinne :rolleyes: Mye jeg savner når jeg tenker meg om 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, smalls skrev:

Savner også Oboy med jorbærsmak. Likte den bedre enn den vanlige med sjokolade. Så klart måtte denne forsvinne :rolleyes: Mye jeg savner når jeg tenker meg om 

Når forsvant den? Jeg husker at de solgte den når jeg var liten. Husker at de solgte slike pakker med små poser som var akkurat nok til et glass oboy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...