Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Popcorn parmesan - fra småsulten serien til Polly. 

Sm%C3%A5sulten-popcorn-mild-parmesan.jpg

Den ble tatt vekk fordi den solgte for lite - det skjønner jeg ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, applestories skrev:

Den er over 100 år gammel. Den ble først solgt på teateret i en mindre utgave, før den senere kom ut i butikker.

Den er tatt ut av sortimentet til Freia for å gjøre plass til "andre spennende klassiske smaker". Spennende klassiske smaker, yeah right...

Fy faen. Faen ta Freia! Andre spennende klassiske smaker, du liksom. :sinna: Er det noe som er spennende og klassisk er det jo Lohengrin! Må kjøpe en haug om jeg kommer over den. Den er jo så god. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
På 9.1.2014 den 7.11, skruf skrev:

Husker ikke hva den heter, men det var en saftis med kokossmak som var ubeskrivelig god!

Coco bahia! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en slags tubeformet kiwi- og jordbæris for noen år siden. Tror kanskje det var Hennig-Olsen som hadde den. Den var SÅ god!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, applestories said:

Den er over 100 år gammel. Den ble først solgt på teateret i en mindre utgave, før den senere kom ut i butikker.

Den er tatt ut av sortimentet til Freia for å gjøre plass til "andre spennende klassiske smaker". Spennende klassiske smaker, yeah right...

Hvor har du dette fra..?

Anonymkode: 2e20d...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, applestories skrev:

Den er over 100 år gammel. Den ble først solgt på teateret i en mindre utgave, før den senere kom ut i butikker.

Den er tatt ut av sortimentet til Freia for å gjøre plass til "andre spennende klassiske smaker". Spennende klassiske smaker, yeah right...

Hvor har du lest dette? 🤔

 

Den står jo fortsatt på sortimentlisten til freia:

https://www.freia.no/produkter/freia-lohengrin-(34-g)?p=1937&provider={D193998A-4A6D-4EA5-BAA8-209357B27A09}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, multe skrev:

 

Screenshot_20190112-124434.jpg

Noooo. Er det mulig?! "spennende klassiske smaker? Lohengrin er jo definisjonen på en spennende klassisk smak jo! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette fra..?

Anonymkode: 2e20d...fbb

 

49 minutter siden, Highhopes skrev:

Hvor har du lest dette? 🤔

 

Den står jo fortsatt på sortimentlisten til freia:

https://www.freia.no/produkter/freia-lohengrin-(34-g)?p=1937&provider={D193998A-4A6D-4EA5-BAA8-209357B27A09}

At den forsvinner- fra Freia sider på Facebook. I tillegg til det @multe viste til, skriver de også at de små volumer til Lohengrin gjør det vanskelig å fortsette produksjonen.

Se hele tråden her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=977269552483657&id=274904056053547

Må ikke tro jeg tuller med slikt som dette :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Highhopes skrev:

Noooo. Er det mulig?! "spennende klassiske smaker? Lohengrin er jo definisjonen på en spennende klassisk smak jo! 

De skal sikkert gjøre plass til enda en oreovariant. :sinna: 

Anonymkode: 01a81...c27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De skal sikkert gjøre plass til enda en oreovariant. :sinna: 

Anonymkode: 01a81...c27

Jeg føler alt skal ha oreo smak i seg, til og med de påskeeggene med krem fyll 😕 Det neste blir vell oreo pizza 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lohengrin er jo noe for seg selv! Det smaker ulikt alt annet. Nå angrer jeg for at jeg faktisk ikke kjøpte den oftere. Den er veldig god når man bare har lyst på en liten søtsmak til kaffen

Anonymkode: c7798...4f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...