Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert blitt nevnt før men jeg savner de browniene i blå firepakninger.

9446.gif

Disse? :) Elsket dem husker jeg, men usikker på om jeg hadde kjøpt like mye av dem idag :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh, vet noen forresten som de selger porøs melkesjokolade fra freia noen steder mer?

Ja, freia bobler kalles den nå. Samme sjokolade i ny format.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milkyway sjokoladepålegg

Har du prøvd Landlord sin Duo? Den er bare knallgod og nesten det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi krystall

Micro sjokoladekake

Isbre drops

Opal frukt is

Anton berg med pistasj marsipan

Hvit Daim

Pinne is fra Hennig Olsen som det var bilde av forskjellige tegneserie dyr på pakka utifra hvordan is det var inni, alle hadde sjokoladetrekk utenpå. Isbjørn var vanilje, gris var jordbær, ekorn var sjokolade og skillpadde var pistasj... De var gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Landlord sin Duo? Den er bare knallgod og nesten det samme :)

Den er absolutt ikke det samme! Ble så glad da jeg så denne for trodde det var det samme, men det må jeg si var en stor skuffelse:( Det er altfor lite smak på denne i forhold til "originalen". Da er det faktisk bedre å blande sammen litt nugatti med masse smør på skiva/knekkebrødet.

Jeg savner Timon og Pumpa is og Mikke mus is!

Åh, var det den saftisen med vingummi inni? Den savner jeg også, den var knallgod!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Den skal jeg teste! :)

Den er absolutt ikke det samme! Ble så glad da jeg så denne for trodde det var det samme, men det må jeg si var en stor skuffelse:( Det er altfor lite smak på denne i forhold til "originalen". Da er det faktisk bedre å blande sammen litt nugatti med masse smør på skiva/knekkebrødet.

Nei, den smaker ikke helt det samme... Men jeg liker ikke smør, så smør smaker det hvertfall ikke :P Og det er det nærmeste man kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søppeldynga! De dropsene med ulike farger og fasonger. De var såå gode, men finner dem ikke lenger..?

Anonymous poster hash: d5517...96a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søppeldynga! De dropsene med ulike farger og fasonger. De var såå gode, men finner dem ikke lenger..?

Dem selger det nå her jeg bor iallefall.

Anonymous poster hash: 1a7ca...48d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud Sprø potetgullet, paprika.. Jeg får vann i munnen hver gang jeg tenker på det, FATTER IKKE at de tok det ut av produksjon!!! Vurderer faktisk å sende dem mail på hele greia, men virker som om jeg er den eneste som savner den chipsen... :'( Beste chipsen jeg har smakt i mitt liv!!!!!

Anonymous poster hash: 3bf5d...b59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en av få varianter Bonbon som fremdeles selges i Norge. Tror det er denne og vingummivarianten "Hakka møkk"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger de mange steder, men nesten alle de orginale bitene er bytta ut og det er få av de orginale som er igjen oppi pose... Dustete :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De selger de mange steder, men nesten alle de orginale bitene er bytta ut og det er få av de orginale som er igjen oppi pose... Dustete :(

Enig! Savner den søppeldynga posen som va delt i to med harde drops på ene siden og vingummi på den andre!

Anonymous poster hash: cc280...321

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sjekka Lidl for eggformede dingser med nesten flytende innhold i gjennomsiktige poser og kan informere om det ikke fantes noe sånt der. Mest sannsynlig dukker de opp når de har solgt ut resten av julevarene og påskevarene kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud Sprø potetgullet, paprika.. Jeg får vann i munnen hver gang jeg tenker på det, FATTER IKKE at de tok det ut av produksjon!!! Vurderer faktisk å sende dem mail på hele greia, men virker som om jeg er den eneste som savner den chipsen... :'( Beste chipsen jeg har smakt i mitt liv!!!!!

Anonymous poster hash: 3bf5d...b59

Jeg sendte mail om det, faktisk, for jeg var også veldig glad i Maarud Sprø. Svaret var det samme som alltid; de solgte ikke nok. Her i Norge er det visst så dyrt å lansere nye produkter at de må ta hele markedet med en gang, og beholde det for alltid. Ellers så svarer det seg ikke. Vi ser jo også at mange produkter forsvinner raskt herfra, men finnes fremdeles i Sverige. Men ikke Maarud Sprø, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail om det, faktisk, for jeg var også veldig glad i Maarud Sprø. Svaret var det samme som alltid; de solgte ikke nok. Her i Norge er det visst så dyrt å lansere nye produkter at de må ta hele markedet med en gang, og beholde det for alltid. Ellers så svarer det seg ikke. Vi ser jo også at mange produkter forsvinner raskt herfra, men finnes fremdeles i Sverige. Men ikke Maarud Sprø, dessverre.

Rart at de ikke kan samarbeide med sverige om produksjonen da, slik at vi kan få flere produkter i norge. Jeg bryr meg lite om maten er produsert i sverige, så lenge utvalget hadde blitt større.

Anonymous poster hash: cc280...321

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...