Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Evelynita

Krone-is med pistasj Anonymous poster hash: 72581...687

Ååå den savner jeg!!

Ååh hot dog dressing savner jeg også! Den de har på bensinstasjonerAnonymous poster hash: cc280...321

Skjønner ikke hvorfor det ikke selges, hot dog dressing liksom. Det burde jo være et marked for.

Jeg savner Doritos Nacho cheese. de hadde det både på Kiwi og Rema hvor jeg bor, men ingen har det nå lengre :( noen som om man kan få tak i det noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå den savner jeg!!

Skjønner ikke hvorfor det ikke selges, hot dog dressing liksom. Det burde jo være et marked for.

Jeg savner Doritos Nacho cheese. de hadde det både på Kiwi og Rema hvor jeg bor, men ingen har det nå lengre :( noen som om man kan få tak i det noe sted?

Doritos selges i de fleste Rema-butikker her i Østfold. Prøv en Meny-butikk om du ikke finner dem på Rema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå den savner jeg!!

Skjønner ikke hvorfor det ikke selges, hot dog dressing liksom. Det burde jo være et marked for.

Jeg savner Doritos Nacho cheese. de hadde det både på Kiwi og Rema hvor jeg bor, men ingen har det nå lengre :( noen som om man kan få tak i det noe sted?

Lurer på om de selger den hot dog dressingen på Storcash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de selger den hot dog dressingen på Storcash

Men vanlige folk har vel ikke tilgang på storcash?

Anonymous poster hash: cc280...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Shio-brusen med appelsinsmak

* Kjekskuler - verdens beste sjokolade

* Tyrkisk pepper-isen

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vanlige folk har vel ikke tilgang på storcash?

Anonymous poster hash: cc280...321

Nei, det har de ikke. Spurte de pent om de kunne selge meg en "rull" med kebabkjøtt. 😆

De selger kun til bedrifter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Corny

Scoop var det ikke det den het, det potetgullet med salsadip?

Easy-chips

Maarud Hotzone

Kims lurringer

Maarud partymix

Olaf sands rifla potetflak

Riegel

Blues

Splitt-is både den gule og bringebærsplitten

Tyrkisk peber is

Tyrkisk peber hot'n chili

Drillo-is

Snackpack

Hehe bare godis jo. :P Ikke bra. :P

Endret av RusaPåPus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Kom på et Maarud-produkt fra rundt 2003. French Fries med hot tomatsmak. De var jævlig gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Åh. Kom på et Maarud-produkt fra rundt 2003. French Fries med hot tomatsmak. De var jævlig gode

Jaaaaa! Åååh, savn! Mener de hadde en variant med chili og? Hvis jeg ikke bare blander den og den med hot tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var en slags kjekssjokolade som var i butikkene for ca. 10 år siden, men klarer ikke å huse hva den het.

Den var liten og rektangelformet, sjokoladekjeks med sjokoladekrem inni. Lurer på om den kanskje også var dekket med sjokolade. Tror det var en lys og en mørk variant, og den mørke var så utrolig god! :sjokkert:

Og så var det en smoothie-is som var for noen få år siden, med bringebærsmak eller noe, tror faktisk det var Solo som lagde den, den savner jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var en slags kjekssjokolade som var i butikkene for ca. 10 år siden, men klarer ikke å huse hva den het.

Den var liten og rektangelformet, sjokoladekjeks med sjokoladekrem inni. Lurer på om den kanskje også var dekket med sjokolade. Tror det var en lys og en mørk variant, og den mørke var så utrolig god! :sjokkert:

Og så var det en smoothie-is som var for noen få år siden, med bringebærsmak eller noe, tror faktisk det var Solo som lagde den, den savner jeg!

Digimonkjeks? Den husker jeg at var SÅ god. Pleide å kjøpe den på nærbutikken i pausene på barneskolen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa! Åååh, savn! Mener de hadde en variant med chili og? Hvis jeg ikke bare blander den og den med hot tomat.

post-55879-0-21538900-1390430532_thumb.j

Her er den :) Bare stryk Estrella og add Maarud

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digimonkjeks? Den husker jeg at var SÅ god. Pleide å kjøpe den på nærbutikken i pausene på barneskolen! :)

Nei, men husker at papiret var mørkebrunt, og navnet var kanskje noe som ligner på "biscuit", men det er jeg ikke helt sikker på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogdum

Ååå, den youhurten fra LITAGO! Aner ikke hva den heter, men den gud som jeg elska den. Husker jeg var i himmelen hvis jeg fikk lov til å ha den med på skolen! hihi. Den var delt, sånn som go' morgen yoghurtene, bare at det var sånne crispy kuler! Det var en jordbær yoghurt(mulig de hadde andre smaker?), etter som jeg husker den, så var "beholderen" helt rund med LITAGO-kua på. tror den var rundt 1997-2000??

Noen som skjønner hvem jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, den youhurten fra LITAGO! Aner ikke hva den heter, men den gud som jeg elska den. Husker jeg var i himmelen hvis jeg fikk lov til å ha den med på skolen! hihi. Den var delt, sånn som go' morgen yoghurtene, bare at det var sånne crispy kuler! Det var en jordbær yoghurt(mulig de hadde andre smaker?), etter som jeg husker den, så var "beholderen" helt rund med LITAGO-kua på. tror den var rundt 1997-2000??

Noen som skjønner hvem jeg mener?

Tenke du på denne? :)

duoyoghurt.jpg

Endret av Secret Nickname
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner alle Litago-yoghurtene. Men sprett er jo mye sunnere så egentlig er det bare bra at de ble bytta ut :)



Anonymous poster hash: 44708...b02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...