Stormborn Skrevet 16. januar 2014 #241 Del Skrevet 16. januar 2014 BonBon-godteri! Nå er det jo kun to poser igjen ell no og nesten ikke noe av det gode Også ordentlig drikkeyoghurt. Den gule kartongen... Elska den når jeg var liten, kunne drukket 10 om dagen om jeg hadde fått lov :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. januar 2014 #242 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) BonBon-godteri! Nå er det jo kun to poser igjen ell no og nesten ikke noe av det gode Også ordentlig drikkeyoghurt. Den gule kartongen... Elska den når jeg var liten, kunne drukket 10 om dagen om jeg hadde fått lov :D Ååååååå jeg savner også den gule, den var så mye bedre enn den med kirsebær. Å den med skogsbær da. Endret 16. januar 2014 av Vex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #243 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg savner de dropsene som var med i den barne-tvposen, jeg. Molekyler, var det navnet, mon tro? Ja, de molekylene var sykt gode. Skulle ønske de solgte dem separat, hadde kjøp de for hele lønna mi. Anonymous poster hash: 684c8...faf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 16. januar 2014 #244 Del Skrevet 16. januar 2014 Ååååååå jeg savner også den gule, den var så mye bedre enn den med kirsebær. Å den med skogsbær da. Ja, de som er nå er jo bare juks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #245 Del Skrevet 17. januar 2014 Noen som husker en is som var vaniljeis inni og saftis med jordbærsmak utenpå og var formet som frukt/jordbær ? Den var så sykt god...!!Anonymous poster hash: 68440...a51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 17. januar 2014 #246 Del Skrevet 17. januar 2014 her og! De har jo en milka med oreo i spania f.eks:- Dhttps://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRo4744d4ofH1yc2W5SCaa_uOc8UZct3XxeiOKCFoF99r07A6Cn Den er bare enormt kjempealtforsøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilim Skrevet 17. januar 2014 #247 Del Skrevet 17. januar 2014 Freia sjokoladeåplegg med og uten nøtter. Også var det en is som jeg ikke aner hva heter, men mamma har et bilde hjemme av at jeg spiser den. Det er en blå saftis med to pinner som man kunne knekke fra hverandre og dele med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havanaa Skrevet 17. januar 2014 #248 Del Skrevet 17. januar 2014 Noen som husker en is som var vaniljeis inni og saftis med jordbærsmak utenpå og var formet som frukt/jordbær ? Den var så sykt god...!!Anonymous poster hash: 68440...a51 Tror jeg vet hvilken du mener. Var vel to forskjellige smaker, hvis jeg ikke husker feil. Den var veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 17. januar 2014 #249 Del Skrevet 17. januar 2014 Freia sjokoladeåplegg med og uten nøtter. Også var det en is som jeg ikke aner hva heter, men mamma har et bilde hjemme av at jeg spiser den. Det er en blå saftis med to pinner som man kunne knekke fra hverandre og dele med noen. Pelikan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #250 Del Skrevet 17. januar 2014 Freia melkeplate med jordbær! Den var god! Den kan man lage sjølv. Man tek ein vanleg freia melkesjokolade og tørka jordbær(i herb). Først åpner man pakkningen med sjokolade,tek den ut, smuldrer den tørka jorbæren,legger sjokoladen oppå,så pakker man igjen,vender den med frukten opp,så setter man noko varmt oppå sjokoladen sånn at den smelter litt,så inn i fryser eller kjøleskap og voila melkesjokolade med jordbær. Ja det er ein liten prosses,men det er verdt det Anonymous poster hash: d5297...bd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KissKissBang Skrevet 17. januar 2014 #251 Del Skrevet 17. januar 2014 Bugg banan smak:(de har pakke med bug banan på meny, men de er harde og kommer i 5 eller 6 pak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KissKissBang Skrevet 17. januar 2014 #252 Del Skrevet 17. januar 2014 Den er bare enormt kjempealtforsøt. Ikke den som er dyppet i hvit sjokolade, den er himmelsk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. januar 2014 #253 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Milkyway sjokoladepålegg Disneysjokoladen Slike fruktkarameller som var rundt fem cm lange og på tykkelse med en blyant. Kom i forskjellige smaker som tropisk og banan. Ble solgt separate, og mener de hadde gult papir. Mindesjokoladen som er nevnt tidligere, i løsvekt med strøssel på. Tropo kom tilbake her, men er borte igjen nå... Karamellkjeks fra digestive Spice Girls kjærlighet Pæresaftis Edit: ordentlig bugg, og ikke de sukkerfrie! Har heller ikke sett french dog dressing på leeenge. Det var sykt godt. Endret 17. januar 2014 av Konekon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #254 Del Skrevet 17. januar 2014 Maltesere & Kit Kat sjokolade!! Også er det så trist at det er så få butikker som selger disse: Åååååh! De er så gode *Vann i munn* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 17. januar 2014 #255 Del Skrevet 17. januar 2014 Ååh, vet noen forresten som de selger porøs melkesjokolade fra freia noen steder mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #256 Del Skrevet 17. januar 2014 Ååh hot dog dressing savner jeg også! Den de har på bensinstasjonerAnonymous poster hash: cc280...321 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. januar 2014 #257 Del Skrevet 17. januar 2014 Småsjokoladen som het "tøffe". Kostet 10 øre stk eller noe sånt (oj jeg er jammen blitt gammel!), og de var på størrelsen og samme fasongen som de små hobby sjokoladene i smågodt hyllene nå. Å ja! De savner jeg også. De kunne visst ikke produseres mer fordi de ble lagd av rester fra annen sjokoladeproduksjon, og dette ble ulovlig. Høh! Jeg savner Freia Premium med mousse og hel mandel. Den var best av alle synes jeg, men forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. januar 2014 #258 Del Skrevet 17. januar 2014 Denne var en stor favoritt av hele familien da vi skulle spise taco. Mye bedre enn taco spice mix. Og dressingmiksen var kjempegod, og jeg har ikke funnet noe som ligner :/ Virkelig synd de tok den fra markedet.. Men jeg er veldig lykkelig over at soho sjokoladen er tilbake da! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 17. januar 2014 #259 Del Skrevet 17. januar 2014 Å ja! De savner jeg også. De kunne visst ikke produseres mer fordi de ble lagd av rester fra annen sjokoladeproduksjon, og dette ble ulovlig. Høh! Jeg savner Freia Premium med mousse og hel mandel. Den var best av alle synes jeg, men forsvant. Jøss, var det rett og slett sjokoladeavfallsprodukter . Så dumt at det ble ulovlig da! Pølser og kjøttdeig er vel like mye "avfallsprodukter" i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne86 Skrevet 17. januar 2014 #260 Del Skrevet 17. januar 2014 Dinosauruskjeks! Skjønner virkelig ikke hvorfor de ikke selges lenger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå