Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

BonBon-godteri! Nå er det jo kun to poser igjen ell no og nesten ikke noe av det gode :(

Også ordentlig drikkeyoghurt. Den gule kartongen... Elska den når jeg var liten, kunne drukket 10 om dagen om jeg hadde fått lov :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BonBon-godteri! Nå er det jo kun to poser igjen ell no og nesten ikke noe av det gode :(

Også ordentlig drikkeyoghurt. Den gule kartongen... Elska den når jeg var liten, kunne drukket 10 om dagen om jeg hadde fått lov :D

Ååååååå jeg savner også den gule, den var så mye bedre enn den med kirsebær. Å den med skogsbær da.

Endret av Vex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner de dropsene som var med i den barne-tvposen, jeg. Molekyler, var det navnet, mon tro?

Ja, de molekylene var sykt gode. Skulle ønske de solgte dem separat, hadde kjøp de for hele lønna mi.

Anonymous poster hash: 684c8...faf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå jeg savner også den gule, den var så mye bedre enn den med kirsebær. Å den med skogsbær da.

Ja, de som er nå er jo bare juks :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker en is som var vaniljeis inni og saftis med jordbærsmak utenpå og var formet som frukt/jordbær ? Den var så sykt god...!!

Anonymous poster hash: 68440...a51

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia sjokoladeåplegg med og uten nøtter.

Også var det en is som jeg ikke aner hva heter, men mamma har et bilde hjemme av at jeg spiser den. Det er en blå saftis med to pinner som man kunne knekke fra hverandre og dele med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker en is som var vaniljeis inni og saftis med jordbærsmak utenpå og var formet som frukt/jordbær ? Den var så sykt god...!!

Anonymous poster hash: 68440...a51

Tror jeg vet hvilken du mener. Var vel to forskjellige smaker, hvis jeg ikke husker feil. Den var veldig god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia sjokoladeåplegg med og uten nøtter.

Også var det en is som jeg ikke aner hva heter, men mamma har et bilde hjemme av at jeg spiser den. Det er en blå saftis med to pinner som man kunne knekke fra hverandre og dele med noen.

Pelikan? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia melkeplate med jordbær! Den var god!

Den kan man lage sjølv. Man tek ein vanleg freia melkesjokolade og tørka jordbær(i herb). Først åpner man pakkningen med sjokolade,tek den ut, smuldrer den tørka jorbæren,legger sjokoladen oppå,så pakker man igjen,vender den med frukten opp,så setter man noko varmt oppå sjokoladen sånn at den smelter litt,så inn i fryser eller kjøleskap og voila melkesjokolade med jordbær. Ja det er ein liten prosses,men det er verdt det :)

Anonymous poster hash: d5297...bd5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milkyway sjokoladepålegg

Disneysjokoladen

Slike fruktkarameller som var rundt fem cm lange og på tykkelse med en blyant. Kom i forskjellige smaker som tropisk og banan. Ble solgt separate, og mener de hadde gult papir.

Mindesjokoladen som er nevnt tidligere, i løsvekt med strøssel på.

Tropo kom tilbake her, men er borte igjen nå...

Karamellkjeks fra digestive

Spice Girls kjærlighet

Pæresaftis

Edit: ordentlig bugg, og ikke de sukkerfrie!

Har heller ikke sett french dog dressing på leeenge. Det var sykt godt.

Endret av Konekon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maltesere & Kit Kat sjokolade!!

Også er det så trist at det er så få butikker som selger disse: 9329.gif

Åååååh! De er så gode *Vann i munn*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh hot dog dressing savner jeg også! Den de har på bensinstasjoner

Anonymous poster hash: cc280...321

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småsjokoladen som het "tøffe". Kostet 10 øre stk eller noe sånt (oj jeg er jammen blitt gammel!), og de var på størrelsen og samme fasongen som de små hobby sjokoladene i smågodt hyllene nå.

Å ja! De savner jeg også. De kunne visst ikke produseres mer fordi de ble lagd av rester fra annen sjokoladeproduksjon, og dette ble ulovlig. Høh!

Jeg savner Freia Premium med mousse og hel mandel. Den var best av alle synes jeg, men forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50278_312765964565_1060709_n.jpg

Denne var en stor favoritt av hele familien da vi skulle spise taco. Mye bedre enn taco spice mix. Og dressingmiksen var kjempegod, og jeg har ikke funnet noe som ligner :/ Virkelig synd de tok den fra markedet..

Men jeg er veldig lykkelig over at soho sjokoladen er tilbake da!:)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! De savner jeg også. De kunne visst ikke produseres mer fordi de ble lagd av rester fra annen sjokoladeproduksjon, og dette ble ulovlig. Høh!

Jeg savner Freia Premium med mousse og hel mandel. Den var best av alle synes jeg, men forsvant.

Jøss, var det rett og slett sjokoladeavfallsprodukter :laugh: . Så dumt at det ble ulovlig da! Pølser og kjøttdeig er vel like mye "avfallsprodukter" i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...