Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

106-404_1.jpg

Fant bilde da jeg googlet Mr. Freeze, men det stod ikke noe mer. Noen som husker om disse het noe spesielt?

De blå var så gode!

Anonymkode: 8354c...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 15.7.2019 den 3.02, AnonymBruker skrev:

106-404_1.jpg

Fant bilde da jeg googlet Mr. Freeze, men det stod ikke noe mer. Noen som husker om disse het noe spesielt?

De blå var så gode!

De selges på price i Krokstadelva utenfor Drammen hvertfall 

Anonymkode: 657f8...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Prima Pizza eller TV-pizza? Snakker om 90-tallet. Husker TV-pizzaen var billig, og kjøpte den ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎07‎.‎2019 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Da jeg var liten inkluderte enhver kjøretur til hytten en type kjeks med hele peanøtter på toppen. Ikke faen om jeg finner dem igjen. Jeg sikler verre enn ettåringen når jeg tenker på dem. 

Anonymkode: 8c17e...3f8

De husker jeg! Men dessverre ikke hva de het...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2019 at 11:26 AM, AnonymBruker said:

Da jeg var liten inkluderte enhver kjøretur til hytten en type kjeks med hele peanøtter på toppen. Ikke faen om jeg finner dem igjen. Jeg sikler verre enn ettåringen når jeg tenker på dem. 

Anonymkode: 8c17e...3f8

Europris har noen sånne. Disse og disse, men jeg innbiller meg at jeg har sett noen i en brunaktig pakke, kanskje på coop-butikkene? Er sannelig ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 22.6.2019 den 19.54, hind skrev:

Hver gang jeg er i Danmark kommer jeg på at jeg savner nesten alt i norske butikker. Herregud, for et kjedelig utvalg vi har her! Alle butikkene har de samme merkene og det samme av alt. Det er ingen variasjon, og alt takket være grådige kolonialmajorer som skal ha enorm gevinst for å gidde å drive butikk.

Jeg leste nylig at Oslo har 300 matbutikker, mens Stockholm har 120.  I Oslo bor det ca  681.000 mennesker og i Stockholm bor det minst 1.500.000   Veldig mange norske butikker sliter med å overleve siden kundegrunnlaget er så lite. Det blir bare de store kjedebutikkene som overlever, og da blir jo utvalget så som så...

Anonymkode: 85922...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.7.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev:

De selges på price i Krokstadelva utenfor Drammen hvertfall 

Anonymkode: 657f8...df6

Blir for langt unna! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 1.33, Fornuftig-mann skrev:

Pizza-nostalgien er til å ta å føle på i dag.. Noen som husker disse?

Bilderesultat for pizza favoritt

Bilderesultat for pizza frionor

😍

Jeg likte ikke ferdigpizza som liten, men Favoritt gikk etter hvert an. Og den var jo god! Narvesen hadde en som luktet helt likt for noen år siden, som en tidsreise tilbake til barndomen.

"En rund pizza" trodde jeg het "En skikkelig rund pizza", sikkert på grunn av storebroren "En skikkelig hot pizza". Har et veldig tydelig minne om at vi hadde førstnevnte en gang, da var det en mann innom som satte opp skap i gangen. Han spiste pizza sammen med oss. Tenker på det, og pizzaen, og den ukjente mannen, hver gang jeg ser de skapene hjemme hos foreldrene mine 🍕:fnise:

/digresjon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 19.7.2019 den 21.15, AnonymBruker skrev:

image.thumb.png.f688b5f5cffc785025068dfc91a6a892.png

Anonymkode: 4b5c3...3b6

Åh herre !! De var såå gode😭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kesam lime!

Tine bekrefter at det beste som har skjedd innen yoghurt/kesam er borte fra markedet. 😢

Jeg har alltid to bokser i kjøleskapet.. 😔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 21.15, AnonymBruker skrev:

image.thumb.png.f688b5f5cffc785025068dfc91a6a892.png

Anonymkode: 4b5c3...3b6

Åååå, disse var gode!! Skulle ønske disse kom tilbake.

Kjøpte noe lignende på Normal for en stund siden, syntes de så litt kjent ut da jeg stod der (husker på det tidspunktet ikke bisc&, men ser nå at det var disse de minnet om). De fra normal var dessverre ikke like god.

Anonymkode: dca2e...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Bilderesultat for smash iskremBilderesultat for relax sjokoladeBilderesultat for toffee crisp

Åå, Relax sjokoladen med bare helt vanlig sjokolade var SÅ god! Skulle ønske den hadde kommet igjen. :handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner allerede den piskbare lettfløten fra Tine, som jeg har lett og lett etter de siste par månedene, funnet én butikk som hadde den, plutselig var det tomt der også og jeg leser på nett at den ikke er i salg mer. 😥

Anonymkode: 4aca5...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 10.22, applestories skrev:

Kesam lime!

Tine bekrefter at det beste som har skjedd innen yoghurt/kesam er borte fra markedet. 😢

Jeg har alltid to bokser i kjøleskapet.. 😔

Seriøst? Den er jo kjempe god. Hvorfor skal den bort? 

Anonymkode: f0d4d...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...