Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pulver padder 😭 og Tuborg på de brune flaskene 😂 følte meg sykt kul som 16 åring med en slik i hånda 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (2 timer siden):

Pulver padder 😭 og Tuborg på de brune flaskene 😂 følte meg sykt kul som 16 åring med en slik i hånda 🤭

Pulverpadder selges fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det blir ikke helt det samme med Krenkeboller

Anonymkode: ec628...8c2

Ok, de smaker det samme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Maestro said:

Pulver padder 😭 og Tuborg på de brune flaskene 😂 følte meg sykt kul som 16 åring med en slik i hånda 🤭

Pulverpadder finnes typisk på kiosker og bensinstasjoner. Samme med sursild som jeg er veldig glad i og skulle ønske de solgte i butikk😬

Anonymkode: 765f3...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Pulverpadder finnes typisk på kiosker og bensinstasjoner. Samme med sursild som jeg er veldig glad i og skulle ønske de solgte i butikk😬

Anonymkode: 765f3...6bc

Jeg ser de på butikker her i Ålesund 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ser da mer gravid ut om man propper i seg sukker? 🥴

Anonymkode: c7777...13c

Ingen snakker om å proppe i seg sukker. Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hue! Jeg blir også oppblåst av kunstig søtning, men ikke av sukker i moderate mengder. 

Anonymkode: 7fd31...c9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):

Jeg ser de på butikker her i Ålesund 🧐

Ååh, du er fra Ålesund! Koselig dialekt 👌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/18/2022 at 12:41 PM, AnonymBruker said:

Kanskje fordi folk flest var lei av å betale for en hel konfekteske når de siste 66% av den kun blir stående fordi ingen tar av den? 

Anonymkode: 9813d...59a

Freia Dessertsjokolade er trolig den konfektesken som oftest ble spist opp. Hva er sjansen for at man har besøk og at samtlige av gjestene enten kun liker melkesjokolade eller kun liker mørk sjokolade? 

Men klart. Om man hater enten melkesjokolade eller mørk sjokolade så er ikke Freia konfektsjokolade et godt valg, men da er som regel alle konfektesker et dårlig valg. 

Anonymkode: 23dd3...15a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner stripete kaviar (med striper av enten egg eller ost), kan ikke fatte at den ble tatt bort. :sikle:http://img.gfx.no/1519/1519445/original.jpg

Anonymkode: 6bbc0...382

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 12.31):

Pulverpadder finnes typisk på kiosker og bensinstasjoner. Samme med sursild som jeg er veldig glad i og skulle ønske de solgte i butikk😬

Anonymkode: 765f3...6bc

Eurospar og Rusta har dem.

Som nevnt av noen tidligere er de observert i Ålesund (på Moa). Der har de begge butikkene, og de koster nøyaktig det dobbelte hos Eurospar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza Originale var store deler av kostholdet mitt i studietiden! Jeg likte best den med skinke, men de andre gikk ned de og. 

Anonymkode: 7b749...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knorr hadde i sin tid noe som het Hong Kong-gryte. Jeg liker vanligvis ikke posegryter, men denne husker jeg som helt nydelig. :sikle:

Anonymkode: 6bbc0...382

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...