miaw Skrevet 17. januar 2014 #261 Del Skrevet 17. januar 2014 Sikkert blitt nevnt før men jeg savner de browniene i blå firepakninger. Disse? Elsket dem husker jeg, men usikker på om jeg hadde kjøpt like mye av dem idag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. januar 2014 #262 Del Skrevet 17. januar 2014 Ååh, vet noen forresten som de selger porøs melkesjokolade fra freia noen steder mer? Ja, freia bobler kalles den nå. Samme sjokolade i ny format. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. januar 2014 #263 Del Skrevet 17. januar 2014 Kan legge til at jeg savner denne. Veldig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 17. januar 2014 #264 Del Skrevet 17. januar 2014 Milkyway sjokoladepålegg Har du prøvd Landlord sin Duo? Den er bare knallgod og nesten det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. januar 2014 #265 Del Skrevet 17. januar 2014 Husker jeg ble litt sint da daimkulene sluttet å være ekte daimkuler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 17. januar 2014 #266 Del Skrevet 17. januar 2014 Pepsi krystall Micro sjokoladekake Isbre drops Opal frukt is Anton berg med pistasj marsipan Hvit Daim Pinne is fra Hennig Olsen som det var bilde av forskjellige tegneserie dyr på pakka utifra hvordan is det var inni, alle hadde sjokoladetrekk utenpå. Isbjørn var vanilje, gris var jordbær, ekorn var sjokolade og skillpadde var pistasj... De var gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. januar 2014 #267 Del Skrevet 17. januar 2014 Har du prøvd Landlord sin Duo? Den er bare knallgod og nesten det samme Takk for tips! Den skal jeg teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 17. januar 2014 #268 Del Skrevet 17. januar 2014 Har du prøvd Landlord sin Duo? Den er bare knallgod og nesten det samme Den er absolutt ikke det samme! Ble så glad da jeg så denne for trodde det var det samme, men det må jeg si var en stor skuffelse:( Det er altfor lite smak på denne i forhold til "originalen". Da er det faktisk bedre å blande sammen litt nugatti med masse smør på skiva/knekkebrødet. Jeg savner Timon og Pumpa is og Mikke mus is! Åh, var det den saftisen med vingummi inni? Den savner jeg også, den var knallgod! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 17. januar 2014 #269 Del Skrevet 17. januar 2014 Takk for tips! Den skal jeg teste! Den er absolutt ikke det samme! Ble så glad da jeg så denne for trodde det var det samme, men det må jeg si var en stor skuffelse:( Det er altfor lite smak på denne i forhold til "originalen". Da er det faktisk bedre å blande sammen litt nugatti med masse smør på skiva/knekkebrødet. Nei, den smaker ikke helt det samme... Men jeg liker ikke smør, så smør smaker det hvertfall ikke Og det er det nærmeste man kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #270 Del Skrevet 17. januar 2014 Søppeldynga! De dropsene med ulike farger og fasonger. De var såå gode, men finner dem ikke lenger..? Anonymous poster hash: d5517...96a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #271 Del Skrevet 18. januar 2014 Søppeldynga! De dropsene med ulike farger og fasonger. De var såå gode, men finner dem ikke lenger..? Anonymous poster hash: d5517...96a Dem selger det nå her jeg bor iallefall. Anonymous poster hash: 1a7ca...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #272 Del Skrevet 18. januar 2014 Maarud Sprø potetgullet, paprika.. Jeg får vann i munnen hver gang jeg tenker på det, FATTER IKKE at de tok det ut av produksjon!!! Vurderer faktisk å sende dem mail på hele greia, men virker som om jeg er den eneste som savner den chipsen... :'( Beste chipsen jeg har smakt i mitt liv!!!!! Anonymous poster hash: 3bf5d...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 18. januar 2014 #273 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg savner også Tandori sausen til toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KleintEastwood Skrevet 18. januar 2014 #274 Del Skrevet 18. januar 2014 Søppeldynga! De dropsene med ulike farger og fasonger. De var såå gode, men finner dem ikke lenger..?Anonymous poster hash: d5517...96a Dette er en av få varianter Bonbon som fremdeles selges i Norge. Tror det er denne og vingummivarianten "Hakka møkk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 18. januar 2014 #275 Del Skrevet 18. januar 2014 Søppeldynga! De dropsene med ulike farger og fasonger. De var såå gode, men finner dem ikke lenger..? Anonymous poster hash: d5517...96a De selger de mange steder, men nesten alle de orginale bitene er bytta ut og det er få av de orginale som er igjen oppi pose... Dustete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 18. januar 2014 #276 Del Skrevet 18. januar 2014 Men er dere i Sverige eller innom Tax Free på Gardermoen har de hvertfall bøtter med det ,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #277 Del Skrevet 18. januar 2014 De selger de mange steder, men nesten alle de orginale bitene er bytta ut og det er få av de orginale som er igjen oppi pose... Dustete Enig! Savner den søppeldynga posen som va delt i to med harde drops på ene siden og vingummi på den andre! Anonymous poster hash: cc280...321 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 18. januar 2014 #278 Del Skrevet 18. januar 2014 Har nå sjekka Lidl for eggformede dingser med nesten flytende innhold i gjennomsiktige poser og kan informere om det ikke fantes noe sånt der. Mest sannsynlig dukker de opp når de har solgt ut resten av julevarene og påskevarene kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 18. januar 2014 #279 Del Skrevet 18. januar 2014 Maarud Sprø potetgullet, paprika.. Jeg får vann i munnen hver gang jeg tenker på det, FATTER IKKE at de tok det ut av produksjon!!! Vurderer faktisk å sende dem mail på hele greia, men virker som om jeg er den eneste som savner den chipsen... :'( Beste chipsen jeg har smakt i mitt liv!!!!! Anonymous poster hash: 3bf5d...b59 Jeg sendte mail om det, faktisk, for jeg var også veldig glad i Maarud Sprø. Svaret var det samme som alltid; de solgte ikke nok. Her i Norge er det visst så dyrt å lansere nye produkter at de må ta hele markedet med en gang, og beholde det for alltid. Ellers så svarer det seg ikke. Vi ser jo også at mange produkter forsvinner raskt herfra, men finnes fremdeles i Sverige. Men ikke Maarud Sprø, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #280 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg sendte mail om det, faktisk, for jeg var også veldig glad i Maarud Sprø. Svaret var det samme som alltid; de solgte ikke nok. Her i Norge er det visst så dyrt å lansere nye produkter at de må ta hele markedet med en gang, og beholde det for alltid. Ellers så svarer det seg ikke. Vi ser jo også at mange produkter forsvinner raskt herfra, men finnes fremdeles i Sverige. Men ikke Maarud Sprø, dessverre. Rart at de ikke kan samarbeide med sverige om produksjonen da, slik at vi kan få flere produkter i norge. Jeg bryr meg lite om maten er produsert i sverige, så lenge utvalget hadde blitt større. Anonymous poster hash: cc280...321 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå