Gå til innhold

Bikini i svømmehall - ikke ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke noe fy-fy med bikini i svømmehaller. Det går helt fint. Bare pass på å trimme/ta bort bikinilinja, så går da det bra.

Anonymous poster hash: 2e408...000

Dette gjelder også for alle som bruker badedrakt da… :fnise:

Anonymous poster hash: ec961...c97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er da ikke noe hokus pokus, de som bruker badedrakt gjør det fordi det er det beste å svømme i. det handler bare om på hvilket nivå man er i seriøsiteten. om man bare skal svømme på egenhånd fordi man liker det, så spiller det jo ingen rolle, men skal man trene seg opp og delta i konkurranser eller er generell kravstor til utstyr så velger man badedrakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke bikini, men når man er steder hvor folk svømmer kun for å trene, er det mye badedrakter. Ingenting galt med bikini, men tror noen syntes det er mer praktisk med badedrakt når de trener.... har sikkert noe med motstand å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder også for alle som bruker badedrakt da… :fnise:

Anonymous poster hash: ec961...c97

Nå er du helt på viddene. Alle vet at full busk er tillat så lenge man ikke går i bikini :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg svømmer lengder, så er badedrakt det eneste som gjelder, bikini holder seg ikke like godt på plass.

Men om noen velger bikini, så bryr jeg meg lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det noen år siden jeg var i en svømmehall, men tidligere var jeg relativt aktiv på den fronten. Og jeg kan ikke huske å ha sett en eneste bikini der, kun badedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i å bruke bikini i svømmehallen, ei heller badedrakt, men kanskje det er "lov" til å bruke sportsbh i stedet? Av en paddet type så brystvortene ikke syns, samt at den sitter jo ganske godt på. Er liksom redd for at den "vanlige" bikinien man soler seg i vil falle av.

Anonymous poster hash: 361ba...8dc

er vel lov det? Men om det ikke er "badedraktstoff" så vil jo toppen suge til seg mer vann og stoffet kan dra seg litt/blir tyngre. Så det kan jo være litt upraktisk. Men prøv den i dusjen først og se hva som skjer.

Ellers får man da vel bruke det man vil? Jeg bruker bikini om jeg skal bade eller svømme.. Men så svømmer jeg jo bare for min egen del, ikke noe seriøse greier. Hva andre mener om det bryr jeg meg lite om.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på menn som ikke bruker badedrakt. De prøver bare å få oppmersomhet ved å vise seg toppløse. Tacky.

Anonymous poster hash: 25acd...2ea

Ja det skal du ikke fleipe med. Menn som var toppløse på offentlige strender på 1920-tallet ble straffet med fengsel mens kvinner ikke ble straffet i det hele tatt når de begynte å bade toppløse 50 år etter.

Men dere som sverger til badedrakt når dere holder på med svømmmetrening: Hvordan er det i forhold til å svømme naken? Jeg forstår at det kan være fordel med badedrakt hvis man har store bryster men hvis man er mer vanlig eller litt flat så er vel helt naken bedre?

Anonymous poster hash: 45d99...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Ja det skal du ikke fleipe med. Menn som var toppløse på offentlige strender på 1920-tallet ble straffet med fengsel mens kvinner ikke ble straffet i det hele tatt når de begynte å bade toppløse 50 år etter.

Men dere som sverger til badedrakt når dere holder på med svømmmetrening: Hvordan er det i forhold til å svømme naken? Jeg forstår at det kan være fordel med badedrakt hvis man har store bryster men hvis man er mer vanlig eller litt flat så er vel helt naken bedre?

Anonymous poster hash: 45d99...a2f

Man kan jo ikke akkurat svømme naken i en svømmehall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke akkurat svømme naken i en svømmehall da.

På naturistsvømming så kan man det. Det er også noen svømminger hvor kvinner og menn er adskilt hvor man kan gjøre det. Det er også noen som foretrekker å svømme naken uten.

Men nå er spørsmålet mitt rettet mot de som har testet begge deler og ikke til de som av en eller annen grunn aldri har prøvd dette.

Anonymous poster hash: 45d99...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På naturistsvømming så kan man det. Det er også noen svømminger hvor kvinner og menn er adskilt hvor man kan gjøre det. Det er også noen som foretrekker å svømme naken ute (i innsjøer o.s.v.)

Men nå er spørsmålet mitt rettet mot de som har testet begge deler og ikke til de som av en eller annen grunn aldri har prøvd dette.

Anonymous poster hash: 45d99...a2f

Korrigering og presisering.

Anonymous poster hash: 45d99...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

På naturistsvømming så kan man det. Det er også noen svømminger hvor kvinner og menn er adskilt hvor man kan gjøre det. Det er også noen som foretrekker å svømme naken uten.

Men nå er spørsmålet mitt rettet mot de som har testet begge deler og ikke til de som av en eller annen grunn aldri har prøvd dette.

Anonymous poster hash: 45d99...a2f

Åja, visste ikke at slike svømmehaller fantes jeg.. Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svømmer en del i svømmehall og der bruker jeg hel badedrakt.

På stranden og i svømmebasseng har jeg bikini.

I svømmehallen ser jeg at folk bruker både badedrakt og bikini.

Dere som er bekymret for at brystvortene synes gjennom stoffet, hvorfor det?

Er dere redd for at dere avslører en hemmelighet?

At dere har brystvorter som alle andre kvinner, menn og barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme svømmer jeg enten med badedrakt eller naken. I svømmehall ville jeg brukt badedrakt. På stranden bruker jeg bikini.

Det finnes badedrakter med skåler, kanskje det kan være noe?

Anonymous poster hash: f2e37...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener alltid når jeg svømmer og da bruker jeg ikke bikini, tar heller bikinitruse og en sportsbh, det sitter godt. Har aldri reagert på at andre bruker bikini, ikke tenkt over det en gang.



Anonymous poster hash: 8fe1f...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

merket samme, er på et basseng der alle svømmer for å trene, og "alle" brukte badedrakt. Og merket jo at å svømme med bikini var litt ubehagelig, byttet dermed ut bikinien med en trenings-bh, ble det beste valget!



Anonymous poster hash: 4f940...efc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme svømmer jeg enten med badedrakt eller naken. I svømmehall ville jeg brukt badedrakt. På stranden bruker jeg bikini.

Det finnes badedrakter med skåler, kanskje det kan være noe?

Anonymous poster hash: f2e37...acf

Hva foretrekker du av badedrakt eller naken når du skal trene?

Anonymous poster hash: 45d99...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt at bikini var feil i svømmehall, men er kanskje vanlig med badedrakt fordi det er bedre om man svømmer aktivt? Jeg har ikke brukt badedrakt siden jeg var 12 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme svømmer jeg enten med badedrakt eller naken. I svømmehall ville jeg brukt badedrakt. På stranden bruker jeg bikini.

Det finnes badedrakter med skåler, kanskje det kan være noe?

Anonymous poster hash: f2e37...acf

Har du eget svømmebasseng hjemme?

Anonymous poster hash: add63...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...