Gå til innhold

Bikini i svømmehall - ikke ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jente på 18 som har begynt å svømme (klippekort, ikke klubb) men jeg legger merke til at jenter bruker badedrakt og ikke bikini i svømmehallen. Jeg er den eneste med bikini. De jentene på alderen min bruker også badedrakt.

Bikinien min er svart og helt vanlig, men følte mange så på meg for det (kan være at det bare var meg).. Jeg vil ikke bruke badedrakt fordi at jeg får veldig stive brystvorter i bassenget og det synes gjennom.. Føler meg mye mer komfortabel i bikini.

Men er det fyfy med bikini? Hva er galt med det?



Anonymous poster hash: 7a8b3...195
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker badedrakt i svømmehallen. Men jeg ser ikke rart på de som bruker bikini.



Anonymous poster hash: 7e027...986
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe fy-fy med bikini i svømmehaller. Det går helt fint. Bare pass på å trimme/ta bort bikinilinja, så går da det bra.



Anonymous poster hash: 2e408...000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten alle bruker bikini, men er stort sett i badeland type basseng og ikke treningsbasseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe fy-fy med bikini i svømmehaller. Det går helt fint. Bare pass på å trimme/ta bort bikinilinja, så går da det bra.

Anonymous poster hash: 2e408...000

Shaver alt når jeg skal svømme :)

Anonymous poster hash: 7a8b3...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker alltid bikini. Må ha ordentlig støtte for puppene. Men har ikke stringbikini da, om det spiller noen rolle. Buksa er av boksershorts typen og bikinitoppen dekker godt (og støtter!) til. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid bikini. Har ikke lagt merke til at det er unormalt.



Anonymous poster hash: 41a74...fa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten alle bruker bikini, men er stort sett i badeland type basseng og ikke treningsbasseng.

Der jeg svømmer er det et stort treningsbasseng, men så er det også en sklie, et basseng for ungdom der man kan tøyse osv og ett basseng for babyer.. Trodde det var helt OK med bikini, men ble litt usikker :)

Anonymous poster hash: 7a8b3...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid bikini. Må ha ordentlig støtte for puppene. Men har ikke stringbikini da, om det spiller noen rolle. Buksa er av boksershorts typen og bikinitoppen dekker godt (og støtter!) til. :)

Er ikke akkurat som om at jeg har en g-streng bikini jeg heller. Har en helt vanlig sånn cubus-bikini der overdelen ser ut som en BH nesten og trusa er en helt normal bikinitruse.

-TS

Anonymous poster hash: 7a8b3...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg svømmer er det et stort treningsbasseng, men så er det også en sklie, et basseng for ungdom der man kan tøyse osv og ett basseng for babyer.. Trodde det var helt OK med bikini, men ble litt usikker :)

Anonymous poster hash: 7a8b3...195

Ja, da blir det mer badelandaktig. Når jeg tenker på treningsbasseng, så er det ett eneste basseng, kanskje med et lite for unger på siden, der det hovedsaklig foregår svømmetrening og der folk blir sure, rett og slett, dersom man svømmer i veien for de og sånt. Der ser jeg sjelden folk i bikini, men ellers er det bikinier overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer overhodet ikke på at folk har bikini i svømmebassenget, har ikke sett eller hørt noen andre som har reagert heller. Selv om de fleste bruker badedrakt der jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på menn som ikke bruker badedrakt. De prøver bare å få oppmersomhet ved å vise seg toppløse. Tacky.

Anonymous poster hash: 25acd...2ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du bare er fin å se på i bikini TS?



Anonymous poster hash: 6f449...8d7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig aldri i svømmehaller, men om jeg skulle dratt i svømmehall hadde jeg svømt i bikini, sånn vanlig strand-bikini. Eier ikke en eneste badedrakt.

Jeg hadde i så fall dratt for å leke og fjase i vannet da, ikke trene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like vanlig med bikini som badedrakt.

De som svømmer som trening, frem og tilbake i ganske høyt tempo velger kanskje som meg badedrakt, fordi den holder seg mere på plass hele tiden uten at man må justere på stropper e.l.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bringebær55

Svømming = badedrakt

Bading = bikini

Når jeg svømmer så er jo det for å trene og da sitter badedrakten bedre på. Men er jeg og bader med datteren min så er det hipp som happ, tar gjerne bikinien da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid badedrakt når jeg skal svømme for å trene. Den sitter rett og slett bedre på plass enn en bikini.

Anonymous poster hash: ad4b1...40f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser vel rart på deg fordi det er veldig upraktisk å trene i bikini.



Anonymous poster hash: 3e5ed...503
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i å bruke bikini i svømmehallen, ei heller badedrakt, men kanskje det er "lov" til å bruke sportsbh i stedet? Av en paddet type så brystvortene ikke syns, samt at den sitter jo ganske godt på. Er liksom redd for at den "vanlige" bikinien man soler seg i vil falle av.



Anonymous poster hash: 361ba...8dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...