Gå til innhold

plutselig røykfri


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Gjest HappyWaffle

merker at jeg ikke har så forferdelig røyksug nå, jeg kjenner på halsen at om jeg tar en røyk nå så kommer det til å svi noe j***ig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare ikke tygg for mye tyggis, jeg gjorde det her for noen uker siden og jeg fikk de svære blemmene og sårene i munnen :P

E-sigarett som noen nevnte er kanskje ikke så dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Bare ikke tygg for mye tyggis, jeg gjorde det her for noen uker siden og jeg fikk de svære blemmene og sårene i munnen :P

E-sigarett som noen nevnte er kanskje ikke så dumt?

pleier ikke å bruke mye tyggis. i morra er det ikke sikkert jeg tenker på det :)

e-sigarett er dyrt, å en av grunnene til at jeg slutter er fordi jeg rett og slett ikke har råd til å drive med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier ikke å bruke mye tyggis. i morra er det ikke sikkert jeg tenker på det :)

e-sigarett er dyrt, å en av grunnene til at jeg slutter er fordi jeg rett og slett ikke har råd til å drive med det :P

Jeg bestilte 4 stk av disse. Det tilsvarer 240 sigaretter, å betalte med frakt 447,-

Synes ikke det var så dyrt. Tilsvarende sigaretter koster mye mer.

http://www.ludostore.no/83e3ec260c7c304fcd5cc136fad183a5.html

Anonymous poster hash: 995b9...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Jeg bestilte 4 stk av disse. Det tilsvarer 240 sigaretter, å betalte med frakt 447,-

Synes ikke det var så dyrt. Tilsvarende sigaretter koster mye mer.

http://www.ludostore.no/83e3ec260c7c304fcd5cc136fad183a5.html

Anonymous poster hash: 995b9...981

det er penger jeg ikke har for øyeblikket etter noen utgifter jeg ikke klarte å forutse :) men får bare bite i det sure eplet og tenke at det går over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg bestilte 4 stk av disse. Det tilsvarer 240 sigaretter, å betalte med frakt 447,-

Synes ikke det var så dyrt. Tilsvarende sigaretter koster mye mer.

http://www.ludostore.no/83e3ec260c7c304fcd5cc136fad183a5.html

Anonymous poster hash: 995b9...981

Man kan få kjøpt billige esigaretter og essenser på www.tollfritt.eu Der er frakten også kun 49 kroner + at det tar kun ca 3 dager før man får varene. Kjempebra. Man kan starte med nokiton og trappe ned på mg nikotin og til slutt kun smaksessens uten nikotin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble syk i forigårs, og samtidig tom for røyk. fikk bomme en røyk av ei venninne, men merket at halsen min var for sår til å røyke. å i dag har det egentlig gått kjempebra uten røyk :P er altså på røykfri dag nr 2 :)

nå trenger jeg egentlig bare tips til å holde meg så jeg ikke røyker igjen når jeg er frisk igjen å halsen sier "nååå kan du røyke igjen" :)

har lasta ned en røykeslutt app til telefonen, men tar gjerne imot råd om hvordan jeg skal kunne holde røyksuget borte :)

Det jeg gjorde da jeg sluttet å røyke i 2002, var at jeg kontaktet Røyketelefonen. Jeg vet ikke om den eksisterer lengre. Jeg hadde også et rent syltetøyglass stående med sneiper i med tett lokk. Hver gang jeg fikk lyst på en røyk, stakk jeg nesen nedi glasset. Da forsvant røykesuget momentant. Det er ingenting som lukter så ille som gamle sneiper og sigarettaske.

Lykke til med røykeslutten. Du kommer til å klare det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...