Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 ble syk i forigårs, og samtidig tom for røyk. fikk bomme en røyk av ei venninne, men merket at halsen min var for sår til å røyke. å i dag har det egentlig gått kjempebra uten røyk er altså på røykfri dag nr 2 nå trenger jeg egentlig bare tips til å holde meg så jeg ikke røyker igjen når jeg er frisk igjen å halsen sier "nååå kan du røyke igjen" har lasta ned en røykeslutt app til telefonen, men tar gjerne imot råd om hvordan jeg skal kunne holde røyksuget borte
Libertas Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Hold deg opptatt med ting, er mitt eneste råd Lettere å slutte dersom du ikke har "tid" til å ta en blås
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 SPIS det er ikke bra for ei som allerede må passe kostholdet
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Hold deg opptatt med ting, er mitt eneste råd Lettere å slutte dersom du ikke har "tid" til å ta en blås ja det prøver jeg. driver med mye håndarbeid, å når jeg kjenner at jeg får det suget så konsentrerer jeg meg masse om det jeg driver med frem til det går over
strawberry Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Lær deg noe håndarbeid, så holder du deg opptatt med noe som ikke gjør at du legger på deg
FantasDick Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Jeg var syk i jula, og røykte ikke på ca. 2 ukers tid, hadde ikke sug eller noe. Men da hverdagen med jobb og alt startet igjen begynte jeg å røyke i pausen på jobb. Røyker fremdeles ikke når jeg er hjemme - orker ikke gå ut. Konklusjonen min er; pass deg for jobben!
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Spis brokkoli virkelig? veit det er sunt men noen sa at cherrytomater å skulle kunne fjerne sånne "sug" etter ting
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Lær deg noe håndarbeid, så holder du deg opptatt med noe som ikke gjør at du legger på deg holdt på med det lenge så fortsetter med det uansett
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Jeg var syk i jula, og røykte ikke på ca. 2 ukers tid, hadde ikke sug eller noe. Men da hverdagen med jobb og alt startet igjen begynte jeg å røyke i pausen på jobb. Røyker fremdeles ikke når jeg er hjemme - orker ikke gå ut. Konklusjonen min er; pass deg for jobben! haha! ja det blir det værste tror jeg. men jeg jobber i matbutikk, å kan altids finne unskyldninger for å ikke røyke
Libertas Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Marihøna: Håndarbeid er en fin måte å drive vekk røyksuget Da har du noe mellom fingrene, og da jeg sluttet å røyke (første gangen, røyker igjen nå xD) så var det verste egentlig å ikke ha noe mellom fingrene. Så da hjalp håndarbeidet meg mye, og så knasket jeg selleri
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Marihøna: Håndarbeid er en fin måte å drive vekk røyksuget Da har du noe mellom fingrene, og da jeg sluttet å røyke (første gangen, røyker igjen nå xD) så var det verste egentlig å ikke ha noe mellom fingrene. Så da hjalp håndarbeidet meg mye, og så knasket jeg selleri selleri smaker høgg knasker heller brokkoli og drikker vann med sitron driver med pjoning, å det hender seg jeg "glemmer" at jeg røyker når jeg driver med det
solfaktor1 Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Jeg spiste alt jeg kom over da jeg sluttet å røyke men alt som lagde sånn "crunsh" lyd, gulrøtter, vannkastanjer, brokkoli, kålrot osv var gull verdt. Men det gikk med en del sjokolade også gitt....
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Jeg spiste alt jeg kom over da jeg sluttet å røyke men alt som lagde sånn "crunsh" lyd, gulrøtter, vannkastanjer, brokkoli, kålrot osv var gull verdt. Men det gikk med en del sjokolade også gitt.... har snart smurt i meg en stor melkesjokolade i kveld men hvorfor spiser jeg ikke knaskerøttene (små gulrøtter) som jeg har i kjøleskapet! huff...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Jeg prøver også å slutte å prøver å bruke sugetabeletter, men merker det at jeg innimellom savner det å ta et skikkelig magadrag. Bestilte derfor idag e-sigaretter som er uten nikotin. Håper det hjelper, å at jeg i en periode får tilfredsstilt suget mitt etter magadraget Har hørt mye positivt om e-sigaretter. Anonymous poster hash: 995b9...981
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Jeg prøver også å slutte å prøver å bruke sugetabeletter, men merker det at jeg innimellom savner det å ta et skikkelig magadrag. Bestilte derfor idag e-sigaretter som er uten nikotin. Håper det hjelper, å at jeg i en periode får tilfredsstilt suget mitt etter magadraget Har hørt mye positivt om e-sigaretter. Anonymous poster hash: 995b9...981 ja det er liksom følelsen av å trekke ned som gjør dette vanskelig å røyken etter middag... huff jaja. jeg overlever får bare la være å tenke på alt som er godt med det
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Lakk negler. Vanskelig å røyke når en har nylakkede negler. Sukkerfrie litt sterke drops som Fishermans, Ricola eller lignende. Kan ikke røyke mens en har drops i munnen og røyk smaker høgg etter dropsen. Dropsen er også god mot effekten av røyksuget.
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Lakk negler. Vanskelig å røyke når en har nylakkede negler. Sukkerfrie litt sterke drops som Fishermans, Ricola eller lignende. Kan ikke røyke mens en har drops i munnen og røyk smaker høgg etter dropsen. Dropsen er også god mot effekten av røyksuget. tygger tyggis i et kjør her
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Ricola drops varer lenger enn tyggis. Smaken også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå