Gå til innhold

Teoriprøven, forskjellig fra gang til gang?

Mb26

Anbefalte innlegg

Hei! Tok teoriprøven for klasse B for 2 uker siden, da med en feil for mye altså IKKE BESTÅTT. Det var surt men skal prøve igjen i morgen!

Derfor lurer jeg på om prøven er veldig forskjellig gang til gang, eller er det nogenlunde likt? Er det liksom sånn at du får spørsmål om de og de temaene, eller kan det være at du får KUN spørsmål om f. eks bare vikeplikt? Prøven er vel ikke helt datalagd, de har vel lagd prøven på forhånd sånn at det blir litt varierte spørsmål?

Prøven jeg hadde sist var ganske grei! Men er redd for å få en skikkelig vanskelig nå..

Nervøs kjenner jeg, føler jeg har litt press på meg nå som det er andre gangen!

Endret av Mb26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror prøven er ganske lik hver gang, slik at du får litt frå alle kategoriene. Men selve spørsmålene er helt tilfeldig. Om prøven er lett eller vanskelig kommer ann på hva du kan og ikke kan. Jeg tok teorien sist uke, og syns den var veldig enkel. Men kommer helt ann på om man får spørsmål om det man kan :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok nylig teorien til motorsykkel. Første gang hadde jeg 8 feil (av tillatt 6) og nå sist bestod med kun 3. Selv om spørsmålene blir generert/plukket tilfeldig, er det likevel så mange spørsmål at det er sjanse for å få de samme om igjen. Sist fikk jeg hvertfall minst 5 som jeg kjente igjen fra forrige prøve, noen kom med andre formuleringer.

Så ja, du får noen samme igjen, og noen annerledes formulert.

Jeg vil anbefale at du øver deg med teoritentamen.no. Kjøp deg dagspass par dager før prøven og ta testene så mange ganger du klarer. Er du like heldig som meg, kan du få de samme oppgavene på selve prøven også.

Lykke til!

Anonymous poster hash: f28cb...b6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...