Gå til innhold

vil eldre kvinner ha samleie med yngre menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 20 år som gjerne vil prøve en eldre dame. Med eldre så mener jeg 30-50. Men vil kvinner i denne alderen egentlig ha så unge menn?

Har sett litt på lignende tråder og så at de fleste viser til nettdating. sjekket en slik side, men alle aktuelle vil heller ha en fast forhold. Noen tips eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 0a08a...b0d
  • Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Gutt93 du bør komme deg ut på byen, sjekk de gamle kjerringene som prøver seg på 20-åringer, de fleste normale sier nei og da stepper du inn og redder dagen som seg hør og bør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei !

Anonymous poster hash: 7b4fa...c4f
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk på tinder:) Fant en gammel snelle der...

Anonymous poster hash: be0ca...228
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, det finner jo mange menn som vil ha sex med yngre damer.

Anonymous poster hash: 131a5...5df
  • Liker 1
Skrevet

Nei.. 20 er veldig masse for ungt.

AnonymBruker
Skrevet

Gutt93 du bør komme deg ut på byen, sjekk de gamle kjerringene som prøver seg på 20-åringer, de fleste normale sier nei og da stepper du inn og redder dagen som seg hør og bør.

Hm, er ikke så sikker på dette her. Ikke sikker på hva du mener med "gamle kjerringer" heller, men jeg føler det iallefall motsatt. At det er disse unge , småselvsikre ,tøffe guttungene som tror de får draget på "gamle kjerringer" ;-))

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke aktuelt for min del.

Anonymous poster hash: 4b36b...3b0
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange kvinner som liker yngre menn. Ikke for forhold, men for sex og den slags.

Pga at kvinner liker å føle seg ung velger de ofte eldre menn for forhold, så yngre menn føler seg ofte litt underlegne når de liker en eldre kvinne. Litt sånn: Hun kan jeg ikke prøve meg på siden hun er eldre enn meg, og kvinner liker jo ikke yngre osv.

Jo eldre du blir, jo mer skjønner du at det er en myte. Kvinner blir smigret av yngre menn. Og vi liker å se på dere.... Men ikke få henne til å føle seg gammel.

Anonymous poster hash: d7e9f...dae
  • Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Nei. Det blir feil på så mange måter at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange kvinner som liker yngre menn. Ikke for forhold, men for sex og den slags.

Pga at kvinner liker å føle seg ung velger de ofte eldre menn for forhold, så yngre menn føler seg ofte litt underlegne når de liker en eldre kvinne. Litt sånn: Hun kan jeg ikke prøve meg på siden hun er eldre enn meg, og kvinner liker jo ikke yngre osv.

Jo eldre du blir, jo mer skjønner du at det er en myte. Kvinner blir smigret av yngre menn. Og vi liker å se på dere.... Men ikke få henne til å føle seg gammel.

Ja, klart vi blir smigret og synes det er sjarmerende. De ER jo søte disse ungguttene, men vi vil ikke nødvendigvis ha sex med dem. Jeg skal innrømme at jeg har hatt sex med en som var 15 år yngre enn meg. Dette hadde han prøvd på i over et halvt år , og til slutt så gav jeg etter. Men jeg følte meg jo litt som på barnerov,jeg må innrømme det. Hele guttegjengen hans fikk jo vite dette her og tulla og tøysa om det med oss begge to egentlig , men det ble til slutt bare morsomt egentlig. Og gutten er utrolig sjarmerende,men jeg kunne ikke gjort det igjen. Jeg foretrekker de som er på min alder og som har mer erfaring, og ikke minst så blir ting mer naturlig med noen på samme alder.

AnonymBruker
Skrevet

Du er like gammel som sønnen min så det frister overhode ikke.

I tillegg vil jeg ha en mann og ikke en gutt.

Anonymous poster hash: 86b5d...2b4

• Liker 2
Skrevet

Menn under 25 år blir egentlig for uerfarne.

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

De bør iallefall være fra 25 og opp :laugh:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har sett gutter som er 23 og ser eldre ut enn typen min på 27, så jeg tror det kommer litt an.

I tillegg kommer det an på hva man søker ved det. En person som får meg til å smile og le for en periode, kan man bruke til noe positivt hvis man er åpen for det, og den personen kan like gjerne være 23 eller 33.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 20 år som gjerne vil prøve en eldre dame. Med eldre så mener jeg 30-50. Men vil kvinner i denne alderen egentlig ha så unge menn?

Har sett litt på lignende tråder og så at de fleste viser til nettdating. sjekket en slik side, men alle aktuelle vil heller ha en fast forhold. Noen tips eller erfaringer?

Eldre er fra 30-50? Da jeg åpnet tråden trodde jeg endelig det var en som skjønte hva "eldre" var. Eldre kvinner regnes jo gjerne fra 60 og opp. Middelaldrende fra 50. Og voksne fra rundt 25-30 og opp til 50. :P

Så var det bare en som ikke er tørr bak ørene ennå som skrev hi. :P

Anonymous poster hash: 42e60...3cb

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Under ingen omstendigheter, unge mann.

Glem det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...