Gå til innhold

Elise Gabrielsen - silikon i bakenden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest TheRighteous

Reagerer mer på at trusa hennes nesten har falt av på dette bildet. :fnise:

Og at bikinitoppen er utrolig langt nede på magen hennes, og dekker såvidt niplene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har fin stump, men en stygg tendens til å dra trusa veeeldig langt ned både foran og bak. Jeg vil ikke se folks underliv!



Anonymous poster hash: 63850...6a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE hennes rumpe, den rumpa tilhører Photoshop sammen med resten av kroppen og ansiktet hennes. Hun legger ikke ut et eneste bilde av seg selv uten å redigere seg selv til det ugjenkjennelige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller det ser ut som hun har tatt silikon i puppene jeg da, jamfør bildene på det samme innlegget. Men det er vel kanskje bare PS som har vært kirurgen her og? Herre jemini, denne redigeringa går over styr! I det nyeste innlegget har hun endra formen på hårfestet..og dette da...http://instagram.com/p/iGGkDXApcH/ Her er kinn og arm gjort smalere, svarte streker langs midjen og i armhulen og jeg vet ikke hva:( Tror hun at hun ikke er tynn og fin "nok"? Hun er jo vakker!

Anonymous poster hash: 26b2b...983

Herregud. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIk!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herlighet. Hun blir så sinnsyk stygg av den redigeringen hennes. Skjønner ikke hvorfor hun gjør det. Ser helt forjævlig ut :P



Anonymous poster hash: 50c52...677
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal ødelegge bildene sine sånn. Hun virker jo så søt og pen! Trist egentlig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig ikke det ser ut som hun har silikon i rumpa :P

Det var nok muligens ment som ironi fra trådstarter sin side.. Alle ser at bildene hennes er betydelig redigert;)

Anonymous poster hash: 07ee8...2e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun aldri i Norge? Jeg synes ikke hun gjør noe annet enn å reise jeg. Eller kanskje hun bor i et av de landene som innleggene handler om. Bare lurer altså...



Anonymous poster hash: c8dce...c03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets. Etter gjentatte ryddinger stenges derfor tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...