Gå til innhold

Elise Gabrielsen - silikon i bakenden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke hun har det, derimot har hun ei lita og fin rumpe:)



Anonymous poster hash: c216b...0da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun har det, derimot har hun ei lita og fin rumpe:)

Anonymous poster hash: c216b...0da

De fleste vet at hun ikke har det. Alle kan få ei lita og snerten rumpe etter en runde i PS...:)

Anonymous poster hash: 07ee8...2e7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Syns virkelig det ikke ser ut som hun har silikon i rumpen.. Det er en helt normal, fast, liten rumpe det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er ps? :P

Anonymous poster hash: c171c...b04

Photoshop

Anonymous poster hash: 2dfec...0e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...det er en helt normal, ung liten rumpe. Den har forøvrig alltid vært rund og spretten.



Anonymous poster hash: fe5d2...470
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det bildet så veldig rart ut? Litt feil proposisjoner? Veldig fin jente, men mange av bildene ser veldig redigerte ut.

Anonymous poster hash: 912a9...0ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa ser merkelig ut, ha ha. Sikkert noe ps ja.

Anonymous poster hash: f234b...914

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo photoshoppa på seg verdens lengste rygg?



Anonymous poster hash: 9c496...9c2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt rumpe! Noen vil kanskje mene den er for liten og flat. Jeg synes den er nett, lita og velformet. Og viktigste, når du har en slik rumpe så kommer en mye lettere till når en skal knulle en jente bakfra. Man kommer lengre inn!



Anonymous poster hash: be6d4...23a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men..hva er galt med ansiktet hennes?? Ho ser jo helt rar ut!



Anonymous poster hash: d2368...7cd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig redigert!! Rumpa er liten og fin den, ingen tvil i det - men når fikk hun så lang rygg? Og se på kroppen da.. Ingen har så "smooth" hud. Ingen. Hun er flink i Photoshop, det skal hun ha. Men trodde målet var å få bildene til å se realistiske ut. Apparently not.

Endret av Zeroholic
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo tydelig redigert!! Rumpa er liten og fin den, ingen tvil i det - men når fikk hun så lang rygg? Og se på kroppen da.. Ingen har så "smooth" hud. Ingen. Hun er flink i Photoshop, det skal hun ha. Men trodde målet var å få bildene til å se realistiske ut. Apparently not.

Er vel nettopp derfor hun ikke er så veldig flink i Photoshoppingen sin... Selv en svaksynt kan se at bildene hennes er redigert.

Anonymous poster hash: 07ee8...2e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller det ser ut som hun har tatt silikon i puppene jeg da, jamfør bildene på det samme innlegget. Men det er vel kanskje bare PS som har vært kirurgen her og? Herre jemini, denne redigeringa går over styr! I det nyeste innlegget har hun endra formen på hårfestet..og dette da...http://instagram.com/p/iGGkDXApcH/ Her er kinn og arm gjort smalere, svarte streker langs midjen og i armhulen og jeg vet ikke hva:( Tror hun at hun ikke er tynn og fin "nok"? Hun er jo vakker!



Anonymous poster hash: 26b2b...983
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun fødselsarmbånd?

Anonymous poster hash: ff467...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller det ser ut som hun har tatt silikon i puppene jeg da, jamfør bildene på det samme innlegget. Men det er vel kanskje bare PS som har vært kirurgen her og? Herre jemini, denne redigeringa går over styr! I det nyeste innlegget har hun endra formen på hårfestet..og dette da...http://instagram.com/p/iGGkDXApcH/ Her er kinn og arm gjort smalere, svarte streker langs midjen og i armhulen og jeg vet ikke hva:( Tror hun at hun ikke er tynn og fin "nok"? Hun er jo vakker!

Anonymous poster hash: 26b2b...983

Reagerer mer på at trusa hennes nesten har falt av på dette bildet. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...