Antoinette Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 Fjortisbart på unge gutter tar de jo bare med en vanlig høvel/skum for menn. Kjære vene, ikke lag problemer da.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Fjortisbart på unge gutter tar de jo bare med en vanlig høvel/skum for menn. Kjære vene, ikke lag problemer da. Det gjør "de"(???) vel ikke. Det må vokses. Hvorfor kan man iike barbere jentebarten og øyenbrynene da? Imens man er igang kan man jo tilby litt Restylane og silikon. Og hårfarging. "Så hun ikke blir mobbet fordi hun er så ufattelig ekkel og stygg"Anonymous poster hash: 52642...9b5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #23 Skrevet 6. januar 2014 Det gjør "de"(???) vel ikke. Det må vokses. Hvorfor kan man iike barbere jentebarten og øyenbrynene da? Imens man er igang kan man jo tilby litt Restylane og silikon. Og hårfarging. "Så hun ikke blir mobbet fordi hun er så ufattelig ekkel og stygg"Anonymous poster hash: 52642...9b5 Er vel ingen som vokser en bart på en gutt?? Anonymous poster hash: c0f08...9c5
-hild Skrevet 8. januar 2014 #24 Skrevet 8. januar 2014 Synes dette var en veldig fin måte å håndtere det på. Du ufarliggjør det på en måte, både det at hun har monobryn, og at det også kan fjernes. Det føles som om du viser en litt nonchalant innstilling til det, som om det ikke er så viktig, hvis du skjønner? ja jeg skjønner! Vi har ingen fokus på det - men om det er en ting hun skal slippe å bekymre seg for, så er det bryna sine. Hun har arvet dem fra meg, og hun vet jo at jeg napper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå