Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2014


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ferdig :hjerte: hadde planlagt ks i går og har fått verdens fineste lillebror :strix:

Gratulerer til både deg og familien!!! :D

:hoppe:

Og til gruppa med vår første baby :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeh, var jeg først :nigo:

GLED dere :hjerte:

Jeg tror iallfall det? :D

Og shit ja, jeg gleder meg skikkelig!!

På så mange nivå <3 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Gratulerer så mye, HopsiDeisi! :strix:

Vekstkontroll på sykehuset i dag, og termin på lørdag. Tviler på fødsel denne uka.. Er så glad jeg bestemte meg for å ikke la meg påvirke av de som mente jeg ville føde tidlig og heller forberedte meg på overtid :ler:

Nå banner jeg vel litt i kirka, men jeg har begynt å "grue" meg litt til han kommer... Jeg har aldri hatt baby før, tenk om jeg ikke får det til :haar: jeg gleder meg også, såklart. Men i det siste har jeg begynt å grue meg til det ukjente. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, HopsiDeisi! :strix:

Vekstkontroll på sykehuset i dag, og termin på lørdag. Tviler på fødsel denne uka.. Er så glad jeg bestemte meg for å ikke la meg påvirke av de som mente jeg ville føde tidlig og heller forberedte meg på overtid :ler:

Nå banner jeg vel litt i kirka, men jeg har begynt å "grue" meg litt til han kommer... Jeg har aldri hatt baby før, tenk om jeg ikke får det til :haar: jeg gleder meg også, såklart. Men i det siste har jeg begynt å grue meg til det ukjente. :sukk:

Tror grue seg er HELT normalt :klem:

Spesielt i det over-informative samfunnet vi bor i... Tusen ting å være redd for at ikke skal være godt nok!

Trygt bilsete og mye hud og omsorg, alt annet ordner seg :D

(Litt ekstra opphengt i bilsikkerhet etter den fæle krasjen i uke 21, jeg :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere andre og kynnere?

Jeg begynner å ha faktisk vondt når jeg våkner på nettene for å tisse nå :S

Magen er steinhard og det er rett og slett vondt å snu seg/komme seg ut av sengen :/ Våkner av at magen er steinhard flere ganger om natten...

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner masse liv døgnet rundt så det er sjeldent det blir sammenhengende søvn. Ellers litt bekkenløsning så det er vondt å snu seg. 3 uker til termin og ingen tegn til modning her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :bolledeig:

2 dager til termin og formen er helt forferdelig i dag. Løs mage, kvalm og magen holder på å eksplodere :gravid:

Løs mage...??

Setter fem kroner på at du er nestemann ut!! :D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye HopsiDeisi!! :D

Her var det 3 uker til termin på søndag, og jeg gikk offisielt ut i permisjon. Har jo vært hjemme flere uker allerede, men nå er det ihvertfall med god samvittighet!

Hodet er så godt som festa, så jordmor skrev det var festa på helsekortet. Ellers var alt i skjønneste orden, igrunnen. Men jeg klør noe forferdelig på magen der det er strammest, og strekkmerkene har fått utslett :( Det svir når jeg dusjer. Men jordmor hadde ikke noe spesielt å si om det, eller gi tips om hva jeg kunne gjøre. Gruer meg litt da til eventuelle rier skal starte, og jeg må ta meg en lang, varm dusj for å se om de avtar eller øker! I tillegg våknet jeg opp med tidenes leggkrampe idag. Ikke helt forberedt på den :P Heldigvis var samboer hjemme fortsatt og hjalp med å strekke ut, så da gikk det over med en gang.

Nei, jeg får ruge litt videre under dyna ;)

Ha en flott dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer'a, Spavalica? :sjarmor:

Her har jeg hatt av og på med maserier siden onsdag. Begynner å bli lei, for å si det mildt. Men det er visstnok ikke uvanlig hos de som har mange barn at det tar en eeeevighet før det setter ordentlig i gang. Så det er vel ikke annet å gjøre enn å vente. Før eller siden kommer han jo...

... kanskje. :sukk:

Ellers håper jeg ikke det er for mange som gruer seg til tiden etterpå. Jeg hadde aldri holdt en baby da jeg fikk min første, og var nok redd for å gjøre noe feil helt i starten, men det er utrolig hvor kjapt man blir proff på sin egen lille tass. Det går helt sikkert fint (og heldigvis tåler de en god del)! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer'a, Spavalica? :sjarmor:

Her har jeg hatt av og på med maserier siden onsdag. Begynner å bli lei, for å si det mildt. Men det er visstnok ikke uvanlig hos de som har mange barn at det tar en eeeevighet før det setter ordentlig i gang. Så det er vel ikke annet å gjøre enn å vente. Før eller siden kommer han jo...

... kanskje. :sukk:

Ellers håper jeg ikke det er for mange som gruer seg til tiden etterpå. Jeg hadde aldri holdt en baby da jeg fikk min første, og var nok redd for å gjøre noe feil helt i starten, men det er utrolig hvor kjapt man blir proff på sin egen lille tass. Det går helt sikkert fint (og heldigvis tåler de en god del)! :Nikke:

Åååh jeg fikk verdens beste mail fra babycenter i går, en mail full av tabber nybakte mammaer hadde gjort...

Alt fra å ringe presten pga sprutoppkast til å feste babyen i bilsetet men ikke setet til bilen,spraye hele babyen med myggspray så hun hylte villt til å ta den rene bleien utpå den gjennom-bæsja nattbleien...

:ler:

DER fant jeg mye trøst der!! :D

Skal prøve å dra meg avgårde til ikea etterhvert og finne en god kommode,pluss kjøpe noen flere flytteesker til alt rotet som måtte inn i stua når babysengen akutt ble montert i helgen :P

Måtte bare...

Og maserier, hvordan er de i forhold til kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :-)

I morgen er det ny runde med modningsakupunktur og håper faktisk jeg går litt over tid. Ikke ferdig med gutteromme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer HopsiDeisi! :hjerte:

Melder om 2 & 1/2 time med nesten sammenhengende kynnere og voldsomt nedpress mot underlivet i natt. Trodde nesten at fødselen var i gang, men den gang ei…

Blir spennende å se hvem som får baby nummer 2! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært helt fraværende innpå her etter at jeg ble medlem av facebookgruppe.. :sjokkert: Vi fikk vår datter 31.08.14, dagen før termin. Alt gikk fint under fødselen, og vi koser oss veldig sammen nå.

Håper alt er bra med dere andre også?

Gratulerer så mye HopsiDeisi :blomst: Hvordan er formen etter ks??

Spennende Ninakanin!!! Ønsker deg lykke til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Her kom småen i går ettermiddag, fødselen kom brått på etter flere netter med lite søvn så fødselen var tung og jeg mistet en del blod. Men alt i alt en fin fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...