GudSelv Skrevet 7. januar 2014 #41 Skrevet 7. januar 2014 Foretrekker Samsung. Kan lett kobles til PC'r, den er kjapp, har dropbox, lett å bruke, og er mer hardfør enn iPhone.
Cata Skrevet 7. januar 2014 #42 Skrevet 7. januar 2014 Sliter på min andre iPhone nå (5s). Hovedsaklig fordi den er en av de minste telefonene med så god ytelse og fordi jeg har mac hjemme. Greit å slippe unna mer synkroniseringshelvete enn strengt tatt nødvendig. Vurderte Samsung da jeg skulle bytte telefon i fjor høst, men kom til at S4 var for stor og at jeg ikke gadd styre med synkroniseringstrøbbel og bytte av apper.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #43 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har ikke iPhone. Veldig mange av de jeg kjenner har hatt utrolig mye problemer med telefonene sine som ikke fungerer som de skal og skjermer som knuser bare de ser på dem. Men nå synes jeg Appel stort sett er et ubrukelig merke som jeg ikke ville hatt om noen kastet det etter meg. Er veldig fornøyd med Samsung Galaxy. Tror Apple selger veldig mye bare på grunn av merket og ikke at det nødvendigvis er best. Før jeg skaffet meg iPhone så fikk jeg høre at den knuste med engang og at systemet bare feilet osv. Men jeg ga den en sjanse og hadde den i nesten 3 år uten noen som helst reparasjoner/knust skjerm. Kanskje jeg bare er flink til å ta vare på ting? Uansett, hvis noen bruker 3 uker på å lære seg en iPhone så er det ikke mobilen som et problemet ;pAnonymous poster hash: 8e946...f76 1
Tabris Skrevet 7. januar 2014 #44 Skrevet 7. januar 2014 Sliter på min andre iPhone nå (5s). Hovedsaklig fordi den er en av de minste telefonene med så god ytelse og fordi jeg har mac hjemme. Greit å slippe unna mer synkroniseringshelvete enn strengt tatt nødvendig. Vurderte Samsung da jeg skulle bytte telefon i fjor høst, men kom til at S4 var for stor og at jeg ikke gadd styre med synkroniseringstrøbbel og bytte av apper. Store telefoner. Jeg har en Samsung Galaxy Note 3. 1
Gjest Sobril Skrevet 7. januar 2014 #45 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Sliter på min andre iPhone nå (5s). Hovedsaklig fordi den er en av de minste telefonene med så god ytelse og fordi jeg har mac hjemme. Greit å slippe unna mer synkroniseringshelvete enn strengt tatt nødvendig. Vurderte Samsung da jeg skulle bytte telefon i fjor høst, men kom til at S4 var for stor og at jeg ikke gadd styre med synkroniseringstrøbbel og bytte av apper. En av grunnene til at jeg ikke orker apple. Trengte for en tid tilbake å koble ipad mot bluetooth via mobilen (Samsung), men det gikk selvsagt ikke fordi mobilen har "feil" merke. Kan synkronisere mot alle andre pc'er og nettbrett bortsett fra altså apple. Slikt irriterer meg. Endret 7. januar 2014 av Sobril
Jolene Skrevet 7. januar 2014 #46 Skrevet 7. januar 2014 Foretrekker Samsung! Har en samsung sIII mini, og den er faktisk helt lik i strrl som en iphone, hatt den i rundt 1 år nå og har ingenting å klage over når det kommer til telefonen. Har aldri vært en fan av apple, eneste grunnen til at jeg har en ipod var fordi jeg fikk den, hadde ikke kjøpt den selv.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #47 Skrevet 7. januar 2014 Skjønner hva du mener. Men hvorfor buttrer du? jeg skjønner ikke hva du mener.. Anonymous poster hash: f8a58...f1b
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2014 #48 Skrevet 7. januar 2014 Men hvorfor buttrer du? jeg skjønner ikke hva du mener.. Anonymous poster hash: f8a58...f1b buttrer?
Yme Skrevet 7. januar 2014 #49 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Jeg har prøvd iPhone, Android og Windows Phone... For min del er iPhone helt klart dårligst. Den har mange apper, og er bedre til spill, om man liker det, men du får bare ikke det du betaler for, som med alt annet fra Apple, kanskje med unntak av appleTV, som ikke er spesielt dyrt. Jeg liker omtrent alt med Android, og syns det er mye gode apper der også, og masse fine nettlesere å velge mellom osv, men det plager meg litt at menyene osv kan lugge litt fra tid til annen. Det skjer ikke ofte, om du ikke kjøper billigmodeller, så det er ikke et stort problem, men jeg håper de greier å få skikkelig orden på det, og de har bedra seg mye de 2-3 siste årene. Windows Phone, som jeg har nå, er helt greit. Man merker at operativsystemet er yngre enn de andre, men alt fungerer omtrent som det skal. Det er lite apper, og Google nekter å gi ut maps og youtube-app til windows phone, men det finnes alltid alternativer til de offisielle appene, og alternativene er ofte bedre, siden de er lagd av brukere. Jeg kommer nok til å beholde telefonen jeg har nå, veldig lenge, selv om jeg liker Android bedre, men med et 41 megapixel kamera, utstyrt med carl zeizz optikk og optisk bildestabilisator, tar den så gode bilder at jeg ikke trenger å ta med meg DSLR-kameraet mitt når jeg går ut. (man kan selvfølgelig ta bedre bilder med et dyrt DSLR-kamera, om man prøver, men til mitt bruk ser jeg ikke forskjell i bildekvaliteten mellom de to) Utifra mine erfaring, og ikke minst det jeg leser om hvordan hjernen fungerer, virker det som at folk ofte bare velger hva de tror er best, gjerne basert på meningene til andre mennesker... De bare adopterer andres synspunkter, uten å nødvendigvis undersøke selv. Hjernen er flink til å forsikre seg selv om at den har gjort et supert valg, og mange ganger nekter den å la deg forstå at noe annet er bedre, fordi "da har jeg jo gjort en feil tidligere, og det går ikke". Hvis man ser på delene de forskjellige telefonene er lagd av, som da utgjør selve telefonen, er iPhone på ingen måter best. HTC bygger de mest solide telefonene, Nokia har de beste kameraene, Samsung sine telefoner har mest funksjoner, Motorola lager telefoner med lengst levetid på batteriet, og iPhone har flere apper og kulere spill. Endret 7. januar 2014 av Yme 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #50 Skrevet 7. januar 2014 Er så lei av at alle maser på meg at jeg må skaffe meg iPhone. Jeg liker ikke de telefonene, jeg hadde en i 2 mnd før jeg leverte den tilbake. Foretrekker Sony og Nokia. Men er jo typisk Norge da, alle skal ha det samme og ingen tør å gå sine egne veier. iPhone er jo bare komplisert! Anonymous poster hash: 93172...228 Jeg har full respekt for at du ikke liker iPhone, men si ikke at den er komplisert. Det bevitner kun at du enten troller eller ikke vet hva du snakker om. Anonymous poster hash: ccadb...f78 1
Yme Skrevet 7. januar 2014 #51 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har full respekt for at du ikke liker iPhone, men si ikke at den er komplisert. Det bevitner kun at du enten troller eller ikke vet hva du snakker om. Anonymous poster hash: ccadb...f78 Mener du virkelig at det ikke finnes mennesker som synes smarttelefoner er kompliserte greier? Selv syns jeg at det finnes aspekter i iOS som er unødvendig klønete og kompliserte, når jeg sammenligner med Android og Windows Phone... Med en gang man vil gjøre noe annet enn bruke apper eller surfe på nettet, blir det klønete. Til og med noe så enkelt som å overføre et par låter fra maskina til en kamerat, er noe skikkelig styr å få til, i motsetning til omtrent alle andre telefoner, hvor du bare drar fila fra en mappe over til en annen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå