Gå til innhold

Hvorfor skal alle ha iPhone?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde iPhone i 4 år, før jeg gikk over til Samsung! Beste valget ever :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stod mellom Galaxy og iPhone, men valget falt på iPhone pga tilgangen til å lade.(prisforskjellen var ubetydelig) Alle mine venner har iPhone, så da slipper jeg å ha med ladekabel når jeg reiser på besøk til de :P

Anonymous poster hash: ce3ea...e11

Hvem er det som ikke har en liten USB i 2014?

Grunnen til at de fleste har iphone er at dette er smart-telefon for dummies, og folk flest er idioter. (Og ofre for god markedsføring.) Så dersom du synes iphone var komplisert er jeg enig i at smart-telefon nok ikke er din greie.

Anonymous poster hash: 9db0d...90b

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil ha radio på mobilen min, så da utgår iPhone. Ellers har jeg ingen sterke meninger om saken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha radio på mobilen min, så da utgår iPhone. Ellers har jeg ingen sterke meninger om saken.

Det er ingen problem. Bare laste ned en radio-app, så har du radio.

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen problem. Bare laste ned en radio-app, så har du radio.

Jo, det stemmer vel ja. Jeg har ikke datapakke til mobilen fordi mobilnett bruker så mye strøm. Derfor er det greit med vanlig radiomottaker på mobilen.

Skrevet

"Alle" har vel ikke Iphone - er ikke det en jente-ting? Gutta/men velger andre merker i større grad.

Anonymous poster hash: 39e35...46b

Samme observerer jeg.

• Liker 2
Skrevet

Det jeg hører om folk som kjøper iPhone eller bytter til iPhone er at det er så mye "enklere" enn Android. Noe jeg synes høres idiotisk ut, spesielt om du ikke har en mac fra før av siden iTunes er ræva og bruke på en PC.

Tror også det ligger litt i at man kan si at man har en iPhone.

Gjest Tekola
Skrevet

Har hatt begge deler og vil aldri tilbake til iPhone. Trives med å få bestemme over telefonen i større grad enn det jeg føler iOS lar meg gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt nøytral, men har iPhone og har kun hatt det som touchtelefon. Er godt fornøyd fordi den er så stødig og god, mange som har knirkete plastikktelefoner.

Liker android også da jeg har et nettbrett med det på, men nettbrettet er også knirkete plastikk.. Finnes det andre merker enn apple som lager slike harde produkter?

Anonymous poster hash: cef18...bd2
Skrevet

Jeg er helt nøytral, men har iPhone og har kun hatt det som touchtelefon. Er godt fornøyd fordi den er så stødig og god, mange som har knirkete plastikktelefoner.

Liker android også da jeg har et nettbrett med det på, men nettbrettet er også knirkete plastikk.. Finnes det andre merker enn apple som lager slike harde produkter?

HTC One er en steike fin telefon som er solid bygget, intet plast der. Her er en sammenligning med iphone5.

AnonymBruker
Skrevet

"Alle" har vel ikke Iphone - er ikke det en jente-ting? Gutta/men velger andre merker i større grad.

Anonymous poster hash: 39e35...46b

Jenter er mer konforme, og liker ikke å gå egne veier.

Anonymous poster hash: 011d4...9c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av at alle maser på meg at jeg må skaffe meg iPhone. Jeg liker ikke de telefonene, jeg hadde en i 2 mnd før jeg leverte den tilbake. Foretrekker Sony og Nokia. Men er jo typisk Norge da, alle skal ha det samme og ingen tør å gå sine egne veier. iPhone er jo bare komplisert!

Anonymous poster hash: 93172...228

Du kan jo prøve Nokia 920?

Den har jeg, mest fordi jeg også er lei av iPhone-maset. Det er helt greie telefoner, og ikke spesielt kompliserte, men jeg blir litt provosert over at det liksom er det eneste som er bra nok. Tror det er mye image ute og går, og enhver museumsvakt og skoleelev skal på død og liv ha seg en iPhone.

Barnslig som jeg er, koser jeg meg med min Windows phone og lever bra med den.

Anonymous poster hash: 2a2b2...924

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har et Asus Transformer Prime nettbrett (kjøpte med tastatur så det fungerer i tillegg som en laptop og så har det flere porter og dobler batterikapasiteten) som er laget i metall. Og mobilen min Sony Xperia Z1 har metall på sidene og glass foran og bak. Så ja, det finnes definitivt andre merker som lager harde produkter.

Endret av Popc0rn
Gjest Peanut
Skrevet

Veldig mange av de jeg kjenner har hatt utrolig mye problemer med telefonene sine som ikke fungerer som de skal og skjermer som knuser bare de ser på dem..

Jeg har en fon5 (på 2 året nå) etter årevis med forskjellige Symbian/ Androidmobiler som det bare var tull med. Jeg har riktignok alltid brukt beskyttelsesplasten som av og til følger med (som man legger på displayet) og har aldri fått riper på mobilene. Har mistet alle mobilene i bakken, til og med den jeg har nå, og det har ikke skjedd noen verdens ting. Like fin og hel. ^^,

Angående symbian/ android; jeg har hatt en SE M600 (med Word, Excel, PowerPoint og PDF)(Symbian) og en SE Xperia X10 Mini Pro (Android) blant annet. Førstnevnte ble hyppig brukt med overnevnte programmer. Men hengte seg ganske mye opp eller slo seg av. 5 ganger til rep er 5 ganger for mye. >_< Veldig bra businessmobil når den fungerte da. ^^,

Andre mobil hadde en ekstremt dårlig batterilevetid og måtte lades opp to ganger om dagen. >_< Ellers helt grei.

Er nok mest fornøyd med fonen min sånn sett. ^^,

Enten er man Apple-fantast som ikke klarer å se noe negativt med noen Apple-produkter og som forsøker å prakke på andre disse produktene til enhver tid, eller så er man anti-Apple, mener det er møkkaprodukter og skal aldri ha Apple "av .

Enten eller? O_o Jeg var anti til jeg fikk en padde, da ble jeg pro og nå har jeg fon og mac i tillegg til pc. ^^,
Skrevet (endret)

I min venne og familie krets er det flest som har htc og samsung, jeg foretrekker sony ericsson og tviholder på den jeg har nå. Iphone ser jo helt ok ut. Men liker bare ikke apple merket. Men bli nok å skifte den ut snart pga den har kun 2G nett.

Endret av rosahelikopter
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så komplisert, det var en viktig grunn til at jeg kvitta meg med iPhonen. Registrere seg på noe itunes-greier for å få brukt telefonen, nei æsj så mye styr.. Og jeg hater styr. Jeg er veldig lite teknisk av meg men brukte vel 3 uker på å skjønne telefonen.. med Nokiaen brukte jeg kanskje noen dager.

Anonymous poster hash: 93172...228

Eh, man må vel registrere seg for å handle apper på hvilken som helst tlf.

Skrevet

Er spent på om modellen som kommer til høsten vil få større skjerm.

AnonymBruker
Skrevet

Er spent på om modellen som kommer til høsten vil få større skjerm.

Jeg håper ikke iphonen blir stort større enn den er nå, en av tingene jeg liker virkelig godt med den vs andre smarttelefoner er at den er så liten og nett.

Anonymous poster hash: c518f...a4a

Skrevet

Jeg håper ikke iphonen blir stort større enn den er nå, en av tingene jeg liker virkelig godt med den vs andre smarttelefoner er at den er så liten og nett.

Anonymous poster hash: c518f...a4a

Skjønner hva du mener.

Skrevet (endret)

Jeg har hatt både android og iphone og har alltid gått tilbake til iphone. Ikke fordi det er et apple-produkt men fordi jeg personlig liker den best. Jeg har flere venner som har gjort det samme som meg, noen liker iphone best, andre android.

Det jeg likte best med android er at man kan bestemme så mye mer selv, mens man på iphone er litt låst. Det jeg liker best med iphone er at den er enkel og bruke og i mine øyne er den en bedre telefon mens min galaxy var en bedre "nettdings" :)

Ellers liker jeg også størelsen på iphone som flere nevner. Jeg syntes de fleste andre blir for store….

Edit: La til en setning :)

Endret av Sirah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...