Lea2 Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 Tungvint når problemer oppstår, tenker jeg.Anonymous poster hash: b2db5...def Nå har jeg bare hatt småtrøbbel som ikke går direkte på selve Macen, men jeg har alltid fått både rask og grei hjelp når jeg har kontaktet Apple direkte. Jeg har heller ikke hørt noe spesielt negativt fra noen andre ang slike ting og Apple, så det hadde aldri falt meg inn å kjøpe fra en forhandler.
Pawn Hearts Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har brukt Mac i mer enn 20 år uten et eneste alvorlig problem, så jeg ville definitivt valgt en ny maskin. Det er synd hvis Eplehuset har dårlig service, men det har jeg aldri erfart selv siden jeg aldri har trengt dem. Jeg har min femte Mac nå, og alle de fire første er blitt skiftet ut fordi den teknologiske utviklingen har gjort dem umoderne, ikke fordi de har gått i stykker.
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 6. januar 2014 #23 Skrevet 6. januar 2014 Er kjempefornøgd med min Macbook, har hatt mi i to år no og den er like god idag som den var då den var ny. Siden du er så misfornøgd med Eplehuset så er det sikkert like greit å heve kjøpet. Eg gidder aldri støtte ei bedrift eg meiner utfører altfor dårlig kundeservice. Har aldri hatt problem når eg har måtte levere noko inn til Elkjøp eller Lefdal
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #24 Skrevet 7. januar 2014 Nå har jeg bare hatt småtrøbbel som ikke går direkte på selve Macen, men jeg har alltid fått både rask og grei hjelp når jeg har kontaktet Apple direkte. Jeg har heller ikke hørt noe spesielt negativt fra noen andre ang slike ting og Apple, så det hadde aldri falt meg inn å kjøpe fra en forhandler. Man kan vel ringe Apple for kundeservice selv om man handler fra forhandler? Jeg tenkte mer i forhold til når maskin må inn på service. Anonymous poster hash: b2db5...def
Lea2 Skrevet 7. januar 2014 #25 Skrevet 7. januar 2014 Man kan vel ringe Apple for kundeservice selv om man handler fra forhandler? Jeg tenkte mer i forhold til når maskin må inn på service.Anonymous poster hash: b2db5...def Jeg antar at Apple organiserer dette med service. Enten sender man inne Macen til dem, ellers har de et verksted som er "godkjent" der man kan levere den. De bør jo være veldig interessert i at problemer blir løst, ettersom de er produsenten. Det burde jo egentlig gjelde Eplehuset også.. mens Elkjøp o.l. mest sannsynlig tjener mer på å selge deg en Windows-PC enn en Mac. De må også kanskje ta saken videre til Apple i mange tilfeller og dermed går det gjerne et par dager ekstra også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå