Alvina Skrevet 3. januar 2014 #21 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg og barnefaren gikk fra hverandre for 2,5 år siden, han kjøpte hus sammen med sin nye kjæreste for ca ett år siden. I det siste kan han ringe meg opptil flere ganger daglig kun for å prate, kan bla. Fortelle meg at han ønsker seg flere barn (vi har to fra før) men det MÅ være med meg. Vi har hatt sex en gang like før jul, og etter denne gangen har han daglig spurt om vi ikke kan møtes igjen osv.. Jeg trives godt i hans selskap (hvis jeg kan si det sånn) :-p men etter vi hadde sex fortalte han meg at hans nåværende kjæreste sliter TUNGT psykisk og at hun ikke må få vite noe om dette (for da blir hun sannsynligvis innlagt på psykiatrisk avd) Det er nå jeg trenger råd: Skal jeg fortsette med å gå bak ryggen hennes, eller skal jeg risikere at hun blir innlagt? Hva tenker du å si til barna når de blir eldre? At du like godt laget et til barn med han, madrassfjærene spratt, siden du ikke brydde deg om henne som var hans kjæreste/samboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MeLoveU Skrevet 4. januar 2014 #22 Del Skrevet 4. januar 2014 http://m.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/article833742.ece Dette hjelper deg kanskje å forstå situasjonen du er i litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. januar 2014 #23 Del Skrevet 5. januar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 5. januar 2014 #24 Del Skrevet 5. januar 2014 Kutt ut ha sex med en som har kjæreste. Det er slemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå