AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg vet at kvinneguiden kan være meget jantelovspreget, men... I dag klarte jeg å stå foran klassen min og fortelle at jeg sliter psykisk og muligens skal legges inn, uten å gråte! Hadde bare veldig høy puls og begynte å skjelve. Er så stolt av at jeg klarte det, for jeg hadde trodd jeg kom til å stå der og ikke klare å si noe som helst! Jeg vet at dette kom som et stort sjokk på mange og at flere føler seg veldig skyldige til mine psykiske prblemer (og det er forsåvidt sant...). Det eneste som skuffer meg er at ingen sa noe, og jeg har ikke fått en eneste melding eller hørt noe i ettertid. Vet ikke hva jeg skal føle om det, eller føle i det hele tatt. Følte egentlig bare for å dele det. Anonymous poster hash: ce212...1bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Del Skrevet 2. januar 2014 Wow! Det var utrolig imponerende! Gratulerer masse! Veldig, veldig tøft gjort. Jeg vil tro at en del følte seg truffet av det du sa. De ble nok perplekse av modigheten din. Du får nok tilbakemeldinger på dette med tiden og da kan jeg love deg at folk vil være positive! Anonymous poster hash: cc29b...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Del Skrevet 2. januar 2014 Gratulerer! Synes du skal være stolt av deg selv. Har selv slitt med psykisk sykdom i mange år og vet hvor vanskelig det kan være. Tror folk rett og slett ikke vet helt hvordan de skal reagere på psykisk sykdom. Lettere for folk å forholde seg til en fysisk sykdom. Jeg synes uansett det du gjorde var veldig stort, Ønsker deg lykke til videre! Anonymous poster hash: 2c8ff...b41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå