Gå til innhold

Svarte menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med noen veldig store? *knis*

Anonymous poster hash: cbf69...e8a

Nope. Helt normal str. Men jeg liker det best sånn. Får litt noia hvis han er veldig stor. Men enhver har sin smak.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Mens jeg tenker Asia i sin helhet. Og der har de ikke hovedsakelig svart,stritt hår, og "gul" hud.

Jeg synes heller man isåfall er rimelig blind sjøl. Se på de store forskjellene som er bare fra øst til vest i f.eks Afrika.

Med ordet "afrikaner" så mener man de som tidligere ble kalt neger. Dette har de selv trumfa igjennom, eller noen politisk korrekte trumfa det gjennom på deres vegne - husker ikke helt hvordan det var.

Så på samme måte så mener man typisk kinesisk utseende når man sier "asiat". Og så mener man altså neger når man sier "afrikaner".

Så kan man syte og bære seg og kverulere så mye man vil over dette, men slik er det nå. Du kan ikke selv velge at fargen rød skal hete blå i ditt hode. Ferdig med den saken.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

Utseendemessig foretrekker jeg mørke menn fremfor norske. Da mener jeg ikke afrikanske, men mer type arabiske menn o.l. Det finnes kjekke afrikanske menn og, men det er ett fåtall..

Skrevet

Med ordet "afrikaner" så mener man de som tidligere ble kalt neger. Dette har de selv trumfa igjennom, eller noen politisk korrekte trumfa det gjennom på deres vegne - husker ikke helt hvordan det var.

Så på samme måte så mener man typisk kinesisk utseende når man sier "asiat". Og så mener man altså neger når man sier "afrikaner".

Så kan man syte og bære seg og kverulere så mye man vil over dette, men slik er det nå. Du kan ikke selv velge at fargen rød skal hete blå i ditt hode. Ferdig med den saken.

JEG er vokst opp med at asiater betyr alle fra Asia. Punktum. Afrikaner betyr alle fra afrika. Punktum.

Det var skolelære.

• Liker 1
Skrevet

Jeg visste du var rassist

Anonymous poster hash: b7a43...cd4

Rasist, skrives det. Ellers må det da være greit å ikke tenne på negere.

AnonymBruker
Skrevet

JEG er vokst opp med at asiater betyr alle fra Asia. Punktum. Afrikaner betyr alle fra afrika. Punktum.

Det var skolelære.

Ja, det kan selvsagt brukes. Men jeg syntes nå man er litt for politisk korrekte likevel. Neger i nøytral betydning er det jo ikke noe galt med, det blir det samme som om noen kaller oss hvite.

Bla i pippi langstrømpe så ble "negerkonge" byttet ut med "sydhavskonge". Jeg syntes det er å gå litt langt.

"Nigger" er selvfølgelig noe helt annet, det bør ikke brukes av andre enn innviede i klikkene (noen av afrikanerne bruker det selv som slang i sin egen gruppe/vennegjeng)

Anonymous poster hash: 96a3d...696

Skrevet

Rasist, skrives det. Ellers må det da være greit å ikke tenne på negere.

Folk må komme med beskyldninger ja. Jeg liker feks. ikke så godt asiatere (type kinesisk, japansk osv). Jeg ser ikke på de som tiltrekkene. Men jeg er ikke rasist fordi om. Kan gjerne være venn med de.

AnonymBruker
Skrevet

Når vi snakker om utseende kan man ikke kalle en "spade for en spade" hva verdensdel angår. Både Kina, Iran og Pakistan ligger i Asia, men menneskene ligner jo ikke. Dermed kan ikke man f.eks si at man liker asiatere, når man egentlig liker vest-asiatere osv. Stor forskjell.. :laugh:

Anonymous poster hash: e73ad...968
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun basert på hudfarge? Mjah. Nei.

Man er vel ikke forpliktet å tenne på hverken asiatere, negre eller hvite, så lenge man ikke rakker ned på det man ikke liker selv.

Anonymous poster hash: 96a3d...696

Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Asia

Når jeg går gjennom landene her, kjenner jeg langt flere med krøller, enn stritt hår.

Om asiat i andres hoder hovedsakelig betyr "Japan og Kina", blir det selvsagt annerledes.

Det har ikke med politisk korrekthet å gjøre, det har med korrekt bruk av ord å gjøre, og hva man selv har erfaringer med.

Godt mulig vi er de mest miksede, det vet jeg faktisk ytterst lite om.

Da er det enda bra du kan så mye om karakteristiske trekk ved asiater og afrikanere, bosatt i grensetraktene. så har du ihvertfall det å slå i bordet med. Det er alltids noe, verdifullt eller ikke.

.

Skrevet

Da er det enda bra du kan så mye om karakteristiske trekk ved asiater og afrikanere, bosatt i grensetraktene. så har du ihvertfall det å slå i bordet med. Det er alltids noe, verdifullt eller ikke.

.

Jeg hadde sagt det samme om f.eks europeere. Noen er lyshuda, andre mørke osv.

Skrevet

Folk må komme med beskyldninger ja. Jeg liker feks. ikke så godt asiatere (type kinesisk, japansk osv). Jeg ser ikke på de som tiltrekkene. Men jeg er ikke rasist fordi om. Kan gjerne være venn med de.

Ikke alle som tenner på oss heller, sånn er livet.

• Liker 1
Skrevet

For å snu litt på det.

Jeg kunne fint ha holdt på med en kvinne med en annen hudfarge enn meg. Det fordrer jo selvsagt at alt annet sitter, og det er jo ikke så ofte det gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...