AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #21 Skrevet 2. januar 2014 Finner det merkelig at man klarer å være så konsekvent at man sier nei til ALLE mørkhuda menn der ute.... På samme måte en kan si nei til alle menn under en viss høyde, med en viss personlighet, for tynn, for feit, osv osv. Folk har seksuelle preferanser. Anonymous poster hash: a8301...3ed 3
Binta Ba Skrevet 2. januar 2014 #22 Skrevet 2. januar 2014 På samme måte en kan si nei til alle menn under en viss høyde, med en viss personlighet, for tynn, for feit, osv osv. Folk har seksuelle preferanser.Anonymous poster hash: a8301...3ed Kun basert på hudfarge? Mjah. Nei.
Alina X Skrevet 2. januar 2014 #23 Skrevet 2. januar 2014 jaaaa! :D once you o black you never go back! Anonymous poster hash: 2fa2a...991 Once you go white,you go right!
MrSmith Skrevet 2. januar 2014 #24 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Kun basert på hudfarge? Mjah. Nei. Skal ikke mene noe spesielt i dette minefeltet, men tviler på at hudfarge har stor betydning, det ligger ofte mer i det enn akkurat det. Fysiske trekk, kultur og væremåte feks.. Endret 2. januar 2014 av MrSmith
Binta Ba Skrevet 2. januar 2014 #25 Skrevet 2. januar 2014 Skal ikke mene noe spesielt i dette minefeltet, men tviler på at hudfarge har stor betydning, det ligger ofte mer i det enn akkurat det. Fysiske trekk, kultur og væremåte feks.. Nåhja. "Svarte menn" har utrolig mange ulikheter både i væremåte og fysiske trekk.
MrSmith Skrevet 2. januar 2014 #26 Skrevet 2. januar 2014 Nåhja. "Svarte menn" har utrolig mange ulikheter både i væremåte og fysiske trekk. Det har du helt rett i, men mørkhudede har ofte en del trekk som kjennetegner akkurat mørkhudede, som feks asiater som, i hovedtrekk, er kortvokste og har mørkt stritt hår. 1
Binta Ba Skrevet 2. januar 2014 #27 Skrevet 2. januar 2014 Det har du helt rett i, men mørkhudede har ofte en del trekk som kjennetegner akkurat mørkhudede, som feks asiater som, i hovedtrekk, er kortvokste og har mørkt stritt hår. Jeg kjenner langt flere lange asiatere enn korte, så for meg blir det også helt feil. Stritt hår? Ja. Men det finnes også asiatere med krøller. Og det er kanskje det jeg reagerer på; det å anta at "nesten alle" fra ett kontigent er like.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #28 Skrevet 2. januar 2014 Er dere damer superkeene på svarte menn? Anonymous poster hash: cbf69...e8a Nei. Anonymous poster hash: c82d6...bfe 1
Gjest New_Girl Skrevet 2. januar 2014 #29 Skrevet 2. januar 2014 Jeg kjenner langt flere lange asiatere enn korte, så for meg blir det også helt feil. Stritt hår? Ja. Men det finnes også asiatere med krøller. Og det er kanskje det jeg reagerer på; det å anta at "nesten alle" fra ett kontigent er like. Svarte inkluderer vel også afroamerikanere f.eks som ligger nærmere oss med tanke på kultur og væremåte enn f.eks en somalier. Men tenner man ikke på mørkhudete så gjør man ikke det, men jeg også reagerer på at man er så bastant.
MrSmith Skrevet 2. januar 2014 #30 Skrevet 2. januar 2014 Jeg kjenner langt flere lange asiatere enn korte, så for meg blir det også helt feil. Stritt hår? Ja. Men det finnes også asiatere med krøller. Og det er kanskje det jeg reagerer på; det å anta at "nesten alle" fra ett kontigent er like. Nå satte jeg "i hovedtrekk" i kursiv for at du skulle skjønne at jeg holdt døren åpen for unntak, at det finnes asiater med krølltang er sannsynlig. Men at ditt bilde av asiater er preget av lange mennesker med krøller er litt spesielt. Skjønner selvsagt at du mener at alle andre ikke er så homogene som vi liker å tro, men det er ikke til å bortforklare at den vestlige rasen er mest bastard. Og det må vel være en betegnelse du setter pris på?
Mike Waters Skrevet 2. januar 2014 #31 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har sansen for turboneger - teller det?
Sillicious Skrevet 2. januar 2014 #32 Skrevet 2. januar 2014 Er dere damer superkeene på svarte menn? Anonymous poster hash: cbf69...e8a Haha, eh nei. 1
Tante Bjarne Skrevet 2. januar 2014 #33 Skrevet 2. januar 2014 Hadde jeg vært dame (eller homofil) skulle jeg da for pokker hatt en diger farget mann, helst 195cm+ og MINST 120kg (trent) Heller det enn en sånn likbleik (ja folk snakker engelsk med irsk aksent til meg på stranda) liten spirrevipp som meg selv i allefall!!!!
Binta Ba Skrevet 2. januar 2014 #34 Skrevet 2. januar 2014 Nå satte jeg "i hovedtrekk" i kursiv for at du skulle skjønne at jeg holdt døren åpen for unntak, at det finnes asiater med krølltang er sannsynlig. Men at ditt bilde av asiater er preget av lange mennesker med krøller er litt spesielt. Skjønner selvsagt at du mener at alle andre ikke er så homogene som vi liker å tro, men det er ikke til å bortforklare at den vestlige rasen er mest bastard. Og det må vel være en betegnelse du setter pris på? Lange mennesker med stritt hår, og det finnes de med krøller. Hvorfor skulle jeg sette pris på en nedverdigende betegnelse som bastard??
Gjest Lincoln Skrevet 2. januar 2014 #35 Skrevet 2. januar 2014 Lange mennesker med stritt hår, og det finnes de med krøller. Hvorfor skulle jeg sette pris på en nedverdigende betegnelse som bastard?? Du har visst noe helt ekstremt tungt for det. Vet du hva "i hovedtrekk" betyr? Selv det sikkert finnes asiatere med krøller så har de aller fleste svart, stritt hår. Dropp den hysteriske politiske korrektheten.
MrSmith Skrevet 2. januar 2014 #36 Skrevet 2. januar 2014 Lange mennesker med stritt hår, og det finnes de med krøller. Hvorfor skulle jeg sette pris på en nedverdigende betegnelse som bastard?? Mente bastard i betydning blandingsrase, hørtes litt frekkere ut enn ment kanskje, unnskyld for det.
Binta Ba Skrevet 2. januar 2014 #37 Skrevet 2. januar 2014 Du har visst noe helt ekstremt tungt for det. Vet du hva "i hovedtrekk" betyr? Selv det sikkert finnes asiatere med krøller så har de aller fleste svart, stritt hår. Dropp den hysteriske politiske korrektheten. http://no.wikipedia.org/wiki/Asia Når jeg går gjennom landene her, kjenner jeg langt flere med krøller, enn stritt hår. Om asiat i andres hoder hovedsakelig betyr "Japan og Kina", blir det selvsagt annerledes. Det har ikke med politisk korrekthet å gjøre, det har med korrekt bruk av ord å gjøre, og hva man selv har erfaringer med. Mente bastard i betydning blandingsrase, hørtes litt frekkere ut enn ment kanskje, unnskyld for det. Godt mulig vi er de mest miksede, det vet jeg faktisk ytterst lite om.
Gjest Lincoln Skrevet 2. januar 2014 #38 Skrevet 2. januar 2014 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/Asia Når jeg går gjennom landene her, kjenner jeg langt flere med krøller, enn stritt hår. Om asiat i andres hoder hovedsakelig betyr "Japan og Kina", blir det selvsagt annerledes. Det har ikke med politisk korrekthet å gjøre, det har med korrekt bruk av ord å gjøre, og hva man selv har erfaringer med. Med asiatisk utseende mener man typisk japansk, kinesisk, koreansk, vietnamesisk og de landene der -altså noen milliarder mennesker - som hovedsakelig har svart, stritt hår, "gul" hud og brune/mørke øyne. Så vet du det. Ellers er det vel liten tvil om at "hvite" mennesker har de største variasjonene i utseende, med et utall forskjellige hårfarger, hudtoner og øyefarger. Det skjønner alle som ikke er født blinde. Endret 2. januar 2014 av Lincoln
Binta Ba Skrevet 2. januar 2014 #39 Skrevet 2. januar 2014 Med asiatisk utseende mener man typisk japansk, kinesisk, koreansk, vietnamesisk og de landene der -altså noen milliarder mennesker - som hovedsakelig har svart, stritt hår, "gul" hud og brune/mørke øyne. Så vet du det. Ellers er det vel liten tvil om at "hvite" mennesker har de største variasjonene i utseende, med et utall forskjellige hårfarger, hudtoner og øyefarger. Det skjønner alle som ikke er født blinde. Mens jeg tenker Asia i sin helhet. Og der har de ikke hovedsakelig svart,stritt hår, og "gul" hud. Jeg synes heller man isåfall er rimelig blind sjøl. Se på de store forskjellene som er bare fra øst til vest i f.eks Afrika.
happiest Skrevet 2. januar 2014 #40 Skrevet 2. januar 2014 Er ikke sånn jeg er superkeen og "har noe" for de som er svart. Men nå for tiden har jeg en svart pulevenn. Men var ikke pga. hudfarge. Var heller det at vi har god kjemi når det kommer til sex og det utviklet seg derfor etter hvert til et pule-venn-forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå