Gå til innhold

Hvor mye tjener DU? og hva jobber DU med?

Icy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jobber deltid for tida, med ei grunnlønn på 190000 for full stilling, men med div tillegg er reell bruttolønn høyere. Turnus, vakter 0730-1500, 1430-2230, 2200-0800. Ikke akkurat godt betalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg jobber som statsviter-konsulent og tjener 450.000,-

(privat sektor) Arb.tid: fleksi/8-16.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber foreløpig som salgssekretær m/noe mersalg, har fastlønn på 250.000 + 10% provisjon på alt jeg selger opp, tjente 278.000 i fjor tror jeg det var.

Arbeidstid 8-16 + sommertid 8-15 i juni-august.

Skal over i ny stilling og forhandle meg opp i lønn og har allerede forhandlet en viss flexitid. 5 ukers ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Jeg jobber som IT-konsulent og har en årslønn på ca. 410.000,- inkl tillegg. Har 5 ukers ferie og flexitid.

Har et halvt års utdannelse (IT) etter 3 årig videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er student, men når jeg blir ferdig kommer jeg til å ha en minimumlønn/begynnerlønn på 250 000 (avhenger litt av hvilken stilling jeg får), som førskolelærer.

Skal da ha 6 timer og tre kvarter arbeidstid hver dag. (Resten er planlegging som vi skal gjøre utenom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det ofte ikke lønner seg å utdanne seg, i forhold til lønna! Iallfall ikke for oss som jobber/skal jobbe i det offentlige...

:grine: :veldigsur:

Men det visste jeg jo da...Velvel, jeg får et yrke jeg trives med, det er viktigst for meg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jobber med strategi innenfor pensjon. Har 690 000 i fastlønn og en mållønn på 990 000. Har jobbet innenfor pensjon i 6 år nå og har da i snitt hatt en lønn på 950.

Er siviløkonom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er snart utdannet byggingeniør++ og har fått en begynnerlønn på 300 000kr i det private markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg jobber i næringsmiddelproduksjonen, og tjener vel ca 230 000 i året tenker jeg. (Har ikke fast lønn, og har ikke vært ansatt i et år i strekk enda...) Jobber under en 3 skiftsordning, hvor vi jobber fra kl 07-15 på dagtid, 15-24 på kveldstid og 00-06 på natterstid. Helgefri!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Statsansatt

Jeg er 29 og ansatt i ****departementet som saksbehandler/konsulent. Jeg har 6 års høyere utdannelse og tjener 259.000,-

Såvidt jeg klarer å betjene lånene og leve av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kiosk

Jeg har kun gymnaset, er 30 og står i kiosk. Jeg tjener ca. 300.000,- og er rimelig/passe fornøyd.

Jeg har hvertfall ikke studielån!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Som jurist/førstekonsulent i staten tjener jeg 267.000.

Som assistent i sosialvesenet tjener jeg 190.000.

Nå har jeg ikke jobb, får 8600 i mnd i dagpenger som skal dekke leielighet (4500), studielån (1500) og de andre tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lederstilling/Bedriftsleder i privat næringsliv. 2 årig høyskoleutdannelse etter gymnaset, og ca. 14 års praksis. Ca. kr. 520 000 i fastlønn, bonus som kan variere fra 0 til kr. 300 000 i året... 300 000 er ikke vanlig for å si det sånn, men 100 000 er innen rekkevidde på et ok år...! :wink:

Elsker jobben min! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sliten

Jeg er utdannet jurist men jobber som kundekonsulent på telefonen. Jeg tjener 200.000,- i året og må ta ekstrajobb i klesbutikk for å dekke alle utgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå!

Jobber som PP-rådgiver og tjener 325000.

Følger skolens ferier (høstferie, jul, påske), 6 uker sommerferie og 1 ekstra ferie uke jeg kan ta ut når jeg vil. Arbeidstiden er fra 08-15.30 men har stor fleksibilitet mht dette. Jeg er som regel ikke på jobb før 8.30 (på grunn av lang reisevei), men kompanserer med å sitte lenger et par ettermiddager i uken.

Er veldig fornøyd med ferieordningene, men rimelig frustrert over hvor lavt man lønnes i det offentlige. Synd det skal straffe seg å ta høy utdanning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liberal :-)

Jeg jobber som inkasso-medarbeider og tjener 170.000,- i året.

Jobber heltid og er 28 år. Har ingen utdannelse utover gymnaset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...