Gå til innhold

Upassende med åpen rygg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det eneste er vel at enkelte kan tro du ikke bruker BH, og det er jo upassende :)
Men åpen rygg i seg selv er helt uskyldig, du kan jo eventuelt bare bruke vanlig bh eller tube bh under? :)



Anonymous poster hash: 7cb12...87b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns åpen rygg er utrolig pent. Syns det er dumt mange her sier det er upassende. Hvorfor kan ikke folk få velge selv hva de vil gå med? Hvis TS syns det er fint og vil gå med det, så syns jeg hun skal det! Selv elsker jeg å kunne vise fram ryggen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at BH-en din ikke synes. Jeg personlig ville aldri gått med åpen rygg på skolen, men jeg synes ikke det er krise, så lenger undertøyet ditt ikke er synlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste er vel at enkelte kan tro du ikke bruker BH, og det er jo upassende :)

Men åpen rygg i seg selv er helt uskyldig, du kan jo eventuelt bare bruke vanlig bh eller tube bh under? :)

Anonymous poster hash: 7cb12...87b

Her har du misforstått helt. Absolutt alle antrekk blir verre hvis man kan se bh-en, uansett hvor passende eller upassende de var i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: f4310...4ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns åpen rygg er utrolig pent. Syns det er dumt mange her sier det er upassende. Hvorfor kan ikke folk få velge selv hva de vil gå med? Hvis TS syns det er fint og vil gå med det, så syns jeg hun skal det! Selv elsker jeg å kunne vise fram ryggen min :)

Selvfølgelig kan alle gå med de de vil, men det er jo greit å ha i bakhodet hvordan folk kommer til å reagere på antrekket ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut et bilde-eksempel på topp som ligner på de du har på?

Da jeg var ung på 90-tallet gikk vi med bar mage og åletrange bukser, så vi har vel alle vært der.
(neida, jeg vet at ikke alle gjorde det)



Anonymous poster hash: 3a833...b5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt over, det viktigste er at du ikke viser undertøy. Det er helt krise. Åpen rygg er ikke direkte upassende, men det ser litt rart ut. Det er greit på kjoler da det er en fin måte å vise kropp på uten å blotte både pupper og lår, men jeg synes det ser rart ut på vinteren hvis man går med en genser med åpen rygg, på samme måte som jeg synes det er veldig rart å se disse bloggerne som går med bar mage om vinteren.



Anonymous poster hash: 0420a...cac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Poenget med open rygg er jo å syne fram at ein har spretne nok puppar til å ikkje trengje BH. Og nett difor er ikke open rygg passande på jobb - du vil ikkje at alle skal tenkje på puppane dine når du er på skulen. Og går du med open rygg likevel så fortel du alle at du helst vil at alle skal tenkje på kroppen din når du er der. Det høyrer ingen stader heime med festklede på jobb. - Og skulekvardagen er trass alt jobben din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så pripne (noen) folk er. Med mindre vi snakker om helt åpen rygg, er det null problem. Jeg er selv lærer og hadde ikke reagert overhodet om en elev hadde en topp eller genser med åpen rygg. Har selv mange plagg med åpen rygg, pleier å bruke cardigan over mest pga det er kaldt, men og fordi jeg er i lærerrollen og må se noenlunde proff ut.



Anonymous poster hash: 26c33...05b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig upassende ja. Det handler om å kle seg til situasjonen, og man virker dessverre veldig desperat om man må vise hud til alle døgnets tider. Og da spesielt på skolen og jobb. På jobb er det dessuten svært få steder som tillater slik en uanstedig klesstil.



Anonymous poster hash: bbb39...871
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god del topper og gensere med åpen rygg selv, men synes ikke det passer seg på jobb/skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Jeg er en av de som gikk i åletrang Miss Sixty-jeans som var så lav i livet at man måtte ta bikinilinja for å gå med den, kombinert med topp/genser som ikke var direkte kort men etterlot en god glipe hud siden buksa var så vanvittig low waist. Det så nok passe dumt ut for voksne, men vi fjortiser visste best hva som var kult blant kidsa :)

Men selv om de klærne var seksuelle på sin måte, så var det fremdeles hverdagsklær. Bar rygg er mer pyntet og mer direkte sexy synes jeg, kunne ikke falle meg inn å bruke det på jobb. Tanken er helt absurd.

Og det er sex i jobbantrekkene mine iblant altså (elsker å kle meg sexy og det ligger jo under der selv når jeg drar på meg mer konservative klær), men trikset er jo å snike det inn på en diskret måte. Bar rygg er å brøle det ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...