Gå til innhold

Upassende med åpen rygg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er femten år og går i tiende klasse. Jeg har noen få topper og gensere med åpen rygg, og har brukt de på skolen noen ganger. Synes dere det er upassende? Jeg har brukt de med en klister-bh slik at ryggen er helt bar. Noen jenter som bruker slike topper har enten hat på seg tube-bh eller vanlig bh under.

Synes dere dette virker upassende? Om ja, hvorfor? Det er jo bare en rygg.

Er liksom ikke andre anledninger til og bruke de heller, på bursdagsselskap (som er cirka 5 ganger i året). Så vil jeg helst bruke kjolene mine (noen av de har også åpen rygg). Så skolen blir på en måte det eneste.

Jeg vil ikke virke trashy heller, men jeg synes selv at åpen rygg kan være veldig fint (synes at tube-bh\bh ødelegger det litt faktisk)



Anonymous poster hash: 7fb14...a9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er upassende hvis de kun er åpen bak. Mer upassende hvis toppene har dyp utringing.

Men hvis du selv føler det er upassende i skolesammenheng, så kan du jo bruke de toppene i helgene? Vanlige besøk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er femten år og går i tiende klasse. Jeg har noen få topper og gensere med åpen rygg, og har brukt de på skolen noen ganger. Synes dere det er upassende? Jeg har brukt de med en klister-bh slik at ryggen er helt bar. Noen jenter som bruker slike topper har enten hat på seg tube-bh eller vanlig bh under.

Synes dere dette virker upassende? Om ja, hvorfor? Det er jo bare en rygg.

Er liksom ikke andre anledninger til og bruke de heller, på bursdagsselskap (som er cirka 5 ganger i året). Så vil jeg helst bruke kjolene mine (noen av de har også åpen rygg). Så skolen blir på en måte det eneste.

Jeg vil ikke virke trashy heller, men jeg synes selv at åpen rygg kan være veldig fint (synes at tube-bh\bh ødelegger det litt faktisk)

Anonymous poster hash: 7fb14...a9d

Åpen rygg kan være fint i selskaper, men passer ikke til skole, jobb og fritid. Man må liksom avpasse garderoben til behovene man har, og man har jo sjelden behov for såpass avslørende plagg.

Kanskje du kan bruke toppene dine med noe under i samme farge?

Anonymous poster hash: e7c07...ee8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg blir stadig mer og mer klar over at tidene har forandret seg siden jeg var 15 år for 15 år siden. Ja, det er upassende med åpen rygg på skolen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker først og fremst...det må da være veldig kaldt!!

Sånn bortsett fra det har jeg ingen problemer med det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff jeg blir stadig mer og mer klar over at tidene har forandret seg siden jeg var 15 år for 15 år siden. Ja, det er upassende med åpen rygg på skolen.

Jeg var 15 for 18 år siden og syns ikke det har endra seg så mye med tanke på nettopp dette.

Anonymous poster hash: ae46e...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dyp utringning, heldigvis. Skjønner at noen kan mene at det passer seg bedre til selskaper, men når jeg er så ung, så går jeg nesten aldri ut, og det er kanskje selskaper 7 ganger i året, og da vil jeg gjerne bruke noen av kjolene mine istede.

Åpen rygg kan være fint i selskaper, men passer ikke til skole, jobb og fritid. Man må liksom avpasse garderoben til behovene man har, og man har jo sjelden behov for såpass avslørende plagg.

Kanskje du kan bruke toppene dine med noe under i samme farge?



Anonymous poster hash: e7c07...ee8

Jeg skjønner det. Men det er bare det at jeg synes at åpen rygg er veldig fint. Jeg vil liksom bruke det fordi jeg synes det er fint. Det eneste det avslører er jo ryggen.

Grunnen til at jeg spør om dere synes at det er upassende, er fordi jeg har lest tråder som feks tråden om Krisssy sitt antrekk på julaften, og da lurer jeg på om noen synes at åpen rygg er "galt". Og det er overhode ikke kalt! Jeg er jo inne, når jeg er på skolen.



Anonymous poster hash: 7fb14...a9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er upassende med mye synlig hud (uansett hvor den er) på skole og arbeidsplass. Hilsen lærer. :)



Anonymous poster hash: a20d1...007
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blasé

Heller åpen rygg enn kløft ned til magen. :fnise:

Jeg kan forstå at folk reagerer på kløft, høye splitter og ekstremt korte kjoler. Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor noen mener at åpen rygg er SÅ ille. En åpen bluse/genser kan være akseptabelt til hverdags med feks, en jeans og vanlige sko. Kombinerer du det med kort skjørt og høyhæler på skolen - DA kan folk få lov til å skrike så mye de vil om det . Bortsett fra det, så går det nok helt fint. Bruk det du :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung (på 90-tallet) brukte vi korte topper og lave bukser. Det var "upassende" det også, men det var det som var moteriktig.

Men hvorfor kan du ikke gå med noe under? Eventuelt en cardigan over? Aner ikke hvordan de ser ut, men kunne det vært noe?



Anonymous poster hash: 66ce1...fa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk på de stakkars hormonelle guttevalpene du går i klasse med. En pen rygg kan være veldig sexy.



Anonymous poster hash: 1745b...95a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt, synes jeg. Hvis folk synes å ha bar rygg er fælt, da er det noe galt i verden. Det er bare en kropp. Det er så naturlig ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her tror jeg nok noen kyr har selv glemt at de har har vært kalv. Nei tidene har ikke forandret seg så mye på 15 år, husker selv 90 tallet med korte topper, bare mager, åletrange miss sixty bukser. Og i årene etter meg ble det på mote å vise tangaen ovenfor buksene. Ungdomsmoten er ment for å provosere, sjokkere og skape reaksjoner hos eldre generasjoner. "Alle" har vi vært der, og dagens unge er der nå. En bar rygg er en ganske uskyldig mote og provokasjon og jeg ser ikke noe grunn til hysterisk oppstandelse av grunn. Før var det slengbukser og Elvis nå er det åpen rygg, men alle har vi vært kalv en gang. TS gå med det om du vil!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på skolen ville jeg egentlig ikke brukt klær med åpen rygg. Skolen er etter min mening litt mer profesjonell. Bruk heller klær med åpen rygg på fritiden, f.eks. på kjøpesenter, kafé, på besøk hos venner, ungdomsklubb, sosiale sammenkomster og lignende. Eller bruk dem på skolen med en bred, dekkende BH under.

Ikke at jeg ville reagert om jeg så noen med åpen rygg på skolen, men når du først spør, så ville jeg heller brukt dem et annet sted. Jeg synes også det er pent. Bare ikke ideelt i skolesammenheng.



Anonymous poster hash: 6be36...d89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 for 18 år siden og syns ikke det har endra seg så mye med tanke på nettopp dette.

Anonymous poster hash: ae46e...38a

Jeg og mine venner og øvrige klassekamerater gikk ikke med åpen rygg eller andre utfordrende klær, vi gikk med vanlige gensere og bukser. Nå er ungdommene opptatt av å se ut som 20-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...