AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg hadde en fyr etter meg jeg måtte avvise før jul. Sa det på en ganske innpakket måte, likevel tydelig nok trodde jeg, men han har tydeligvis ikke skjønt det. Nå får jeg kyssemunn-meldinger. Hva er best å si, så han skal forstå at jeg aldri kommer til å bli interessert? Jeg er ikke noe fan av å slutte å svare uten å ha gitt beskjed først. Blir så dumt å si "godt nyttår til deg også, men jeg er ikke interessert og ønsker ikke mer kontakt".. Bedre forslag? Anonymous poster hash: efd06...f77
helloworld Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Hva med: "Jeg var kanskje litt utydelig før jul, men jeg er ikke interessert i deg og vil gjerne at du skal la meg være i fred"? Selv om det er vanskelig så er tydelighet veldig viktig. Fyren føler sikkert ikke at han har noe å tape, men når det blir plagsomt for deg så har du all rett til å sifra. 2
helloworld Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Dessuten gjør du han en tjeneste ved å være tydelig. Da kan han komme seg videre også 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Det beste å si er "jeg er ikke interessert". Du har allerede prøvd den innpakkede metoden, hvis du gjør det en gang til virker det bare som du egentlig liker oppmerksomheten...Anonymous poster hash: 0cc4c...fb9 1
helloworld Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Det beste å si er "jeg er ikke interessert". Du har allerede prøvd den innpakkede metoden, hvis du gjør det en gang til virker det bare som du egentlig liker oppmerksomheten...Anonymous poster hash: 0cc4c...fb9 Ja, nemlig! 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Hva med: "Jeg var kanskje litt utydelig før jul, men jeg er ikke interessert i deg og vil gjerne at du skal la meg være i fred"? Selv om det er vanskelig så er tydelighet veldig viktig. Fyren føler sikkert ikke at han har noe å tape, men når det blir plagsomt for deg så har du all rett til å sifra. Sånn, da var det gjort! Takk takk. Nå kan jeg ikke ha vært mer tydelig, og det er mye bedre enn å skylde på eks man ikke har kommet over eller at han fortjener noe bedre enn meg og at vi ikke passer sammen og alt det der. Umulig å misforstå det jeg har skrevet nå. Dessuten gjør du han en tjeneste ved å være tydelig. Da kan han komme seg videre også Helt enig! Bare jævlig av folk å unngå, slutte å svare eller være evig vag. Anonymous poster hash: efd06...f77
helloworld Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Sånn, da var det gjort! Takk takk. Nå kan jeg ikke ha vært mer tydelig, og det er mye bedre enn å skylde på eks man ikke har kommet over eller at han fortjener noe bedre enn meg og at vi ikke passer sammen og alt det der. Umulig å misforstå det jeg har skrevet nå. Helt enig! Bare jævlig av folk å unngå, slutte å svare eller være evig vag. Anonymous poster hash: efd06...f77 Så bra! Å komme med unnvikende klisjèer er hverken bra for deg eller han.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Det beste å si er "jeg er ikke interessert". Du har allerede prøvd den innpakkede metoden, hvis du gjør det en gang til virker det bare som du egentlig liker oppmerksomheten...Anonymous poster hash: 0cc4c...fb9 Helt enig! Nå hoppet jeg i det. Jeg skal ihvertfall ikke være den feige egoisten som sier noe vagt bare for å holde på gress eller "ikke vil såre". Avvisning sårer, og det overlever han fint. Bedre å rive plasteret av enn å seigpine med uklarheter og unnvikelser han kan få mer håp av. Anonymous poster hash: efd06...f77
helloworld Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Ja, ikke sant! Det er faktisk ganske nedlatende å ikke avvise tydelig, fordi det virker som man ikke tror at den andre personen tåler det. At den andre personen er for "svak" til å takle en direkte avvisning. 2
Gjest stian86 Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Kommer lengst med ærlighet. Så flott gjort så han sjøl kan komne seg videre i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Det er faktisk ganske nedlatende å ikke avvise tydelig, fordi det virker som man ikke tror at den andre personen tåler det. At den andre personen er for "svak" til å takle en direkte avvisning. Godt poeng! Anonymous poster hash: efd06...f77
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Kommer lengst med ærlighet. Så flott gjort så han sjøl kan komne seg videre i livet. Kommer lengst med tydelig ærlighet... Jeg kunne ha skyldt på at jeg ikke er over eksen, men da hadde han sett håp. Jeg kunne også ha skyldt på at jeg ikke er klar for et forhold, men da hadde han ventet i håp om at jeg skulle bli klar, selv om jeg vet jeg ikke vil noe mer med han. Så kunne jeg ha skyldt på at han trenger en annen type person enn meg, men hvis han føler jeg er den rette vil han bare tenke ut måter å overbevise meg på, heller enn å miste håpet og gå videre. Retter en stor virituell takk til en annen dust som lærte meg alt man ikke skal si, og fremdeles ikke har ryggrad nok til å si rett ut at han ikke er interessert. Han viste meg hvem jeg ikke vil være Anonymous poster hash: efd06...f77
Gjest Cartman Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Jeg hadde en fyr etter meg jeg måtte avvise før jul. Sa det på en ganske innpakket måte, likevel tydelig nok trodde jeg, men han har tydeligvis ikke skjønt det. Nå får jeg kyssemunn-meldinger. Hva er best å si, så han skal forstå at jeg aldri kommer til å bli interessert? Jeg er ikke noe fan av å slutte å svare uten å ha gitt beskjed først. Blir så dumt å si "godt nyttår til deg også, men jeg er ikke interessert og ønsker ikke mer kontakt".. Bedre forslag? Anonymous poster hash: efd06...f77 Du sier følgende "Det er ikke deg det er noe galt med, men meg. Jeg er lesbisk"
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Du kan helt fint skrive f. eks "Det blir dessverre ikke noe mer mellom oss". Enten rett frem eller med en hvit løgn om at du for tiden jobber, reiser mye eller noe slik. Det viktigste er at man er tydelig på at det ikke vil bli noen relasjon. Anonymous poster hash: c4518...e50
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Du sier følgende "Det er ikke deg det er noe galt med, men meg. Jeg er lesbisk" Respektløst.. han kommer jo til å se meg med menn i fremtiden. Anonymous poster hash: efd06...f77 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Du kan helt fint skrive f. eks "Det blir dessverre ikke noe mer mellom oss". Enten rett frem eller med en hvit løgn om at du for tiden jobber, reiser mye eller noe slik. Det viktigste er at man er tydelig på at det ikke vil bli noen relasjon. Anonymous poster hash: c4518...e50 Cluet er at de hvite løgnene ikke funker. Eller de virker, men de virker oppmuntrende. De legger opp til et håp. Han tenker, "kanskje når hun reiser mindre, er over eksen, skjønner at jeg er en bra fyr, kommer over vanskelighetene i livet sitt, blir klar for et forhold, slutter å tenke så negativt, begynner å tro på oss". Det viktigste må være at han skjønner at det er JEG som rett og slett bare ikke vil ha han, ikke at det er noe galt med meg eller at noe kan endres. Anonymous poster hash: efd06...f77 2
Gjest Cartman Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Respektløst.. han kommer jo til å se meg med menn i fremtiden. Anonymous poster hash: efd06...f77 Det er ikke alltid bra å fortelle sannheten. Hva skal du si da? Jeg liker ikke trynet ditt, kroppen din, personligheten din, jobben din etc. Er ikke bra å såre den andre personen heller da. Bedre å ta en hvit løgn spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Du sier til ham at du ikke er interessert i ham som en kjæreste og grunnen til at du ikke er det, dersom det er en grunn som passer seg å si. "Jeg var nok litt utydelig før jul, men jeg tror ikke vi passer så godt sammen. Jeg føler bare vennskap mellom oss og ikke noe romantisk". Anonymous poster hash: 32396...e27
Gjest Inferno Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Ikke svar. Enig. Noen menn tror du bare spiller hard to get eller hva pokker det er de innbiller seg uansett hva du gjør. Jeg skjelte ut en bekjent en gang og avsluttet det hele med å fortelle at jeg er lesbisk, med påfølgende klining med en dame, og han kom likevel etterpå og bad meg ut på kino.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå