Gjest Pterodactylkake Skrevet 16. mai 2004 #1 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg blir så forbaska nymfo! Klarer ikke tenke på annet! Og i natt drømte jeg tilogmed om sex med min kjære og meget masse og brutal også må vite, og da jeg våknet for å kysse han var han jo ikke der, drømmen virket bare så ekte. Og hvis noen bare nevner ordet sex tenker jeg med en gang på det noe så intenst, og skulle gjerne for min del hatt det 20 ganger om dagen men det kan jeg ikke for vi har ikke mulighet til å møte hverandre før i morgen, kanskje i dag men jeg vet ikke å jeg blir riv ruskende gal!!!! Finnes det ikke noe kur for dette? Har prøvd iskalde dusjer, og tenke på familie men de blir så fort skjøvet vekk av andre ting!!! ÆSJ! Noen som har det på samme måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #2 Del Skrevet 16. mai 2004 Ikke greit det der. Jeg tror vi er slik de fleste av oss, Kaka. -Men jeg er så heldig at jeg vanligvis våkner ved sida av min kjære. Har du ikke en liten motorisert vikar du kan avreagere på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 16. mai 2004 #3 Del Skrevet 16. mai 2004 Ææærk bruker ikke slikt, eller har aldri gjort det da. For det må liksom være helheten og huden(ikke hunden nei om noen leste det) hans og kyssene og litt riving i håret mitt osv osv... sukk :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 16. mai 2004 #4 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvis noe er litt kjipt så bare si til degselv: " Live is Hard, Get Used To It ! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #5 Del Skrevet 16. mai 2004 Da får du bare glede deg til i morra. Trøst deg med at det blir ekstra godt når du har savna litt. Forresten er det ikke dumt å ha en vikar heller. Det blir uansett ikke det samme, men sex med kjæresten og sex med seg sjøl er to forskjellige ting uansett. Egentlig er du heldig som har sånn lyst. Tenk deg det motsatte alternativet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #6 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm..man går rundt og er kåt døgnet rundt..Hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 16. mai 2004 #7 Del Skrevet 16. mai 2004 AT MAN IKKE HAR NOEN Å TA DET UT PÅ!!! ahem. Ja, håper det blir noe i morra. Vi skal besøke noen venner av oss, men hva som skjer etterpå aner jeg ikke, håper jo på at han vil være med meg hjem og pule meg til døde, er det for mye å be om?? Men mest sannsynligvis går vi hjem hver for oss for vi har ikke noen andre alternativer. Snøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #8 Del Skrevet 16. mai 2004 Deler av innlegget er slettet Remyline Moderator Uansett kjøp deg noe som vibrerer da vel. Og du har vel to hender, har du ikke? Bruk dem et annet sted enn tastaturet da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 16. mai 2004 #9 Del Skrevet 16. mai 2004 Deler av innlegget er slettet Remyline Moderator Og om jeg ikke vil bruke mine egne hender, men savner typen og ikke LIKER å masturbere eller stappe vibrerende pølser oppi skrævet,ja meg om det! Ikke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. mai 2004 #10 Del Skrevet 16. mai 2004 Tråden er ryddet Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #11 Del Skrevet 16. mai 2004 Bra at moderatorene er tåpelige og barnslige og da. Jeg ler av at moderatorene prøver å leke politi fordi de er tapere i "real life". Tapere hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. mai 2004 #12 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja vi får alle lov til ha våres egne meninger, men ødelegg ikke denne tråden her til å kritisere moderatorene, til det har vi en egen plass. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. mai 2004 #13 Del Skrevet 16. mai 2004 Moderatorene gjør bare jobben sin, og de gjør den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 16. mai 2004 #14 Del Skrevet 16. mai 2004 Moderatorene gjør bare jobben sin' date=' og de gjør den godt.[/quote'] :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #15 Del Skrevet 16. mai 2004 Utan dei kunne KG fort blitt ein utriveleg plass å vere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. mai 2004 #16 Del Skrevet 16. mai 2004 Tråden er ryddet, hold dere til temaet nå Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #17 Del Skrevet 16. mai 2004 Et spørsmål, Kaster dere ut faste brukere som ikke oppfører seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #18 Del Skrevet 16. mai 2004 Gjest: Det har hendt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. mai 2004 #19 Del Skrevet 16. mai 2004 Spørsmålet er flyttet til Ris og ros. Ikke ødelegg mer i denne tråden nå Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #20 Del Skrevet 16. mai 2004 Som jeg sa: Det er to forskjellige ting. Håper det ordner seg for deg i morra. Det er ikke godt å være sultefora og frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå