Gå til innhold

Kan jeg glemme jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper på enda flere synspunkter rundt dette. Jeg er iallefall glad for at flesteparten av jentene her inne er positive til en biseksuell gutt. Det gjør at jeg har håp om få en kjæreste en gang..

Anonymous poster hash: 397d7...275
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Trekant der to menn holder på med hverandre og jeg senere får delta, er jo en drøm, så du hadde hatt sjans på meg. Men nå er jeg jo opptatt og kjæresten ville aldri ha vært med på noe slikt. Har spurt han :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trekant der to menn holder på med hverandre og jeg senere får delta, er jo en drøm, så du hadde hatt sjans på meg. Men nå er jeg jo opptatt og kjæresten ville aldri ha vært med på noe slikt. Har spurt han :fnise:

Hehe, så digg da! Synd han ikke har lyst. Men de fleste gutter vil jo ikke slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn som er bifil.

Anonymous poster hash: 27717...06a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn som er bifil.

Anonymous poster hash: 27717...06a

Herlig!

Skrevet

Syntes det er turn on jeg.

Mmf trekant, ja takk!

AnonymBruker
Skrevet

Lesbiske jenter sier de ofte er misstroiske til bifile jenter fordi de anser det for værre å miste kjæresten til en mann. Samt at det er dobbelt så mange kjæresten kan falle for eller være utro med.

Jeg tror nok svært mange heterofile jenter kan tenke slik i forhold til en bifil mann. I tillegg til at det er svært få kvinner som tenner på homofili mellom menn. I motsetning til antallet menn som tenner på det mellom kvinner.

Anonymous poster hash: a41db...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er turn on jeg.

Mmf trekant, ja takk!

Deilig:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det, men jeg er ganske sjalu av meg. Når det gjelder andre jenter prøver jeg å tenke at jeg er jenta han vil ha, og at de ikke har noe jeg ikke har. Hadde han tent på gutter blir det jo helt motsatt, for da er det noe jeg ikke kan måle meg med. Bifil kjæreste hadde derfor vært no-go, men kun Pga de vonde sjalusifølelsene jeg ville fått.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei absolutt ikke!

Anonymous poster hash: 65355...dcd
Skrevet

Nei absolutt ikke!

Aboslutt ikke, som i jeg har sjans på jenter likevel, eller absolutt ikke sjans på jenter?

Ts.

Skrevet

Aboslutt ikke, som i jeg har sjans på jenter likevel, eller absolutt ikke sjans på jenter?

Ts.

Absolutt ikke, som i at du trenger absolutt ikke å glemme jenter. :)

Skrevet

Absolutt ikke, som i at du trenger absolutt ikke å glemme jenter. :)

Så bra da!:-)

Skrevet

Eller man kan finne seg en dame som lar deg leve ut fantasiene om menn?

Hvorfor begrense seg til hva andre syns er normalt?

Anonymous poster hash: fd6a1...7e8

Hehe, ja det ville ikke være noe problem så løs sluppen og liberale som damer er blitt i dag. Sant det, burde finne meg en slik dame :)

Anonymous poster hash: de368...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...