AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Jeg er gutt og er biseksuell. Aldri hatt sex med samme kjønn, men tenker på det ofte. Er redd for at det skal ødelegge mitt mulige heterofile liv, siden jeg aller helst vil ha jenter. Forelsker meg kun i jenter. Og jeg vil også ha barn. Men gutter tenner meg aller mest, seksuelt sett.. Føler nesten det er en besettelse, men en veldig deilig en.. Er jeg sjanseløs på jenter? Anonymous poster hash: 397d7...275
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Tror ikke du hadde vært uaktuell for meg. Men så fort en besettelse av andre (det være damer eller menn) hadde kommet på banen og skaffet oss problemer, ville jeg nok skygget unna. Tror du at du kunne hatt et forhold til en dame uten å måtte leve ut fantasiene om menn?Anonymous poster hash: 7ef72...9f6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Dette høres ikke helt bra ut, de fleste som er bi har både følelser for og sexuell tenning på begge kjønn. Jeg synes du skal ha sex med en gutt og se hva du tenker etterpå om det du har skrevet i hovedinnlegget... Anonymous poster hash: 99283...96d 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Tror ikke du hadde vært uaktuell for meg. Men så fort en besettelse av andre (det være damer eller menn) hadde kommet på banen og skaffet oss problemer, ville jeg nok skygget unna. Tror du at du kunne hatt et forhold til en dame uten å måtte leve ut fantasiene om menn?Anonymous poster hash: 7ef72...9f6 Eller man kan finne seg en dame som lar deg leve ut fantasiene om menn? Hvorfor begrense seg til hva andre syns er normalt? Anonymous poster hash: fd6a1...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Jeg er jente, og at du er bifil hadde ikke vært noen deal-breaker for meg. Men det store spørsmålet er jo om du klarer å være trofast mot en framtidig kjæreste, uansett om det er gutt eller jente. De aller fleste kjærester krever jo at du er trofast. Denne trangen er jo ikke noe som kommer til å gå over av seg selv, og det er jo ikke noe å strebe etter heller. Jeg synes du skal utforske tenningsmønsteret ditt, ha sex med gutter hvis det faller seg slik. Så finner du ut etter hvert hvor viktig dette er for deg. Du trenger ikke å gi opp drømmen om kone og barn, selv om du føler deg tiltrukket av menn akkurat nå. Kan hende du finner ut at det bare er en fase som går over etter å ha testet det du har lyst til, og det er godt mulig at du finner en kjæreste som synes det er helt greit med en mann som har hatt sex med menn tidligere. Og hvem vet, kanskje du finner en kjæreste som synes det er helt greit å inkludere menn i sexlivet deres innimellom Anonymous poster hash: 58c50...01b 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg kunne hatt en type som har fantasier om samme kjønn, så lenge han ikke er utro og det ikke går utover forholdet.. Jeg er jente og har selv fantasier om jenter, tror ikke det vil skape problemer i fremtiden. Fantasier er fantasier. :-) Anonymous poster hash: 4cb20...9c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Eller man kan finne seg en dame som lar deg leve ut fantasiene om menn? Hvorfor begrense seg til hva andre syns er normalt? Anonymous poster hash: fd6a1...7e8 Åpne forhold går da aldri bra, og det er ikke akkurat flertallet av kvinner (eller menn for den del) som lar partneren pule på andre mens man er i et forhold. Da er man ikke særlig glad i partneren sin spør du meg om dette er nødvendig. Anonymous poster hash: fbdf5...f31
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Åpne forhold går da aldri bra, og det er ikke akkurat flertallet av kvinner (eller menn for den del) som lar partneren pule på andre mens man er i et forhold. Da er man ikke særlig glad i partneren sin spør du meg om dette er nødvendig. Anonymous poster hash: fbdf5...f31 I et åpent forhold trenger det ikke å være nødvendig, selv om muligheten er der. La oss sette det i et annet lys: Hvis partneren din hadde elsket å slikke tær. Virkelig elsket det. Men du kan ikke tåle tanken, ville du ikke ha vurdert tanken om at partneren din har funnet noen å gjøre dette på? Du åpner ikke hele forholdet da, bare en liten del som gjør at partneren får noe som du ikke kan stille med. Og i bunn og grunn regner jeg med at ingen åpner for sånt, med mindre du vet at partneren faktisk kan ofre å være uten. Men du velger, hvem skal ofre hva? Og hva skader det at partner får utlevd dette? Blir de intime øyeblikkene, kjærligheten og varmen mindre av det? Blir den gode hverdagen ødelagt? Siden du sier at åpne forhold går da aldri bra, regner jeg med du har prøvd dette selv/vet av nære som har vært i det- og det har ikke funka. Nei. Jeg har stilt meg åpen for det jeg. Å møte en bifil mann hadde ikke skremt meg bort. Jeg er en bifil dame (forelsker meg i menn, tenner på kvinner), ingen dobbelmoral her. Og når jeg har vært i forhold er det ofte OK for partner at jeg kan ha det litt gøy med andre kvinner. Så om partneren min sier at han kunne ha tenkt jeg seksuelle opplevelser med en mann, skal han selvfølgelig få prøvd dette. Du kan faktisk finne noen med likt tankemønster. Folk som ikke er for åpne forhold blir ikke sammen med folk som vil dette. Merkelig nok ender vi opp med partnere som lar deg få leve eget liv, som gjerne står for de samme prinsippene eller er villige til å følge disse. Slik funker kjærligheten. Jeg sier bare til ts at det trenger ikke å være en dum idè å lufte disse tankene til en eventuell partner. Jeg tror aldri jeg har dømt noen for deres tanker. Og å lufte tanker skaper kommunikasjon. Da vet du hvor personer står og kan handle deretter basert på all fakta. Anonymous poster hash: fd6a1...7e8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Hei. Ts her. Selvfølgelig ville jeg vært 100 prosent trofast mot dama mi! Jeg er en type som aldri flørter vilt rundt eller noe som helst. Men dama måtte kanskje hatt forståelse for at jeg av og til hadde vært tent på gutter. Og det som skjedde med min siste kjæreste var at jeg noen ganger tente på gutter når jeg hadde sex med henne, og jeg ble slapp inni henne. Klarte ikke koble tankene slik at jeg fantaserte om gutt. Det er fint at det tydeligvis finnes jenter her som ville akseptert dette. Har alltid forestilt meg at jenter syns gutter som vil ha pikk i munn og rompe er fryktelig ekkelt, jeg.. Jeg er absolutt heller ikke sikker på om dette er noe jeg vil leve ut, selv om jeg har tent på det siden jeg ble kjønnsmoden. Kanskje blir det til at dette forblir en deilig fantasi.. Hvem vet? Anonymous poster hash: 397d7...275
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Nei, du er ikke sjanseløs. Jeg ønsker meg en sånn kjæreste og vil se på han ha sex med en annen mann Anonymous poster hash: 5732d...f66 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Nei, du er ikke sjanseløs. Jeg ønsker meg en sånn kjæreste og vil se på han ha sex med en annen mann Anonymous poster hash: 5732d...f66 Høres ut som en drøm for meg, men er du sann? Hilsen Ts Anonymous poster hash: 397d7...275
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Hvordan er ditt syn på jenter med strap-on? Eller må det være menn? Anonymous poster hash: 4cb20...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Hei. Ts her. Selvfølgelig ville jeg vært 100 prosent trofast mot dama mi! Jeg er en type som aldri flørter vilt rundt eller noe som helst. Men dama måtte kanskje hatt forståelse for at jeg av og til hadde vært tent på gutter. Og det som skjedde med min siste kjæreste var at jeg noen ganger tente på gutter når jeg hadde sex med henne, og jeg ble slapp inni henne. Klarte ikke koble tankene slik at jeg fantaserte om gutt. Det er fint at det tydeligvis finnes jenter her som ville akseptert dette. Har alltid forestilt meg at jenter syns gutter som vil ha pikk i munn og rompe er fryktelig ekkelt, jeg.. Jeg er absolutt heller ikke sikker på om dette er noe jeg vil leve ut, selv om jeg har tent på det siden jeg ble kjønnsmoden. Kanskje blir det til at dette forblir en deilig fantasi.. Hvem vet? Anonymous poster hash: 397d7...275 Utfra det du skriver her, ville du vært helt i orden for meg, men du bør nok jobbe med å være tilstede når du har sex med kjæresten din og ikke la fantasiene fare i sengen. Jeg hadde ikke hatt noe imot at du hadde sex med en mann så lenge du beskyttet deg. Jeg kunne til og med hatt sex med to menn om settingen var slik at den ene var mannen min og den andre var en god venn og de to tente på hverandre og på meg. Dette ville vel antagelig vært verst for den andre mannen vil jeg tro. Anonymous poster hash: d3205...bf0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 I et åpent forhold trenger det ikke å være nødvendig, selv om muligheten er der. La oss sette det i et annet lys: Hvis partneren din hadde elsket å slikke tær. Virkelig elsket det. Men du kan ikke tåle tanken, ville du ikke ha vurdert tanken om at partneren din har funnet noen å gjøre dette på? Du åpner ikke hele forholdet da, bare en liten del som gjør at partneren får noe som du ikke kan stille med. Og i bunn og grunn regner jeg med at ingen åpner for sånt, med mindre du vet at partneren faktisk kan ofre å være uten. Men du velger, hvem skal ofre hva? Og hva skader det at partner får utlevd dette? Blir de intime øyeblikkene, kjærligheten og varmen mindre av det? Blir den gode hverdagen ødelagt? Siden du sier at åpne forhold går da aldri bra, regner jeg med du har prøvd dette selv/vet av nære som har vært i det- og det har ikke funka. Nei. Jeg har stilt meg åpen for det jeg. Å møte en bifil mann hadde ikke skremt meg bort. Jeg er en bifil dame (forelsker meg i menn, tenner på kvinner), ingen dobbelmoral her. Og når jeg har vært i forhold er det ofte OK for partner at jeg kan ha det litt gøy med andre kvinner. Så om partneren min sier at han kunne ha tenkt jeg seksuelle opplevelser med en mann, skal han selvfølgelig få prøvd dette. Du kan faktisk finne noen med likt tankemønster. Folk som ikke er for åpne forhold blir ikke sammen med folk som vil dette. Merkelig nok ender vi opp med partnere som lar deg få leve eget liv, som gjerne står for de samme prinsippene eller er villige til å følge disse. Slik funker kjærligheten. Jeg sier bare til ts at det trenger ikke å være en dum idè å lufte disse tankene til en eventuell partner. Jeg tror aldri jeg har dømt noen for deres tanker. Og å lufte tanker skaper kommunikasjon. Da vet du hvor personer står og kan handle deretter basert på all fakta. Anonymous poster hash: fd6a1...7e8 Å være i et forhold med noen som er bifil er da ikke det samme som å være i et åpent forhold. Nei, jeg synes ikke det er greit at partneren verken har sex eller seksuelle handlinger (inkludert kyssing) med en annen partner. Jeg vil ikke være sammen med en partner som ikke har lyst på meg og ikke føler at det er nok å ha sex med meg. Da kan han jo like så godt være med den han vil ha sex med, sant? Du snakker om at man ikke er fri i et forhold, men i et godt forhold er man fri sammen. Jeg ser ikke på det som et forhold om man ikke er monogam. Da kan man like godt være venner da. Det er jo akkurat den monogame sexen som skiller et forhold fra venner eller fuckbuddies. Anonymous poster hash: fbdf5...f31
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Hvordan er ditt syn på jenter med strap-on? Eller må det være menn? Anonymous poster hash: 4cb20...9c6 Hadde gått greit med jenter med strap-on. Da kunne jeg jo levd ut deler av fantasien med jenta jeg er sammen med! TS Anonymous poster hash: 397d7...275
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Hei. Ts her. Selvfølgelig ville jeg vært 100 prosent trofast mot dama mi! Jeg er en type som aldri flørter vilt rundt eller noe som helst. Men dama måtte kanskje hatt forståelse for at jeg av og til hadde vært tent på gutter. Og det som skjedde med min siste kjæreste var at jeg noen ganger tente på gutter når jeg hadde sex med henne, og jeg ble slapp inni henne. Klarte ikke koble tankene slik at jeg fantaserte om gutt. Det er fint at det tydeligvis finnes jenter her som ville akseptert dette. Har alltid forestilt meg at jenter syns gutter som vil ha pikk i munn og rompe er fryktelig ekkelt, jeg.. Jeg er absolutt heller ikke sikker på om dette er noe jeg vil leve ut, selv om jeg har tent på det siden jeg ble kjønnsmoden. Kanskje blir det til at dette forblir en deilig fantasi.. Hvem vet? Anonymous poster hash: 397d7...275 Interessant... Mistenker en eksflørt for å være bifil, og han ble slapp, noe jeg aldri har opplevd før. Han skulle bare vite hvor greit det er for meg med to gutter samtidig.. Anonymous poster hash: b53e8...4e1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Interessant... Mistenker en eksflørt for å være bifil, og han ble slapp, noe jeg aldri har opplevd før. Han skulle bare vite hvor greit det er for meg med to gutter samtidig.. Anonymous poster hash: b53e8...4e1 *skulle bare ha visst Anonymous poster hash: b53e8...4e1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Interessant... Mistenker en eksflørt for å være bifil, og han ble slapp, noe jeg aldri har opplevd før. Han skulle bare vite hvor greit det er for meg med to gutter samtidig.. Anonymous poster hash: b53e8...4e1 Dette kan jo skje uansett om han er bi eller ikke. Anonymous poster hash: 397d7...275
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Dette kan jo skje uansett om han er bi eller ikke. Anonymous poster hash: 397d7...275 Eh, ja... og det skjedde i tillegg til at jeg trodde han var bifil. Derfor kunne det ha vært en forklaring. Må man virkelig mate alt inn med teskje? Anonymous poster hash: b53e8...4e1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #20 Skrevet 2. januar 2014 Eh, ja... og det skjedde i tillegg til at jeg trodde han var bifil. Derfor kunne det ha vært en forklaring. Må man virkelig mate alt inn med teskje? Anonymous poster hash: b53e8...4e1 Beklager da. Anonymous poster hash: 397d7...275
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå