Bernardette Skrevet 30. desember 2013 #21 Skrevet 30. desember 2013 Har de en alligator som vokter i vollgraven også? Jeg tror hvertfall de har en kjempe med bjørneskinnsfrakk og diger klubbe med stålpigger som vokter den trebrua som må fires ned for å komme over vollgraven.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #22 Skrevet 30. desember 2013 Har de en alligator som vokter i vollgraven også? De har en schaefer, og en annen hund jeg ikke vet rasen på. De er inne tror jeg, iallefall en av dem. Når du sa det der tenkte jeg litt om det kanskje ennå var en ute. Bør passe på om jeg går ut i kveld.Anonymous poster hash: bbd8a...f59 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #23 Skrevet 30. desember 2013 Men seriøst hva bør jeg gjøre? Vente til i morgen, eller stikke av nå?Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 #24 Skrevet 30. desember 2013 Vel, på en måte. Ingen orgasme eller sånt fra meg eller henne. Gjorde masse foreplay, og fikk bare 2-3 minutter i sex akten før vi hørte bilen rygge bak i garasjen. Da stivnet begge og nesten pissa på oss. Kanskje ikke den beste historien om å miste jumfrudommen, men det bryr jeg veldig lite om akkuratt nå...Anonymous poster hash: bbd8a...f59 Dere får ha mye mer sex etter det da, når dere er hjemme alene eller hos deg kanskje. Kjæresten din kan jo få med seg foreldrene ut ellernoe, eller kanskje du bare skal bli der til de har lagt seg også kan du stikke?
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #25 Skrevet 30. desember 2013 Blir det ikke kjedelig å gjemme seg på rommet hennes resten av dagen?!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Blir det ikke kjedelig å gjemme seg på rommet hennes resten av dagen?! Underholdningsaspektet er vel ikke akkurat det viktigste hensynet her nå, snarere vaktbikkjer og marinesoldat. Jeg hadde egentlig ventet, TS. Det er ikke noe verre å hoppe ut senere i kveld, da er det sannsynligvis bare mindre på alerten, og det er greit å høre med kjæresten din om hvilke idéer hun (som tross alt bor der) har. Anonymous poster hash: d45fd...8c6 6
Notisblokk Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Vent til kjæresten din kommer tilbake til rommet. Få henne så til å ta med foreldrene på tur med hundene og da kan du stikke av? du må ikke hoppe 5 meter! Det kan gå veldig galt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 Ring foreldrene dine og be de komme å hente deg. Da kan ikke pappan gjøre deg noe.Anonymous poster hash: e7564...9d4 1
Marsipan Skrevet 30. desember 2013 #29 Skrevet 30. desember 2013 Hvis du er redd for at faren skal utøve vold mot deg, ringer du politiet og får dem til å hente deg. Men jeg tror du tøyser med oss
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #30 Skrevet 30. desember 2013 Fyfaen! Da de var ferdig kom kjæresten med moren inn til rommet. Jeg gjemte meg under senga og trakk et pledd over meg så jeg ikke syntes. De snakket sammen i kanskje 30-45 minutter før hun dro. Da hvisket kjæresten om hvor jeg var, så kom jeg ut nedenfra. Dette ble sært siden de snakket om familieting som jeg ikke nevner her, det var ganske privat. Jeg fortalte henne om de to valgene jeg hadde, og hun syntes jeg bare burde dra, siden jeg sikkert kom til å måtte gå på do en gang også. Så best å dra nå. Jeg kommer til å klatre ut vinduet og håpe på det beste. Takk for rådene noen av dere ga iallefall.Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Gjest TheRighteous Skrevet 30. desember 2013 #31 Skrevet 30. desember 2013 Så ikke foreldrene hennes skoene og jakken din i gangen når de kom hjem da? Da skjønner de jo at noen er der. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #32 Skrevet 30. desember 2013 Kommet deg hjem?Anonymous poster hash: e7564...9d4 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #33 Skrevet 31. desember 2013 Så ikke foreldrene hennes skoene og jakken din i gangen når de kom hjem da? Da skjønner de jo at noen er der. Nei, kragene og skoplassen var begge fulle, så jeg la dem i kottet ved siden av. Der er det massevis av klær, så blir vanskelig å skille ut mine.Anonymous poster hash: bbd8a...f59
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #34 Skrevet 31. desember 2013 Herregud dere! Dette kan ha vært den mest skremende og verste dag hittil i mitt liv. Da jeg skulle ned vinduet landet jeg på en liten trillebår med litt vann i. Det endte ikke bra. Og det bråket masse, så tenkte ikke på noe og bare kom meg ut derifra. Åhh, på bussen var det såå kleint! Det var mange flere der enn forventet på den tiden av dagen. De tok alle å kastet blikk på meg, uten sko og med vann dryppende fra baken min. Og gjett hvem sine foreldre som ble forskrekket når de så deres sønn kommende inn slik på kvelden? Unslyldningen var at jeg mistet dem på en "fest jeg var på", men vet ikke helt om de trodde på meg. Neste gang, kanskje neste uke, tar jeg noen forholdsregler før jeg setter foten min i det huset igjen. Som å ta opp jakken og skoene, få kjæresten til å regelmessig bekrefte at de er borte med tekstmeldinger, osv...Anonymous poster hash: bbd8a...f59 1
Pinkee Skrevet 31. desember 2013 #35 Skrevet 31. desember 2013 Kanskje bare gjøre det enkelt, kjæresten besøker deg i stedet, så slipper du slike traumatiske opplevelser. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #37 Skrevet 31. desember 2013 Har snakket med kjæresten. Hun sa at faren hennes trodde han hørte en katt eller noe som bråket bakpå, altså lyden fra da jeg landet på den trillebåren. Han gikk tydeligvis med en gang og sjekket, så ser ut til at jeg akkuratt kom meg unna i tide. Til dere som noen gang måtte befinne dere i en noenlunde samme situasjon, alltid ha en plan eller to hvis noe uventet skulle skje...Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Klatt Skrevet 31. desember 2013 #38 Skrevet 31. desember 2013 Hahaha, dette kan umulig være sant? :D Hvis det er det, så er det i alle fall hysterisk morsomt.
Gjest kinkylita Skrevet 31. desember 2013 #39 Skrevet 31. desember 2013 Jeg ville ha klatret ut vinduet. Glatt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #40 Skrevet 31. desember 2013 Dersom du er 18 år og ikke kan stå for det du gjør bør du tenke deg om neste gang. Du bør også tenke deg om du har tenkt å trosse en far til en datter på 16. Er selv pappa til en jente på den alderen. Det er enten "my way or the highway".... men jeg er ganske rimelig og fornuftig. Anonymous poster hash: 75018...b6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå