AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg og kjæresten min (16, jente) skulle ha det for første gang i dag. Foreldrene hennes var borte, så passet ypperlig. Men så, de kanselerte hytteturen sin, og uten å si ifra så kom de inn i huset igjen. Vi ble vettskremt, og nå sitter kjæresten min og familien å spiser nedenfor. Jeg gjemmer meg foreløpig på rommet hennes. Hva faen skal jeg gjøre for å komme meg ut? Jakka og skoene er i kottet ved gangen, og stua hvor alle befinner seg er rett ved siden av. Det er et vindu i rommet her, og vurderer seriøst bare å klatre ut. Bør jeg gjøre det? Eller bør jeg bare bli gjennom natten og vente på en mulighet i morgen? Foreldrene hennes kan absolutt ikke finne ut av det her! De hater meg, spesielt faren. Forrige gang jeg kom hit, ble jeg utskjelt av han ved døren. Og slapp ikke inn. Vær så snill, hjelp meg!Anonymous poster hash: bbd8a...f59 1
Bernardette Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Men altså, hva i helvete mener du vi skal gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Hva ville dere ha gjort? Bli over natta og komme deg ut i morgen, eller bare dra ut i vinduet nå? Det er ikke snø, så kanskje ikke så farlig å gå med sokker ute. Bussen er 5 min unna, så trenger ikke å gå så langt.Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Kan du ikke bare gå ned i gangen, ta på deg jakka, skoa og dra? Så får familien reagere som dem vil.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Tja, hvis du har penger til bussen på deg, så er det vel like greit å bare klatre ut vinduet og komme seg hjem Anonymous poster hash: cb06b...c41
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Hva ville dere ha gjort? Bli over natta og komme deg ut i morgen, eller bare dra ut i vinduet nå? Det er ikke snø, så kanskje ikke så farlig å gå med sokker ute. Bussen er 5 min unna, så trenger ikke å gå så langt.Anonymous poster hash: bbd8a...f59 Blir det ikke pinlig å komme uten sko på bussen?
miramis Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Få hun til å ta jakken og skoene opp, og så stikke?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er 18, og faren HATER meg. Han mener at jeg er for gammel, og ikke skal være med henne. Han er amerikansk og var i marinen i 10 år. Aldri om jeg kødder med noen som han. Han truet seriøst med å dra meg til om jeg kom igjen. Jeg må bare komme meg usett ut, noen som kan komme med råd?Anonymous poster hash: bbd8a...f59
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Tja, hvis du har penger til bussen på deg, så er det vel like greit å bare klatre ut vinduet og komme seg hjem Anonymous poster hash: cb06b...c41 Kanskje. 5 meter er ikke høyt nei? jeg brekker vel ikke noe?Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Lea2 Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Vent til hun er ferdig med å spise, så kommer hun nok opp på rommet igjen og hjelper deg med en løsning. 3
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Jenta er 16, seksuelt myndig og det er liten aldersforskjell på dere. Faren høres ekstrem ut. Få henne til å ta med jakka og skoa opp til deg? Endret 30. desember 2013 av Chloe87
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Kanskje. 5 meter er ikke høyt nei? jeg brekker vel ikke noe?Anonymous poster hash: bbd8a...f59 Skal du hoppe ned 5 meter?!
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Hun kan legge tingene dine utenfor, også klatrer du ut, og tar tingene dine, og stikker hjem
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Hvis mulig: Bli der en stund, vent til foreldrene legger seg og få en dere kjenner til å "komme innom med noe" eller "hente noe" fra kjæresten din ganske sent i kveld. Dere klarer vel å finne på en grunn til at hun må komme innom så sent. Det forklarer romstering, gåing mot utgangen og at døren må opp og igjen. Hvis de har alarm på om natten kan dere vel skru av den under påskudd av nettopp at noe må gis til, eller hentes fra, en venninne ved utgangsdøren. Alternativt kan du vel få kjæresten din til å ta med skoene og jakken til rommet hennes, eventuelt å sette dem utenfor huset (bære ut søppel og ta med seg det ut samtidig, og si fra til deg hvor det står), så kan du hoppe ut senere og få med deg tingene dine. Anonymous poster hash: d45fd...8c6 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Få hun til å ta jakken og skoene opp, og så stikke? Hun spiser med dem nå, men om hun tar tingene så ser de med en gang. Faren har et lite kontor, den er like ved trappa som hun må opp i. Så det går nok ikke.Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 btw, rakk dere og ha sex da? i så fall, hvordan var det? håper du har klart å stikke ut
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 Hvis mulig: Bli der en stund, vent til foreldrene legger seg og få en dere kjenner til å "komme innom med noe" eller "hente noe" fra kjæresten din ganske sent i kveld. Dere klarer vel å finne på en grunn til at hun må komme innom så sent. Det forklarer romstering, gåing mot utgangen og at døren må opp og igjen. Hvis de har alarm på om natten kan dere vel skru av den under påskudd av nettopp at noe må gis til, eller hentes fra, en venninne ved utgangsdøren. Alternativt kan du vel få kjæresten din til å ta med skoene og jakken til rommet hennes, eventuelt å sette dem utenfor huset (bære ut søppel og ta med seg det ut samtidig, og si fra til deg hvor det står), så kan du hoppe ut senere og få med deg tingene dine. Anonymous poster hash: d45fd...8c6 Familien har en automatisk alarm som starter 11:30. Da aktiveres den når ytterdørene åpnes, så kan ikke gå seinere enn da. Spørs når de legger seg. Kunn faren og moren har koden. Tror nesten jeg må ut snart, vet ikke om foreldrene pleier å komme innom rommet hennes.Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Lea2 Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Har de en alligator som vokter i vollgraven også? 9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 btw, rakk dere og ha sex da? i så fall, hvordan var det? håper du har klart å stikke ut Vel, på en måte. Ingen orgasme eller sånt fra meg eller henne. Gjorde masse foreplay, og fikk bare 2-3 minutter i sex akten før vi hørte bilen rygge bak i garasjen. Da stivnet begge og nesten pissa på oss. Kanskje ikke den beste historien om å miste jumfrudommen, men det bryr jeg veldig lite om akkuratt nå...Anonymous poster hash: bbd8a...f59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå