Gå til innhold

Høye jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

179 høy og lubben når du veier 65???

Virkelig??

Jeg ser på meg selv som drit tynn når jeg veier 65 og jeg er også 179 høy

Kommer vel litt an på om hun er vant til å være tynn eller ikke. Pluss at de som aldri trener godt kan være "dvaske" selv om de har en relativt lav vekt i forhold til høyden.

Jeg er 178, og veier 58 kilo. Det vil si en bmi på 18,3-5 eller noe sånt. Jeg ser på meg selv som tynn, men ikke for tynn. Har både rumpe og hofter, og er ellers stram i kroppen.

Kan godt legge på meg et par kilo, men har ikke noe personlig problem med den vekten jeg har nå. Eneste er at de øverste ribbeina synes litt mer enn jeg liker.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 174, veier 55 og er 21 år.

Synes jeg er litt for tynn, håper på å gå opp litt, men sliter med helt ekstremt dårlig matlyst av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: 0904f...ba0
AnonymBruker
Skrevet

176 cm. 60 kg. føler meg normalvektig

Anonymous poster hash: 15e92...4c7
AnonymBruker
Skrevet

24 år, 173 cm og 53 kg.

Edit: så nå at det gjaldt over 175. Svarte fordi jeg anser meg selv som høy selv om jeg er under 175 :P

173 er ikke høyt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg er 23 år, omtrent 175, veg 65, og begynner å sjå litt blaut ut. Vog 70 kg i januar og fekk sjokk, så kutta ut sjokoladen og gjekk ned 5. No skal det seiast at eg alltid har vore veldig fysisk aktiv fram til ifjor og hadde aldri vore over 60 kg. Så det å vere 175 cm og 70 kg er ganske normalt, vil eg tru.

Anonymous poster hash: e2d4e...e1e

Skrevet

173 er ikke høyt.

De gangene folk har spurt hvor høy jeg er og jeg sier at jeg er 173 så sier folk: "hæ, er du så høy? Det hadde jeg ikke trodd." Så de synes jo at 173 er høyt. Hva er høyt da?

AnonymBruker
Skrevet

De gangene folk har spurt hvor høy jeg er og jeg sier at jeg er 173 så sier folk: "hæ, er du så høy? Det hadde jeg ikke trodd." Så de synes jo at 173 er høyt. Hva er høyt da?

Høyt vil jeg si er fra omlag 180 cm og oppover.

175 cm er for eksempel over gjennomsnittet, men ikke høyt nok til at en kvinne skiller seg nevneverdig ut.

Jeg føler meg i ikke spesielt høy med mine 176 cm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

23 år, 177 cm og 66 kg. Har en slank og stram kropp med fett på "de rette stedene". Kan godt gå ned til nærmere 60, men blir nok for tynn hvis jeg går ned til mer enn det.

Anonymous poster hash: 7aaba...b8b
Skrevet

Høyt vil jeg si er fra omlag 180 cm og oppover.

175 cm er for eksempel over gjennomsnittet, men ikke høyt nok til at en kvinne skiller seg nevneverdig ut.

Jeg føler meg i ikke spesielt høy med mine 176 cm.

Jeg er uenig. Men det er nok ut fra mitt miljø og mine venner. De fleste av mine venninner er fra 150-170. Jeg er den eneste som er over 170. Så dermed blir jeg høy, både for dem og for gutter som er vant til høyden på jentene vi omgås med.

Men likevel så blir jeg omtalt som lita, så jeg vet egentlig ikke helt :P

AnonymBruker
Skrevet

24 år, 54 kg, 170 høy. Veide 10 kg mer i tenårene men nå kan jeg spise 200 gram sjokolade osv hver dag uten å gå opp et gram, aner ikke hvorfor da jeg ikke trener heller. Kunne veid litt mer

Anonymous poster hash: f37b3...07c

Skrevet

24 år, 173 cm og 53 kg.

Edit: så nå at det gjaldt over 175. Svarte fordi jeg anser meg selv som høy selv om jeg er under 175 :P

171 er gjennomsnittshøyden for kvinner. :ler:

Skrevet

171 er gjennomsnittshøyden for kvinner. :ler:

Nei, gjennomsnittet er på 1,68.

Skrevet

25 år, 174 høy og for tiden 90 kg. Vekta skal nedover!

Skrevet

Og da er jeg 5 cm over snittet. Det må vel være høyt?

AnonymBruker
Skrevet

180 & 75kg. Er slank:-)

Anonymous poster hash: 90d0a...1bc

Skrevet

Og da er jeg 5 cm over snittet. Det må vel være høyt?

Jeg er 8 cm over gjennomsnittet, men jeg føler meg ikke kjempehøy. Bare hvir jeg tar på meg 10-15 cm hæler.

AnonymBruker
Skrevet

180cm, ligger vel rundt 76kg. Følte meg i alle fall slank inntil jeg klikket meg inn på denne tråden :-) 22 år.

Anonymous poster hash: 0786a...491

Skrevet

Nei, det er 1.67 :)

Gjest Crazycatlady
Skrevet

170-75 cm er ikke høyt. Det er jo helt normal høyde, så de som syns de er så høye da kan ikke vite hva høy er :P

Sitter her med mine 185 og må jo være den kjempen hvis 170 er høyt. Fra 180 og oppover er høyt og vil da trekke ganske mye oppmerksomhet på grunn av det. En på 170 vil jo normalt ikke få folk til å reagere nevneverdig.

Skrevet

1. Hvor mye veier du?

- Akkurat nå veier jeg 58kg.

2. Ser du på deg selv som slank eller chubby?

- Slank, men jeg trener mye.

3. Hva er målvekten?

- Kan godt gå opp noen mer kg i muskler.

Jeg er ca 183 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...