Gå til innhold

Høye jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

180 cm, julevekt 66 kg. Ligger normalt mellom 63-65 kg. Føler meg slank, har litt mage når jeg er 66, men har da også født to unger så helt skrapa kan man ikke være... Helt grei vekt!

Anonymous poster hash: fe2ca...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste taler her; Ser at det er veldig mange med veldig lav vekt her så jeg tenker at dere er veldig unge?

Jeg selv har passert 35. Kan dere legge inn alder også?

Anonymous poster hash: fe2ca...7fd

Skrevet

er 165 cm

Denne tråden er ikke for deg.

180 og veier nå 51 kg. Livredd for å veie for mye pga høyden min. Men har vært oppe i 55 kg også, uten å se stor ut.

Søk hjelp.

Anonymous poster hash: 59927...f9c

• Liker 20
Skrevet

179, veier 65 kilo. Gikk opp fra 55 kilo til 78 kilo, og er nå nede på 65. På grunn av dårlig fordeling av fettet ser jeg på meg selv som smålubben(mye på mage, hofter og lår).

Anonymous poster hash: 331f6...d66

Skrevet

25 år, 180 cm i høyde, vekt ligger på 70 kg ( etter 3 svangerskap) , mål 62 kg, synes ikke jeg ser stor ut men jeg likte kroppen min best da den var i nærheten av 62-63 kg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

176

56 kg

16 år

Føler meg egentlig ganske bra, og har gått opp 5 kg i sommer, trives bedre med litt pupper og ''hofter'' :) Men har lyst til å stramme opp litt, og begynne å trene mer og være sunnere, vekta er ikke det viktigste for meg! Det du ser i speilet er viktigst.

Endret av heiduderborte
  • Liker 2
Skrevet

179, veier 65 kilo. Gikk opp fra 55 kilo til 78 kilo, og er nå nede på 65. På grunn av dårlig fordeling av fettet ser jeg på meg selv som smålubben(mye på mage, hofter og lår).

TS.

Samme her. Jeg føler ikke at jeg har generelt 'dårlig' fordeling men er noe pæreformet og har alltid mye fett på lårene. Uansett trening endrer de seg ikke :( Må nok bli skikkelig tynn før de blir slanke.

Anonymous poster hash: 10eaa...701

Skrevet

22 år. 177 og veier 70 kilo, har mye pupper, rumpe og hofter. Trives med kroppen min sånn som den er :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

wow.... folk er TYNNE! flere her er skrapa tynne....

Jeg er 30 år, 179 høy og 70 kilo.... har på mitt tynneste veide 62 og mitt tykkeste 92 (!)

Jeg driver og går ned til 68 nå....tror det er en fin vekt for meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

178, 58 kg. Føler meg som en amasonkvinne :(

Anonymous poster hash: fb676...1c0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 år gammel, 180 cm høy og veide 70 kg før jeg ble gravid i januar. Jeg har alltid følt meg slank, så jeg er temmelig sjokkert over hvor lite mange av dere høye veier. Jeg trener mye, så noe av vekten min er nok også muskler, men hvis jeg kommer noe særlig under 65-66 kg begynner jeg å se syk ut. Ikke særlig flatterende i mine øyne.

Anonymous poster hash: a7c67...721

• Liker 3
Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Jeg er litt over 30,185 cm og 77 kg. Ser på meg selv som slank, men målet mitt er 74. Hadde ikke gjort meg noe å veie mer enn det om det hadde vært muskler og ikke fett :)

Edit: Ja, jeg har også vært nede i 60 og noe, men da var jeg virkelig tynn. Har ikke greid å komme meg ned til det på en sunn måte og ikke vil jeg det heller.

På mitt største var jeg litt over 90 kg. Trivdes ikke med det heller.

Endret av Crazycatlady
Skrevet

178, 58 kg. Føler meg som en amasonkvinne :(

Og det vil si?

du er jo svæært tynn? er du frisk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

180 høy, 39 år, ca 75 kg. Før jeg fikk barna, var jeg rundt 65 kg, og veldig fornøyd med det. Nå har det lagt seg mye på magen som er vanskelig å få bort. Så jeg er ikke helt komfortabel med vekten min, selv om det ikke er noen krise. Hadde kiloene lagt seg mer jevnt, ville det vært helt greit. Nå har jeg pipestilkben og -armer, men stor mage.

Anonymous poster hash: 614e8...a78

Skrevet

179 høy og lubben når du veier 65???

Virkelig??

Jeg ser på meg selv som drit tynn når jeg veier 65 og jeg er også 179 høy

Skrevet

182 og 56kg. Altfor lite, må opp i vekt igjen. Dumme eksamensperiode, jeg var på perfekt vekt :(

• Liker 1
Skrevet

Og ja 24 år.

AnonymBruker
Skrevet

170 og veier 49 kg, altfor tynn akkurat nå. Amming, dårlig kosthold + skade så jeg har ikke trent på en stund. Til vanlig veier jeg rundt 58 kg.

Anonymous poster hash: e3fee...9e8
Skrevet (endret)

24 år, 173 cm og 53 kg.

Edit: så nå at det gjaldt over 175. Svarte fordi jeg anser meg selv som høy selv om jeg er under 175 :P

Endret av Pompom
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og det vil si?

du er jo svæært tynn? er du frisk?

Utrolig kraftig beinbygning, svære skuldre og hofter. Slikt kan aldri slankes bort dessverre :(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...