Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #21 Skrevet 30. desember 2013 Mange har en dildo selv om man er i et fast forhold. Det er ikke noe å snakke om. Husk at selv om de er i et fast forhold kan det være at hun noen ganger vil ha sex selv om faren din ikke vil det. Det er slikt som kan variere i et forhold. Da kan dildoen være godt å ha (blant annet). Anonymous poster hash: 52ca2...fac å herre, skal ikke si noe til henne
Gjest Elseby13 Skrevet 30. desember 2013 #22 Skrevet 30. desember 2013 For et par dager siden skulle jeg låne en genser av mamma. Jeg ringte henne, og hun sa at den lå i skapet. Jeg lette og lette, men fant aldri den genseren. Fordi plutselig ser jeg en lilla plast aktig ting. Jeg tok den opp og forsto fort at det var en dildo! Jeg forstår ikke hva mamma skal med den, hun har jo pappa! Er det noe unormalt med foreldrene mine? Skal jeg si at jeg fant den til mamma? Du er jo den på sex-forumet som maser om å sex snarest mulig! Men etter å ha lest dette innlegget ser jeg at du kun er et lite barn og IKKE klar for sex.
Gjest Lille-pus Skrevet 30. desember 2013 #23 Skrevet 30. desember 2013 Du er jo den på sex-forumet som maser om å sex snarest mulig! Men etter å ha lest dette innlegget ser jeg at du kun er et lite barn og IKKE klar for sex. Satt og tenkte nøyaktig samme tanke, Elseby 3
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2013 #24 Skrevet 30. desember 2013 Dette ble en litt morsom tråd, på en god måte Syns det er greit å stille spørsmål, selv om det skulle høres litt corny ut. Alle lure, dumme og artige spørsmål må det være på et forum. Så er det opp til oss andre å svare på en god måte. Mange spørsmål kan være ganske viktige å få svar på for den det gjelder, selv om vi andre finner dem hysterisk morsomme. Syns dette var en fin tråd...fikk meg til å tenke på hva mine barn ville tenke om de fant våres sexleketøy.... Alle spørsmål velkommen spør du meg:)
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2013 #25 Skrevet 30. desember 2013 Ts, er du sikker på at den ikke er din far sin? hehe
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #26 Skrevet 30. desember 2013 Du er jo den på sex-forumet som maser om å sex snarest mulig! Men etter å ha lest dette innlegget ser jeg at du kun er et lite barn og IKKE klar for sex. haha så du har lagt merke til meg :D klar for sex? Er det så mye som må gjøres?
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #27 Skrevet 30. desember 2013 Dette ble en litt morsom tråd, på en god måte Syns det er greit å stille spørsmål, selv om det skulle høres litt corny ut. Alle lure, dumme og artige spørsmål må det være på et forum. Så er det opp til oss andre å svare på en god måte. Mange spørsmål kan være ganske viktige å få svar på for den det gjelder, selv om vi andre finner dem hysterisk morsomme. Syns dette var en fin tråd...fikk meg til å tenke på hva mine barn ville tenke om de fant våres sexleketøy.... Alle spørsmål velkommen spør du meg:) Takk, det var hyggelig av deg! :D
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #28 Skrevet 30. desember 2013 Ts, er du sikker på at den ikke er din far sin? hehe ja jeg er ganske sikker på det, han er ikke gay. Du trenger ikke å gjøre narr av dette! tror du jeg syntes det er så morsomt? 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #29 Skrevet 30. desember 2013 Du skjønner det når du blir litt eldre Anonymous poster hash: 48c37...596 3
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #30 Skrevet 30. desember 2013 Du skjønner det når du blir litt eldre Anonymous poster hash: 48c37...596 Tror jeg har forstått det nå. Mamma bruker dildo, fordi pappa ikke er god i senga, eller er veldig liten. 1
Avalon Skrevet 30. desember 2013 #31 Skrevet 30. desember 2013 Tror jeg har forstått det nå. Mamma bruker dildo, fordi pappa ikke er god i senga, eller er veldig liten. Du har enda mye å lære ser jeg! Jeg har, som nevnt, en ganske stor svart vibrator som også kan brukes innvendig. Den har x-antall vibreringsprogrammer og pulseringsprogrammer. Min samboers penis er også veldig stor. Vi bruker vibratoren sammen, eller jeg alene når jeg føler for det. At din mor har en dildo/ vibrator, betyr ikke at din far har liten tiss, eller at han er dårlig i senga. Gå en tur på biblioteket og lån deg noen bøker om kropp, sex og følelser. 5
Gjest ms_kwang Skrevet 30. desember 2013 #32 Skrevet 30. desember 2013 ja jeg er ganske sikker på det, han er ikke gay. Du trenger ikke å gjøre narr av dette! tror du jeg syntes det er så morsomt? Menn trenger ikke å være "Gay" for å bruke en dildo mange menn synes det er godt å få en finger opp i ræva...Hvorfor? Fordi der finner du G-punktet til mannen
Gjest Blubberella Skrevet 30. desember 2013 #33 Skrevet 30. desember 2013 Hjelpe meg, skulle tro dagens ungdom var mer oppdatert på sex enn for 20 år siden men jeg visste tydeligvis mer om sex da enn det Mariell007 gjør nå. Det er ganske rart egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #34 Skrevet 30. desember 2013 Tror jeg har forstått det nå. Mamma bruker dildo, fordi pappa ikke er god i senga, eller er veldig liten. Jeg håper du tuller? Som sagt tidligere, så har jeg også en dildo/vibrator, selv om jeg er i et forhold. Det er IKKE fordi kjæresten min er dårlig i senga eller veldig liten. Han er mer enn stor nok, og mer enn bra nok i senga. Grunnen til at jeg har slike ting, er fordi det er deilig, og spennende. Og jeg bruker den som regel når kjæresten min ikke er hjemme. Anonymous poster hash: de622...4f1 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #35 Skrevet 30. desember 2013 ja jeg er ganske sikker på det, han er ikke gay. Du trenger ikke å gjøre narr av dette! tror du jeg syntes det er så morsomt? Eller så kanskje pappa syns det er digg å se på. Det kan også hende faren din bruker den selv. Du skjønner det som sagt når du blir stor Anonymous poster hash: 48c37...596 2
Gjest ms_kwang Skrevet 30. desember 2013 #36 Skrevet 30. desember 2013 Eller så kanskje pappa syns det er digg å se på. Det kan også hende faren din bruker den selv. Du skjønner det som sagt når du blir stor Anonymous poster hash: 48c37...596 Eller når man får mer erfaring Om noen er singel og uvitende fram til de er 40...hvor "stor" må de bli for å forstå sex?
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #37 Skrevet 30. desember 2013 Jeg håper du tuller? Som sagt tidligere, så har jeg også en dildo/vibrator, selv om jeg er i et forhold. Det er IKKE fordi kjæresten min er dårlig i senga eller veldig liten. Han er mer enn stor nok, og mer enn bra nok i senga. Grunnen til at jeg har slike ting, er fordi det er deilig, og spennende. Og jeg bruker den som regel når kjæresten min ikke er hjemme. Anonymous poster hash: de622...4f1 aha, okei.....
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #38 Skrevet 30. desember 2013 Du har enda mye å lære ser jeg! Jeg har, som nevnt, en ganske stor svart vibrator som også kan brukes innvendig. Den har x-antall vibreringsprogrammer og pulseringsprogrammer. Min samboers penis er også veldig stor. Vi bruker vibratoren sammen, eller jeg alene når jeg føler for det. At din mor har en dildo/ vibrator, betyr ikke at din far har liten tiss, eller at han er dårlig i senga. Gå en tur på biblioteket og lån deg noen bøker om kropp, sex og følelser. Kan jeg bruke den? Hvis jeg vasker den etter meg og legger den tilbake sånn at hun ikke finner det ut? 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #39 Skrevet 30. desember 2013 Kan jeg bruke den? Hvis jeg vasker den etter meg og legger den tilbake sånn at hun ikke finner det ut? Jeg har lest om folk som har gjort det, men er det ikke litt rart å dele noe sånt med din mor? Anonymous poster hash: d2eca...29b 3
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #40 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har lest om folk som har gjort det, men er det ikke litt rart å dele noe sånt med din mor? Anonymous poster hash: d2eca...29b Jo, det er kanskje det… :D Men er det farlig? sånn i prinsippet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå