Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 For et par dager siden skulle jeg låne en genser av mamma. Jeg ringte henne, og hun sa at den lå i skapet. Jeg lette og lette, men fant aldri den genseren. Fordi plutselig ser jeg en lilla plast aktig ting. Jeg tok den opp og forsto fort at det var en dildo! Jeg forstår ikke hva mamma skal med den, hun har jo pappa! Er det noe unormalt med foreldrene mine? Skal jeg si at jeg fant den til mamma?
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 uff. det er HELT normalt å bruke sånne ting uansett om man er i et forhold. de bruker det kanskje for å piffe opp sexlivet, å hvis han ikke er hjemme en uke feks så kan hun bruke den alene. ikke gidd å si noe til henne du gjør henne bare flau.
TrickyCicci Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Hvis du har lyst å si det til henne er det vel bare å gjøre det, men det er helt normalt å ha en dildo, så i mine øyne er dette en ikke-sak. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Det er helt normalt å ha slike ting selv om man er i et forhold Jeg har en vibrator selv om jeg er i et forhold, og jeg bruker den både sammen med kjæresten, og når jeg er alene Anonymous poster hash: de622...4f1 4
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2013 uff. det er HELT normalt å bruke sånne ting uansett om man er i et forhold. de bruker det kanskje for å piffe opp sexlivet, å hvis han ikke er hjemme en uke feks så kan hun bruke den alene. ikke gidd å si noe til henne du gjør henne bare flau. Sprite opp sexlivet? hun har jo allerede pappa sin tiss! 5
straamann Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 ... pappa sin tiss! hahaha! hvor gammel er du egentlig? 14
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2013 hahaha! hvor gammel er du egentlig? 16, KUK da hvis det er bedre, eller kanskje penis, pikk eller laksen? 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Sprite opp sexlivet? hun har jo allerede pappa sin tiss! hahaha!!! du har ikke vært i et langvarig sexuelt forhold skjønner jeg. etter hvert trenger noen litt mer for å gjøre det litt mer spennende. jeg har jo hatt vibrator selv om jeg har vært i et forhold nettop fordi det er spennende
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 hahaha!!! du har ikke vært i et langvarig sexuelt forhold skjønner jeg. etter hvert trenger noen litt mer for å gjøre det litt mer spennende. jeg har jo hatt vibrator selv om jeg har vært i et forhold nettop fordi det er spennende Om du ikke har fått det med deg, så er ts 16.. Anonymous poster hash: de622...4f1 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Om du ikke har fått det med deg, så er ts 16.. Anonymous poster hash: de622...4f1 noe som gjør detta enda morsommere
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2013 noe som gjør detta enda morsommere Ja, derfor lurer jeg på veldig mye ting! Det er spennende å høre om sex, jeg lærer. 2
straamann Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 16, KUK da hvis det er bedre, eller kanskje penis, pikk eller laksen? De fleste 16 åringer er vel litt skjemmet over tanken på at foreldrene har sex? Men du virker derimot mer forskrekket av at moren din ikke utelukkende tilfredstilles av din fars "ørret", hvis åpning du kom ut av for 17 år siden. 5
sol87 Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Det er jo litt flaut å finne familiemedlemmers sexleketøy, det er derfor jeg er veldig restriktiv med å gå inn på andres soverom, selv om de ber meg om å hente noe der, det er liksom så privat. Veldig mange kvinner har sexleketøy, og det betyr ikke at de ikke har sex med mannen sin. Sexleketøy er som regel et supplement. Jeg synes ikke du skal si noe om det, det kan hende foreldrene dine synes det er pinlig. Alle har rett til et privatliv, også mødre. Flere av oss har også vanskelig for å få orgasme, og da er en vibrator til god hjelp.
maia_02 Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Skjønner at det er kleint å finne slikt, men tror de fleste har en sånn i skuffen sin.
Blå Trombone Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Du hadde fått sjokk hvis du hadde rota i mitt skap... Hehe... 6
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #17 Skrevet 29. desember 2013 Du hadde fått sjokk hvis du hadde rota i mitt skap... Hehe... Virkelig? Hmm
Avalon Skrevet 29. desember 2013 #18 Skrevet 29. desember 2013 Det er da helt normalt. Jeg har en svart vibratoer som også kan brukes innvendig, selv om jeg har samboeren min. Noen ganger bruker jeg den alene, andre bruker vi den sammen. 1
minister-mio Skrevet 29. desember 2013 #19 Skrevet 29. desember 2013 Skjønner at dette sikkert var kleint for deg, men det er normalt. Jeg hadde aldri sagt noe til noen.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 For et par dager siden skulle jeg låne en genser av mamma. Jeg ringte henne, og hun sa at den lå i skapet. Jeg lette og lette, men fant aldri den genseren. Fordi plutselig ser jeg en lilla plast aktig ting. Jeg tok den opp og forsto fort at det var en dildo! Jeg forstår ikke hva mamma skal med den, hun har jo pappa! Er det noe unormalt med foreldrene mine? Skal jeg si at jeg fant den til mamma? Mange har en dildo selv om man er i et fast forhold. Det er ikke noe å snakke om. Husk at selv om de er i et fast forhold kan det være at hun noen ganger vil ha sex selv om faren din ikke vil det. Det er slikt som kan variere i et forhold. Da kan dildoen være godt å ha (blant annet). Anonymous poster hash: 52ca2...fac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå