AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg og flørter min drakk oss skikkelig fulle, hadde dårlig fyllesex men fikk også snakket masse om sex. Og siden vi var ganske fulle sa vi ganske mye. Han innrømmet at han likte å bli sjefet over, spanket, bli tatt, og generelt være underdanig. Problemet er at jeg er helt lik. Hater å ta kontroll, elsker å bli tatt kontroll over. Betyr dette at vi ikke passer så bra sammen seksuelt?Anonymous poster hash: edda1...af2
tore55 Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 ja. men det er mulig å tilpasse seg og bytte på.lykke til
miramis Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Vært borti i det der selv, fungerer dårlig. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Jeg og flørter min drakk oss skikkelig fulle, hadde dårlig fyllesex men fikk også snakket masse om sex. Og siden vi var ganske fulle sa vi ganske mye. Han innrømmet at han likte å bli sjefet over, spanket, bli tatt, og generelt være underdanig. Problemet er at jeg er helt lik. Hater å ta kontroll, elsker å bli tatt kontroll over. Betyr dette at vi ikke passer så bra sammen seksuelt?Anonymous poster hash: edda1...af2 Dette er vel et flott utgangspunkt for rollespill. Mye moro kan komme ut av denne informasjonen. Gjør noe gøy og sexy ut av det i stedet for å tenke på det er negativt at dere liker det samme begge to. Spill en annen enn den du er og så lage ulike rollefigurer. Anonymous poster hash: 0a838...6e5
Alice123 Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Det hadde nok ikke fungert for meg, med mindre partneren var switch. 3
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Blir ikke det rart? Mannen skal ha kontroll, og du skal bare nyte det, eller? Nei han fyren der høres ut som en puslete kar 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Jeg hadde et flott forhold som gikk til helvete fordi jeg er sterkt underdanig, og det samme var fyren. Det gikk igjen i hele forholdet, ikke bare det seksuelle. Vi er veldig gode venner den dag i dag, men som kjærester fungerer det ikke. Anonymous poster hash: 782bb...e85 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Kjipt å høre, men det ante meg. Han virker som en selvstendig og "sterk" person, akkurat som meg. Vi er kanskje bare for like da. Æsj, jeg liker han virkelig. Må spørre om han kan tenke seg å bytte på da.... TsAnonymous poster hash: 766c4...ef8
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 De fleste mennesker har begge egenskaper iboende, i større eller mindre grad. Så om dere kan leke sammen seksuelt så er det stort håp, med mindre begge er kun overveldende submissive. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Blir ikke det rart? Mannen skal ha kontroll, og du skal bare nyte det, eller? Nei han fyren der høres ut som en puslete kar Han trenger ikke være puslete. Det er bra mange sjefer og maktmennesker som faktisk liker å bli dominert i senga, men som kan være hensynsløse i det profesjonelle liv. Anonymous poster hash: 63b90...219
Gjest s@nd Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Går jo kanskje an på bytte på det, at dere har hver sin tur å bli sjefet over? Endret 29. desember 2013 av s@nd
Gjest Heartbeat Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Puslete å like dominerende jenter i senga, nei. Jeg liker å ta styringen mens han nyter at jeg gjør det. Ikke noe pusling, han nei! 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Puslete å like dominerende jenter i senga, nei. Jeg liker å ta styringen mens han nyter at jeg gjør det. Ikke noe pusling, han nei! Hvorfor? Anonymous poster hash: 02ec6...7ac
Betty Blue Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Liker både vanlig sex med heftig lidenskap, og liker det å kunne bytte på, men foretrekker i blant å være den litt mer dominante selv... Selv vet jeg at jeg i det daglige ses på som snill, reflektert, blid og oppegående, og kanskje ikke en man tenker på som noen med litt dominerende tilbøyeligheter . Endret 12. mai 2014 av Ibsenfrue
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Jeg og flørter min drakk oss skikkelig fulle, hadde dårlig fyllesex men fikk også snakket masse om sex. Og siden vi var ganske fulle sa vi ganske mye. Han innrømmet at han likte å bli sjefet over, spanket, bli tatt, og generelt være underdanig. Problemet er at jeg er helt lik. Hater å ta kontroll, elsker å bli tatt kontroll over. Betyr dette at vi ikke passer så bra sammen seksuelt?Anonymous poster hash: edda1...af2 Ja, det tror jeg at det betyr dessverre. Anonymous poster hash: 695be...002 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Kommer vel an på hvor mye dere er villig til å bytte på det f.eks? Er jo verdt å prøve i alle fall:) Anonymous poster hash: 5852c...542
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 Husker da kjæresten min fortalte meg at han likte at jenta var litt dominant i sengen, da tenkte jeg bare "ånei, dette kommer vel til å gå til helvete", men vi er fremdeles sammen et år senere. Jeg tror vi begge har lært litt mer, kan være spennende å være dominant også. Har han prøvd å være ordentlig dominant før? Tror ikke min kjæreste hadde det, men han har prøvd nå, og vel, det ser ut som om han liker det. Jeg synes også det er ok, men må nok få litt mer selvtillit på det området. Kanskje noe dere også kan gjøre? Prøv dere litt frem. Du kan jo for eksempel til å begynne med ta på håndjern og blindfold, evt. bare blindfold, så du kan ha kontrollen litt, tease han, du bestemmer når han skal få nytelse og ikke, og har ser deg heller ikke, siden det kan være litt ubehagelig i begynnelsen dersom man ikke har prøvd seg så mye som dominant før. Anonymous poster hash: dc067...e03 2
Gjest Heartbeat Skrevet 29. desember 2013 #18 Skrevet 29. desember 2013 Hvorfor?Anonymous poster hash: 02ec6...7ac Hvorfor hva?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #19 Skrevet 29. desember 2013 Blir ikke det rart? Mannen skal ha kontroll, og du skal bare nyte det, eller? Nei han fyren der høres ut som en puslete kar Ikke nødvendigvis, jeg er ofte den som naturlig ender opp med kontrollen både i og utenfor senga. Uansett om det er en gruppe på 20-30 mennesker som skal organiseres på dugnad, i jobbsammenheng, eller ei dame jeg møtte på byen samme kveld. Men det er ikke slik at jeg er så forbanna glad i å sjefe rundt og organisere det, men jeg har et talent for å gjøre det og folk hører på meg. Så uansett om noen andre i utgangspunktet stepper opp og tar rollen ender jeg vanligvis opp med å ta kontrollen før eller senere uansett, fordi de fleste andre mennesker er så forbanna dårlige på det. Slik er det i senga og, jeg legger meg gjerne til rette på ryggen mens hun kler av seg slik at hun kan komme bortover mot meg og styre spillet om hun vil. Men vanligvis ender det bare opp med litt kyssing og fomling før jeg til slutt blir lei og snur henne på rygg. Det er ikke slik at vi menn er så forbanna glade i å være dominante hele tiden, men uheldigvis er de fleste jenter madrasser uten vilje eller evne til å kjøre på og bruke meg for det jeg er verdt. En dominant kvinne er det beste som fins. Anonymous poster hash: ea1f9...2f2
Mariell007 Skrevet 29. desember 2013 #20 Skrevet 29. desember 2013 Ikke nødvendigvis, jeg er ofte den som naturlig ender opp med kontrollen både i og utenfor senga. Uansett om det er en gruppe på 20-30 mennesker som skal organiseres på dugnad, i jobbsammenheng, eller ei dame jeg møtte på byen samme kveld. Men det er ikke slik at jeg er så forbanna glad i å sjefe rundt og organisere det, men jeg har et talent for å gjøre det og folk hører på meg. Så uansett om noen andre i utgangspunktet stepper opp og tar rollen ender jeg vanligvis opp med å ta kontrollen før eller senere uansett, fordi de fleste andre mennesker er så forbanna dårlige på det. Slik er det i senga og, jeg legger meg gjerne til rette på ryggen mens hun kler av seg slik at hun kan komme bortover mot meg og styre spillet om hun vil. Men vanligvis ender det bare opp med litt kyssing og fomling før jeg til slutt blir lei og snur henne på rygg. Det er ikke slik at vi menn er så forbanna glade i å være dominante hele tiden, men uheldigvis er de fleste jenter madrasser uten vilje eller evne til å kjøre på og bruke meg for det jeg er verdt. En dominant kvinne er det beste som fins. Anonymous poster hash: ea1f9...2f2 Hvordan domintant kvinne ere du vil ha da? Dere får bytte på litt da vettu, funker det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå