Gå til innhold

Menn:Kjipe eller helt greie pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjedelig svar men hva vi menn syntes er så forbanna forskjellig at det finnes ikke noen fasit. For min del syntes jeg størrelsen på areolaen der var helt passelig i forhold til størrelsen på brystene i seg selv. Hvis brystene hadde vert mindre hadde areolaen sett veldig stor ut, men siden brystene er store er størrelsen også grei.

Anonymous poster hash: 6cec9...a18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kunne like godt vært fake... de er veldig store for hennes tynne kropp. Min venninne har silikon og de ser omtrent slik ut. Mulig å få dem lagt inn så man har noe "heng".

Anonymous poster hash: 64109...a5a
Skrevet

Jeg synes de ser ut som silikonpupper på grunn av "kanten" på puppen mot området mellom brystene. Utover det synes jeg de var fine.

Anonymous poster hash: 6044f...9b7
Skrevet (endret)

De henger jo veldig, og brystvortene er svære. Ser ut som de passer på en kropp til en 50 åring..

Anonymous poster hash: 776f7...a1c

.For noe tull.

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 5
Skrevet

De var fine de :D Du har ikke noe å skamme deg over!

• Liker 1
Skrevet

Takk for tilbakmeldinger :) da er de kanskje ikke så ille allikevel :)

Anonymous poster hash: bd5e3...759
  • Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Etter å ha sett en rekke dokumentarer om pupper og kropp, så vil jeg si at disse naturligvis er flotte men ikke perfekt. Det som trekker ned er de store areolaene og at puppene henger.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Etter å ha sett en rekke dokumentarer om pupper og kropp, så vil jeg si at disse naturligvis er flotte men ikke perfekt. Det som trekker ned er de store areolaene og at puppene henger.

Men hva er et 'perfekt' bryst da?

Og betyr det at kvinner som har bryst med litt heng og aerolaer med litt størrelse skal springe til nærmeste plastikkkirurg og sette kniven i puppen... og kanskje få såkalt visuelt perfekte bryst, men også med redusert følsomhet og respons...? :klo:

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Men hva er et 'perfekt' bryst da?

Og betyr det at kvinner som har bryst med litt heng og aerolaer med litt størrelse skal springe til nærmeste plastikkkirurg og sette kniven i puppen... og kanskje få såkalt visuelt perfekte bryst, men også med redusert følsomhet og respons...? :klo:

Selvfølgelig skal man ikke løpe til en kirurg :) Puppene ser jo bra ut, og perfekt kommer vel mye ann på øyet som ser. Med perfekt mente jeg i forhold til kropp, alder osv. De kunne sett enda bedre ut liksom... men det betyr ikke at de ikke er flotte :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tror neste alle kvinner kan finne 'feil' på sine egne bryst. Og så blir jeg litt opptatt av akkurat denne tråden... fordi TS er usikker på sine egne bryst, - og fordi jeg kjenner meg igjen og blir dermed kanskje litt vel beskyttende.

Perfekt er også helt avhengig av øyet som ser.

Men hvordan skal kommentarer om 'at de kunne sett bedre ut' hjelpe TS? Den eneste måten disse puppene 'kan se bedre ut' på er jo nettopp via omfattende kirurgi....

Skrevet

Jeg synes de ser ut som silikonpupper på grunn av "kanten" på puppen mot området mellom brystene. Utover det synes jeg de var fine.

Anonymous poster hash: 6044f...9b7

Enig. Har silikon selv og har sett mange og jeg ville gjettet silikon - diskré riktignok, men like fullt. Er mange som har store brystvorter selv på naturlige små pupper.

Anonymous poster hash: 64109...a5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...